Razer نتایج خود را برای سال 2021 اعلام کرد

Razer نتایج خود را برای سال 2021 اعلام کرد

نکات مهم برای نتایج مالی 2021

Razer (“Razer” یا “Company”، همراه با زیرمجموعه های خود، “گروه”، کد سهام هنگ کنگ: 1337)، برند جهانی سبک زندگی پیشرو برای گیمرها، نتایج سالانه خود را برای سال مالی منتهی به 31 دسامبر 2021 اعلام می کند. (“سال مالی 2021”).

خدمات: کسب و کار خدمات، از جمله Razer Gold و Razer Fintech، 26.6 درصد نسبت به سال قبل افزایش یافت و به 162.5 میلیون دلار برای سال 2021 کامل رسید.
حاشیه ناخالص 38.5 درصد بود و 16.1 درصد به حاشیه ناخالص گروه کمک کرد.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

با توجه به عدم قطعیت‌ها و چالش‌های مربوط به تنش‌های ژئوپلیتیکی، محیط اقتصاد کلان و همچنین بیماری همه‌گیر کووید-19، انتظار داریم که شوک‌های زنجیره تامین مداوم در سراسر صنعت همچنان بر تجارت ما، با حمل و نقل و لجستیک تأثیر بگذارد. تا سال 2022 یک چالش باقی می ماند. از نظر تقاضا، ما شاهد کاهش سرعت رشد محصولات و خدمات خود از نیمه دوم سال 2021 نسبت به رشد استثنایی سال قبل بوده ایم، ما انتظار داریم این روند تا سال 2022 ادامه یابد. مین لیانگ تان، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل Razer، گفت: نتیجه اثر پایه بالا که در سال 2021 مشاهده شد.

“با نگاه به آینده، ما به سرمایه گذاری در زمینه های رشد جدید و رشد اکوسیستم بازی منحصر به فرد Razer ادامه خواهیم داد. با این حال، قبل از شروع به دیدن ثمرات، درک کامل این مناطق رشد زمان می برد. و این مستلزم هزینه های اضافی برای هزینه های عملیاتی ما است. و ممکن است عملکرد کسب و کار را در کوتاه مدت تا میان مدت تحت تاثیر قرار دهد.”

شرکت

  • درآمد ثبت شده 1619.6 میلیون دلاری با رشد 33.3 درصدی نسبت به سال گذشته، ناشی از تقاضا در نیمه اول سال 2021 به دلیل همه گیر شدن، سهم بازار تجارت سخت افزار و گسترش مداوم کانال ها و محتوا برای تجارت خدمات را افزایش داد.
  • حاشیه سود ناخالص از 22.3 درصد در سال قبل به 24.0 درصد افزایش یافت، که ناشی از افزایش مستمر حاشیه های سخت افزاری بود که تا حدی با افزایش ناگهانی نرخ حمل و نقل به دلیل مسائل زنجیره تأمین عرضه و تدارکات در سراسر صنعت جبران شد.
  • EBITDA تعدیل شده (یک معیار غیر GAAP) 96.1 میلیون دلار آمریکا بود که نسبت به 44.6 میلیون دلار آمریکا در سال قبل 115.5 درصد افزایش داشت.
  • سود خالص 43.4 میلیون دلار آمریکا بود، در مقایسه با 0.8 میلیون دلار در سال قبل، که ناشی از رشد درآمد، ادامه افزایش حاشیه ناخالص و بهبود بهره‌وری بود.
  • Razer تعدیل EBITDA را به عنوان سود/(زیان) ناشی از عملیات به اضافه استهلاک، هزینه‌های جبران خسارت مبتنی بر سهام، هزینه‌های تجدید ساختار، کاهش ارزش دارایی‌های بلندمدت، و هزینه‌های M&A تعریف می‌کند.

تجهیزات:

  • درآمد نسبت به سال قبل 34.0 درصد افزایش یافت و به 1452.4 میلیون دلار رسید.
  • کسب و کار لوازم جانبی جایگاه رهبری خود را در بازار لوازم جانبی بازی در ایالات متحده، اروپا و آسیا-اقیانوسیه حفظ کرد که با عرضه چندین محصول در خانواده صفحه کلید و ماوس پرچمدار خود در بازار تقویت شد.
  • کسب و کار Systems جایگاه رهبری خود را در بازار لپ تاپ های بازی پیشرفته در ایالات متحده حفظ کرد و در عین حال سهم بازار خود را در بازارهای جدید خارج از ایالات متحده افزایش داد.
  • به پیشرفت خود برای گسترش دسته های رشد خود، به ویژه صندلی های بازی، کنسول ها و محصولات پخش ادامه داد.

نرم افزار: کل حساب های کاربری سالانه 44.1 درصد رشد کرده و به 177.7 میلیون رسیده است و تعداد کاربران فعال ماهانه بیش از 30.0 درصد افزایش یافته است.
این افزایش به دلیل رشد قوی در ارائه نرم افزارهای آن بوده است که ناشی از افزایش تجارت بازی، بازی های پاداش و تجارت پخش زنده است.