گزارش شده است که EKWB دچار بی نظمی مالی شده است – گفته می شود بسیاری از کارمندان و تامین کنندگان تا چهار ماه حقوق نگرفته اند.

Der8auer Intel Cryo TEC on Ryzen 9 5950X

گفته می شود EK Cooling خود را در یک سوپ داغ از مشکلات مالی به ظاهر بی پایان غوطه ور کرده است، جایی که ماه ها حقوق کارکنان، تامین کنندگان و پیمانکاران خود را پرداخت نکرده است زیرا این شرکت با مشکلات نقدینگی و مازاد موجودی فروخته نشده باقی مانده و در انبار گیر کرده است. برای یک دوره طولانی تر Gamers Nexus این ادعاهای پرسنل سابق و فعلی را مورد بررسی قرار داد، جایی که او دنباله‌ای از صورت‌حساب‌های پرداخت‌نشده به‌مدت سه تا چهار ماه و افزایش‌های پرداخت نشده که تقریباً برای یک سال انباشته شده بود، یافت.

این تحقیقات ابتدا تامین کنندگانی را که ادعا می کردند بیش از چهار ماه حقوق نگرفته اند برجسته می کند. دن هندرسون یکی از افرادی است که برای به اشتراک گذاشتن تجربیات خود به لینکدین رفت و چالش‌هایی را که در طول مدت حضورش در این شرکت با آن روبرو بود برجسته کرد. EK با ارسال نامه توقف و انصراف به دن برای بیان نیاز خود به دریافت دستمزد مانند بسیاری دیگر از افراد دیگر که آنقدر صدادار نبودند به این موضوع پاسخ داد. برای تاکید بر مقیاس این سوء مدیریت، دن تنها کسی نیست که این داستان مشابه را به اشتراک می گذارد. برخی علیرغم وعده ها و مواردی که ساعات اضافه کاری علیرغم گذراندن وقت کم شده است، کمیسیون خود را دریافت نکرده اند.

حلقه خرید بی پایان و موجودی فروخته نشده

مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

تحریریه Techpowerup