صرفه جویی در هزینه برای رایانه بازی های الکترونیکی از پیش ساخته شده iBUYPOWER

Slate 8 Mesh case

خرده‌فروش رایانه از پیش ساخته شده iBUYPOWER مجموعه جدیدی از رایانه‌های شخصی بازی ساخته‌شده با RDY را در وب‌سایت خود با تخفیف ویژه برای SKUهای مختلف فهرست کرده است. این پیکربندی‌کننده‌های رایانه‌های شخصی بر روی بازی‌های ورزشی متمرکز شده‌اند و در چهار رنگ مختلف تولید می‌شوند که همگی با نصب ویندوز 11 هوم و با افزایش کارایی اجزا در ارتباط با قیمت در سطوح مختلف ارائه می‌شوند. تمرکز شدید روی عملکرد در بازی هایی مانند شجاع و لیگ افسانه ها، iBUYPOWER مجموعه‌ای از پیکربندی‌های مختلف را آماده کرده است، که برای کمک به گیمرها در بازی کردن عناوین ورزش‌های الکترونیکی مورد علاقه‌شان، در قیمت‌های مختلف، دست بالا را طراحی کرده است.

به عنوان بخشی از جشن های 25 سالگی iBUYPOWER، می توانید در هر یک از این پیکربندی های RDY در حال حاضر صرفه جویی کنید. مشتریان همچنین می توانند با ترکیب هر یک از پیشنهادات iBUYPOWER با یکی از کوپن های iBUYPOWER ما از تخفیف های اضافی برخوردار شوند. همانطور که اشاره کردم، چهار ساخت کامپیوتر مختلف وجود دارد که دو مورد از آنها به ترتیب به عنوان Scale و Slate نامگذاری شده‌اند و از کیس‌های iBUYPOWER که اخیراً راه‌اندازی شده نام‌گذاری شده‌اند – کیس Scale Mesh و Slate 8 Mesh Pro. من اجزای هر رایانه شخصی را فهرست می‌کنم تا بتوانید دقیقاً آنچه را شامل می‌شود ببینید.






بدون قطعات اختصاصی، می‌توانید هر بخشی از این سیستم‌ها را در آینده ارتقا دهید (البته سازگاری اجازه می‌دهد) تا رایانه‌تان مطابق با نیازهای بازی‌های ورزشی‌تان عمل کند. همه رایانه‌های شخصی فوق ساخته شده‌اند، موجود هستند و به لطف ارسال رایگان دو روزه، می‌توان آنها را خریداری کرد و تقریباً بلافاصله به دست شما می‌رسند.

یک امتیاز خرید یک کامپیوتر بازی از پیش ساخته شده این است که لازم نیست در مورد قطعات رایانه شخصی و ساخت رایانه شخصی آگاهی داشته باشید. نگرانی از هر گونه گارانتی یا خرابی قطعات همه در زیر یک چتر گارانتی قرار دارد و رفع مشکلات پیش بینی نشده ای را که ممکن است در رایانه شخصی جدید با آن مواجه شوید بسیار آسان تر می کند. iBUYPOWER یک ضمانت استاندارد سه ساله برای رایانه های شخصی شامل سه سال کار و قطعات یک ساله ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشخصات گارانتی آنها به وب سایت iBUYPOWER مراجعه کنید.

مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

تحریریه Techpowerup