خرید و لیست قیمت انواع سیستم کامپیوتر رومیزی در مرند | techpowerup

تا مدت ها همچنان به افراد حسابگر کامپیوتر گفته می شد تا این که در اواخر قرن نوزده میلادی کم کم کامپیوتر های ماشینی روی کار آمدند و معنی این کلمه تغییر یافت. بر روی برد اصلی تعدادی خازن، ترانزیستور، مقاومت، دیود، IC و … توسط ورودی هایی برای نصب قطعات قرار می گیرد. چندین خط به رنگ های مختلف برای اتصال قطعات روی آن هستند که به آن گذرگاه می گویند، در واقع گذرگاه مداری است که قسمت های مختلف برد اصلی را به یکدیگر وصل می کند. برد اصلی شامل قسمت های مختلفی است که بعضی به طور مستقیم روی آن سوار می شوند.

  • توسعه لیسا از سال ۱۹۸۷ به عنوان یک رایانه شخصی قدرتمند به همراه واسط گرافیکی کاربر با هدف مشتریان تجاری آغاز شد.
  • با این کیس می توانید در کنار استفاده گرافیکی، بازی ها را با نرخ فریم دهی 60 فریم در ثانیه در Full HD اجرا کنید.
  • از جمله لوازم جانبی ذخیره کننده انرژی، می توان به پاوربانک ها اشاره کرد که در چندسال اخیر رواج فراوانی در میان همه کاربران پیدا کرده اند.
  • البته باید در نظر داشت که امروزه غالب پردازنده‌های موجود در بازار با یک فن هوایی عرضه می‌شوند.
  • پاوربانک ها ظرفیت های گوناگونی دارند و با قابلیت های گوناگونی به بازار عرضه شده اند.

برندهای A4Tech ، Logitech ، Farassoo از جمله تولید کنندگان موس هستند. پاور یا منبع تغذیه وظیفه تأمین برق تمامی قطعات یک کامپیوتر را بر عهده دارد و انتخاب درست آن عمر قطعات ما را بالاتر می‌برد. اصلیترین خصوصیت یک پاور توان خروجی آن است که بر حسب وات بیان می شود. 3 شرکت Cooler Master و Tsco و Green محبوب ترین تولید کنندگان پاور هستند.

سیستم گیمینگ سبک RYZEN 3 بسیار تمیز

برای خرید یک سیستم خانگی مناسب حداقل به 20 میلیون تومان بودجه نیاز دارید. سیستم حرفه ای Ryzen 7000 برای برنامه های گرافیکی سنگین یا تخصصی مناسب است. ردیف‌های شامل دو یا چند قطعه‌ی پیشنهادی به این معناست که می‌توانید یکی از آن‌ها را به دلخواه یا با توجه به موجودی بازار و بودجه‌ی خود انتخاب کنید. سیستم‌های معرفی شده صرفاً پیشنهادی هستند و «مجموعه شهرسخت افزار» هیچ فروشگاهی برای عرضه مستقیم آنها ندارد. با این حال امکان تهیه سیستم‌های پیشنهادی از «فروشگاه طلوع سبز » به عنوان تامین‌کننده پیشنهادی فراهم شده است. داشتن اس اس دی تقریباً برای تمامی سیستم‌های امروزی ضروری است و به عملکرد روان‌تر و بهتر سیستم در هر استفاده‌ای کمک می‌کند.

انواع کارت گرافیک

امروزه کاربران حرفه ای به ویژه گیمرها و تولیدکنندگان محتوا به دلیل شرایط کاری خود، ممکن است از چند مانیتور استفاده کنند. به همین دلیل است که گاها تمایل دارند یک یا چند مانیتور خود را به دیوار یا سقف متصل کنند یا آن ها را روی میز با آرایش دلخواه بچینند. در این شرایط، استفاده از یک پایه مانیتور دیواری، سقفی یا رومیزی می تواند نیاز کاربر را برطرف سازد. ماوس (که موس هم تلفظ می شود) یکی دیگر از لوازم جانبی ورودی کامپیوتر است که از لوازم جانبی اصلی هر کامپیوتر به شمار می رود. ماوس را می توان اصلی ترین وسیله در اموری مانند تولید محتوای ویدئویی، گیم، طراحی و گرافیک و …

مادربرد ایسوس ASUS PRIME Z690-A

مجله خبری سخت افزار کامپیوتر ریدر به شما این امکان را می دهد تا مموری کارت های خود را به کمک پورت USB به کامپیوتر متصل کنید و به انتقال داده های کارت حافظه روی کامپیوتر بپردازید. از آن جایی که کارت های حافظه در ابعاد و استانداردهای مختلفی تولید شده اند، رم ریدرها نیز انواع مختلفی دارند. کاربردی ترین نوع رم ریدر، رم ریدر چندکاره است که از همه کارت حافظه های رایج پشتیبانی می کند. از محبوب ترین لوازم جانبی کامپیوتر است که به شما امکان افزایش تعداد پورت های USB را می دهد. هاب های یو اس بی از نسخه های مختلف USB مانندUSB 2.0 ، USB 3.0، USB 3.1 و … تعداد پورت های یو اس بی هاب ها مهم ترین نکته خرید این لوازم جانبی است و لازم است بر اساس نیاز خود، هاب دارای تعداد پورت یو اس بی مناسب را خریداری کنید.

http://asanbehbar.ir

تحریریه Techpowerup