شروع بازی با لپ‌تاپ Legion Slim 5 لنوو RTX 4060 با تنها 899 دلار

Real Deals

اگر فضا یا دسترسی به یک رایانه بازی رومیزی ندارید، خرید یک لپ تاپ بازی جمع و جور بهترین کار بعدی است. با ردپایی کوچک و قابلیت حمل و نقل در کوله پشتی، می‌توانید هر کجا که می‌روید با گیمرهای دیگر یا صنفی در تماس باشید.

در حال حاضر، در Best Buy، می‌توانید Lenovo Legion Slim 5 را تنها با قیمت 899 دلار خریداری کنید. یک لپ تاپ گیمینگ که ترکیبی از گرافیک بازی موبایل RTX 4060 انویدیا با پردازنده Ryzen 5 7640HS است تا صفحه نمایش 16 اینچی FHD 144 هرتزی را تامین کند. مطمئناً این لپ‌تاپ قدرتمندترین لپ‌تاپ گیمینگ موجود در بازار نیست، اما نسبت به قیمت دستگاهی مناسب است و به راحتی می‌تواند اکثر بازی‌ها را با تنظیمات گرافیکی معقول انجام دهد.

ما قبلاً Lenovo Legion Slim 5 را بررسی کرده‌ایم، البته یک نوع متفاوت از Legion Slim 5 با برخی اجزا و مشخصات متفاوت. ما از عملکرد خوب لپ‌تاپ در مجموعه تست‌های بنچمارک، مدت عمر باتری و مقرون به صرفه بودن آن قبل از هر گونه تخفیف، تحت تأثیر قرار گرفتیم. با این قیمت فروش، این یک معامله بسیار فریبنده است.



Lenovo Legion Slim 5 دارای 16 گیگابایت رم DDR5 با فرکانس 5600 مگاهرتز است که برای اکثر نیازهای فعلی بازی کافی است. متأسفانه نمی توان همین را برای SSD 512 گیگابایتی گفت. اگرچه برای یک سیستم عامل و چند برنامه کافی است، اما وقتی به اندازه فایل بازی های مدرن AAA نگاه می کنید، 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی در کمترین زمان پر می شود. SSD قطعا منطقه ای است که ممکن است بخواهید در آینده با چیزی شبیه درایو 2 ترابایتی ارتقا دهید.

مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

تحریریه Techpowerup