مستر کامپیوتر فروشگاه آنلاین خرید کالای دیجیتال | techpowerup

همانطور که می‌دانید قیمت کامپیوترهای مختلف با توجه به امکانات و تجهیزاتی که دارند و همچنین با توجه به تجهیزات جانبی آن دارای قیمت های متفاوتی می باشد. قیمت این کامپیوترها با توجه به کارایی آن ها و همچنین پشتیبانی از سیتم عامل ها و کارت حافظه و کارت گرافیک آن دارای رنج متوسط قیمتی بین ۵ میلیون تومان تا ۴۰ میلیون تومان در بازار ایران می باشد. درایوهایSSDبا برخورداری از سرعت خواندن و نوشتن به مراتب بالا‌تر از هارد دیسک‌ها، گزینه بسیار مناسبی برای بهبود سرعت و راندمان کامپیوترهای رومیزی و حتی لپ تاپ‌ها هستند. نصب سیستم عامل یا بازی مورد نظر روی حافظه SSD، سرعت لودینگ و اجرای آن‌ها بالا می‌برد. برای یک pc گیمینگ میان رده حافظه ۲۵۰ گیگابایتی و در صورت امکان بیشتر کفایت می‌کند. برخی از این وسایل، لوازم جانبی اصلی کامپیوتر هستند که برای کامل بودن یک کامپیوتر به آنها نیاز دارید و خرید آنها برای همه کاربران ضروری است.

  • کاربرانی که سر و کار زیادی با CD و DVD دارند، از حساسیت زیاد این تجهیزات مطلع هستند.
  • به نظر می‌رسد دلیل کاهش‌ قیمت‌ها، واکنش بازار به توقف سرویس سهام‌گذاری کراکن و جریمه ۳۰میلیون این صرافی دلاری توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار باشد.
  • از این جهت برای سیستمی که قرار است پردازش‌های سنگین مثل اجرای بازی انجام دهد، داشتن یک سیستم خنک کننده مناسب امری ضروری است.
  • رم یا حافظه اصلی نقش بسیار مهمی در سرعت یک کامپیوتر را دارد و به همین خاطر اهمیت آن بسیار زیاد است.

به عنوان مثال مجله خبری سخت افزار کامپیوتربر می‌تواند سیستم‌های عامل ویندوز، لینوکس، BSD و MS-DOS را نصب و اجرا کند. مشخصات و قطعات کامپیوترهای آماده انعطاف زیادی ندارد اما PC های کاستوم را می‌توانید به دلخواه بر اساس نیاز، علایق و بودجه انتخاب و اسمبل کنید. با سیستم حرفه ای بالا می توانید از گیمینگ 8K گرفته تا اجرای سنگین ترین برنامه های گرافیکی و تخصصی را انجام دهید.

بررسی موس گیمینگ MSI CLUTCH GM41 Lightweight Wireless ؛ هدشات دقیق با اژدهای سرخ

یکی از قطعات بسیار پرکاربرد و تاثیرگذار در صنعت، ترانزیستور بود که در سال ۱۹۴۸ توسط باردین اختراع شد و تا ده سال بعد به سطح استفاده صنعتی رسید. این موضوع باعث ورد نسل دوم کامپیوتر ها شد که جای کم تری می گرفتند و حافظه بیش تری داشتند و ضمنا، ارزان تر نیز بودند. کامپیوتر یک ماشین قابل برنامه ریزی است که زندگی همه ما را از جهت های مختلف تحت تاثیر قرار داده است. این روز ها کم تر کسب و کاری را می توان پیدا کرد که به طور مستقیم یا غیر مستقیم با کامپیوتر مرتبط نباشد. اگر بخواهیم به زبان ساده بگوییم، کامپیوتر یک وسیله برای پردازش کردن اطلاعات خام است. یک کارت گرافیک اجزایی چون واحد پردازنده گرافیکی ، حافظه، BIOS، خنک کننده و … دارد.

کارت گرافیک ایسوس مدل ASUS TUF GTX1660S O6G GAMING

زیرکیسی چرخ دار یکی از لوازم جانبی کاربردی کامپیوتر است که در زیر کیس قرار می گیرد و امکان جا به جایی آن را فراهم می سازد. همچنینی زمانی که کیس خود را روی زیرکیسی قرار می دهید، گردش هوای اطراف کیس آسان تر صورت می گیرد که این امر به خنک سازی بهتر کیس کمک می کند. یکی دیگر از لوازم جانبی صوتی رایانه است که برای پخش صدای بلند مورد استفاده قرار می‌گیرد. اسپیکرها در سایزهای گوناگونی عرضه می‌شوند و لازم است در هنگام خرید به سایز، تعداد بلندگو، توان صوتی و دیگر موارد مهم در خرید اسپیکرها توجه داشته باشید. مثلا برنامه ورد برای کامپیوتر ، برنامه فتوشاپ، انواع بازی ها و مسنجر ها همه و همه جزو نرم افزار های کامپیوتر محسوب می شوند. در صورتی که به آشنا شدن بیش تر و کامل تر با اجزا و قطعات کامپیوتر علاقه مند هستید پیشنهاد می کنیم از مقاله آموزش مبانی کامپیوتر را مطالعه کنید.

چند سیستم گیمینگ میان رده معرفی شده در این مقاله توانایی اجرای بازی‌های جدید نسل هشتم را با تنظیمات معمولی یا بالا خواهند داشت. این مقاله حاصل برآورد تیم ویجیاتو از بازار نه چندان پررونق حال حاضر ایران و با در نظر گرفتن وضعیت معیشتی مخاطب عام بود. ما سعی کردیم باکیفیت‌ترین گزینه‌ها در رنج قیمت متوسط را از آیتم‌های حاضر در بازار را برای خرید یککامپیوتر گیمینگ میان ردهانتخاب کنیم. با این حال در نهایت این شما هستید که باید بنا به نیاز، توقعات و بودجه خود، انتخاب کنید؛ اگر در مسیر انتخاب، خرید سیستم گیمینگ و اسمبل کامپیوتر خود سوالی دارید، تیمویجیاتودر بخش نظرات پاسخگوی شما خواهد بود. با داشتن یک حافظه SSD با ۲۵۰ گیگ حافظه، یک هارد دیسک پرسرعت یک ترا برای شما کفایت خواهد کرد.

http://asanbehbar.ir

تحریریه Techpowerup