نمایندگی و خرید ، قیمت جدیدترین کامپیوتر دسکتاپ اچ پی hp | techpowerup

این مجله خبری سخت افزار کامپیوتر برای اجرای برنامه های گرافیکی و کاری هم مناسب است اما برای برنامه های سنگین باید سراغ سیستم های با پردازنده قوی تر بروید. این سیستم به لطف داشتن پردازنده چهار هسته ای بروز و کارت گرافیک GT 1030 قادر به ارائه تجربه ای مطلوب از وب گردی، کار غیر حرفه ای با فتوشاپ و حتی اجرای بازی های سبک یا قدیمی با وضوح پایین است. قویاً توصیه می‌شود حداقل یک پاور 450 واتی با گواهی 80Plus Bronze خریداری کنید. برای سیستم‌های با مصرف بیش از 500 وات هم پاورهای 80Plus Gold توصیه می‌شود.

  • راندمان یا میزان بهره‌وری این منبع تغذیه با توجه به استاندارد 80PLUS امتیاز رنگ برنزی را دریافت می‌کند که به معنای بازده ۸۵ درصدی محصول تحت شرایط معمول است.
  • در همین راستا می‌توانید به مقاله‌ی «چه نوع سیستم خنک کننده‌‌ای برای کامپیوترهای گیمینگ مناسب است؟» مراجعه کنید.
  • شما می‌توانید با رجوع به مشخصات کیس، طول کارت گرافیک قابل نصب، تعداد جایگاه‌ها، تعداد فن‌ها، سازگاری با نصب کولر و رادیاتور کولر، تعداد جایگاه‌های فن، سازگاری با مادربرد (نظیر ATX و EATX) و طول پاور قابل نصب را بررسی کنید.
  • انواع رایانه‌ها را می‌توان برای اهداف مختلف در مدرسه، دانشگاه، خانه و حتی محل کار مورداستفاده قرار داد.

اگر گزينه دوم است يعني اطلاعات پاك شده، بايد اطلاعات اون درايو رو ريكاوري كنيد. ولي حتماً مد نظر داشته باشيد كه هيچگونه اطلاعات جديدي نبايد به آن درايو اضافه كنيد و يا از آن حذف كنيد. پس‌ازآنکه تصمیم خود را گرفتیم DVD مربوط به ویندوز را در داخل دستگاه قرار می‌دهیم. حق نشر ۱۴۰۰ تمامی حقوق برای لیون کامپیوتر محفوظ می‌باشد و هرگونه کپی‌برداری مستلزم کسب اجازۀ کتبی بوده و پیگرد قانونی خواهد داشت. من گرفتم لیون هم همون روز فرستاد بسته بندی خوب و تمیز بود پشتیبانی خوب و به موقع و محترمانه کیفیت هم که دیگه نگم عالی عالی رنگ سفیدش رو گرفت… CSIR Mk I نیز که نخستین رایانه استرالیایی بود برای ارزیابی میزان بارندگی در کوه‌های اسنوئی این کشور به‌کار رفته، این محاسبات در چارچوب یک پروژه عظیم تولید برقابی انجام گرفت.

کارت حافظه سن دیسک مدل SanDisk EXTREME PRO SDXC UHS-I Card 128GB 170MBs

از این رو انتخاب و خرید مادربرد بین محصولات اینتل و یا ای‌ام‌دی ، بدون اطلاعات و پیش زمینه فنی ممکن است کمی چالش برانگیز باشد. در همین راستا شما می‌توانید مقاله‌ی «راهنمای انتخاب مادربرد برای کامپیوترهای گیمینگ» را نیز مطالعه کنید. این مدل ام‌اس‌ای ، برخلاف سایر مادربردها با چیپست Z370 با حذف برخی ویژگی‌های مازاد گیمینگ، قیمت مناسبی دارد. اکثر قطعاتی که در کیس کامپیوتر نصب می شوند، متناسب با توان خود در هنگام فعالیت گرما تولید می کنند. برای جلوگیری از آسیب به این قطعات، لازم است هوای درون کیس به شکل مناسبی جریان پیدا کند تا گرمای بیش از حد عملکرد قطعات را با مشکل مواجه نکند.

رم DDR4 تک کاناله CL17 جی اسکیل مدل AEGIS ظرفیت 8GB

همان‌طور که می‌دانید ویندوز بر روی درایو سی از هارد دیسک ما نصب می‌گردد. بنابراین قبل از نصب ویندوز باید از اطلاعات مهم موجود در درایو C خود بک آپ تهیه کنید. یعنی اطلاعات مربوط به پروفایل و اطلاعات شخصی خودتان را در درایو دیگری مثل درایو D ذخیره کنید تا در هنگام نصب مجدد ویندوز اطلاعات شما پاک نشود.

همه ما دوست داریم بهترین کامپیوتر و قوی‌ترین سیستم دنیا را داشته باشیم اما مطمئناً هزینه بالای آن چنین اجازه‌ای به ما نمی‌دهد. سخت‌افزار، به بخش‌هایی از رایانه مانند صفحه‌ کلید و ماوس گفته می‌شود که ساختار فیزیکی دارند و شامل تمامی قطعات داخلی و خارجی رایانه می‌شوند. سیستم سرور نیز نوعی رایانه است که تمام قطعات آن مانند سیستم‌های گیمینگ و ایستگاه کاری، کارایی بالا دارند. رایانه‌های سرور، ظرفیت ذخیره‌سازی زیادی دارند، به‌طوری‌که قادر هستند تا بیشترین مقدار داده‌ها را ذخیره کنند. در حقیقت خود یک نرم‌افزار است که واسطی است بین سخت‌افزار و کاربری که با سیستم در حال کار کردن است.

http://asanbehbar.ir

تحریریه Techpowerup