هدفون Monolith M1000ANC جدید Monoprice شنوندگان را در یک صحنه صوتی گسترده با طراحی Dirac Virtuo غرق می کند.

هدفون Monolith M1000ANC جدید Monoprice شنوندگان را در یک صحنه صوتی گسترده با طراحی Dirac Virtuo غرق می کند.

ویژگی هایی که معمولاً در هدفون ها دو برابر گران تر هستند

  • بلوتوث 5 – با جدیدترین نسل فناوری بلوتوث، این هدفون از نرخ انتقال داده بالاتر و مصرف انرژی کمتر برای ارائه تجربه شنیداری با کیفیت بالا، اتصال قوی و افزایش طول عمر باتری بهره می برد.
  • حذف نویز فعال – هدفون Monolith M1000ANC دارای فناوری حذف نویز فعال هیبریدی است و تا 35 دسی بل کاهش نویز را ارائه می دهد. سر و صدای محیط سرکوب می شود، بنابراین شنوندگان می توانند به وضوح تمام جزئیات موسیقی خود را بشنوند. با قرار دادن دست روی هدست، حالت Ambient Mode فعال می‌شود و به صدای بیرون اجازه می‌دهد تا شنوندگان بتوانند مکالمات و محیط اطراف خود را بشنوند.
  • تجربه تماس بهتر – با فناوری لغو اکو کوالکام و کاهش نویز، در شلوغ ترین مناطق تماس های شفاف برقرار کنید. شنوندگان می توانند از کنترل های لمسی برای پاسخ دادن، رد کردن یا پایان دادن به تماس های خود استفاده کنند.
  • عمر باتری طولانی – شنوندگان تا 60 ساعت از پخش موسیقی با یک بار شارژ بدون وقفه لذت خواهند برد. هدفون M1000ANC را با هر کابل شارژ USB Type-C به سرعت شارژ کنید. شارژ سریع 5 دقیقه ای تا دو ساعت زمان پخش را فراهم می کند.

هر محصول Monoprice دارای یک سال گارانتی و یک خط مشی بازپرداخت وجه 30 روزه بدون سوال است.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

لارس ایزاکسون، مدیر توسعه تجارت، پخش جریانی و هدفون در دیراک، گفت: «اگرچه صدای فضایی در حال تبدیل شدن به جریان اصلی است، اما بیشتر محتوای مصرفی هنوز استریو است. “Dirac Virtuo این محتوای استریو را به یک تجربه صدای فراگیر و با کیفیت بالا با صحنه‌های صوتی دقیق و کیفیت صدای پیشرفته تبدیل می‌کند. با Dirac Virtuo، مشتریان Monolith M1000ANC یک منظره صوتی گسترده را تجربه خواهند کرد که شامل تمام جلوه‌های فضایی سیگنال‌های محتوای استریو اصلی است – گویی آنها از یک جفت بلندگوی خانگی رده بالا تهیه شده اند. Monoprice مانند دیراک، پیشگام در صنعت صوتی است و ما مشتاقانه منتظر ادامه همکاری هستیم که تجربه گوش دادن با کیفیت بالا را برای مصرف کنندگان در سراسر جهان ایجاد کند.

Hobie Sechrest، مدیر واحد تجاری Monolith، Monoprice، گفت: “هدفون های Monolith ما برای عملکرد استثنایی با قیمت های بی نظیر شهرت بسیار خوبی دارند. این هدفون ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند.” مانند تمام محصولات Monolith، هدفون M1000ANC برای کیفیت صدای عالی طراحی شده است. ما نه تنها به این هدف دست یافتیم، بلکه با همکاری با Dirac برای ارائه صدایی فراگیر و با کیفیت بالا، قابلیت های آنها را نیز گسترش دادیم.

حق بیمه انتها به انتها

مانند تمام محصولات صوتی برند Monolith، هدفون M1000ANC طوری طراحی شده است که کیفیت، عملکرد و ارزش فوق‌العاده‌ای را بدون ایراد ارائه دهد. این هدفون جدید شیک دارای یک هدبند فوق‌العاده راحت و سبک وزن با گوشواره‌های چرخان و بالشتک‌های فوم مموری است که تناسب خوبی برای گوش دادن بدون خستگی ایجاد می‌کند. درایورهای 40 میلی‌متری با کیفیت بالا، کیفیت صدای فوق‌العاده‌ای را با صدای بلند، میانه‌های صاف و بیس عمیق ارائه می‌کنند. Dirac Virtuo با گسترش صحنه صوتی بسیار فراتر از محدودیت های فیزیکی هدفون، تجربه گوش دادن را افزایش می دهد و به شنوندگان این امکان را می دهد که موسیقی خود را به روشی فراگیرتر و طبیعی تر بشنوند. این هدفون به یک کیف حمل، یک کابل شارژ USB-C و یک کابل صوتی 3.5 میلی متری مجهز شده است.

Monoprice، بهترین راز نگهداری شده لوازم الکترونیکی مصرفی، امروز هدفون بی سیم Monolith M1000ANC را معرفی کرد. این هدفون با طراحی مدرن شیک، ساخت و کیفیت صدای عالی، مجموعه ای از ویژگی های سطح بالا و حداکثر 60 ساعت زمان پخش در هر بار شارژ، با قیمت پایین 129.99 دلار، همه نوت های مناسب را به دست آورده است.