تقویت iCUE CORSAIR ما نرم افزار بهبود یافته iCUE و افزونه Elgato Stream Deck را راه اندازی کرد

با این پیشرفت‌ها در تجربه iCUE، کاربران می‌توانند از یک راه‌اندازی واقعاً یکپارچه که آسان‌تر و سریع‌تر از همیشه است لذت ببرند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

هنگامی که کاربران iCUE جدید را نصب می کنند، اندازه نصب کننده و اندازه فایل iCUE بسیار کاهش می یابد. معماری ماژولار جدید فقط تنظیماتی را که برای دستگاه‌های سازگار iCUE متصل نیاز دارید شناسایی کرده و شامل می‌شود تا منابع سیستم شما بهینه شوند. تجربه iCUE گسترده‌تری می‌خواهید؟ می‌توانید افزونه‌هایی مانند NVIDIA Broadcast، کنترل روشنایی هوشمند شخص ثالث، و ادغام‌های بازی RGB را اضافه کنید یا یک رابط iCUE سفارشی‌تر ایجاد کنید.

برای طرفداران Elgato Stream Deck، جدیدترین افزونه CORSAIR iCUE به شما امکان می دهد تنظیمات iCUE را از طریق Stream Deck، برنامه Stream Deck Mobile یا عملکردهای Stream Deck روی کلیدهای ماکرو صفحه کلید CORSAIR به طور یکپارچه کنترل کنید. با این افزونه به روز شده، اکنون می توانید نمایه های روشنایی را در لحظه تغییر دهید، دما و آمار رایانه شخصی را مشاهده کنید، یا سرعت فن CORSAIR و از پیش تنظیم های خنک کننده را تنظیم کنید. میکروفون خود را بی صدا کنید، تنظیمات EQ و صدای فراگیر را تنظیم کنید و پخش NVIDIA را با لمس یک دکمه کنترل کنید. کلیدهای Stream Deck می توانند طیف وسیعی از نمادها را برای مطابقت با تنظیمات شما نشان دهند یا با سفارشی کردن هر کلید با تصاویر سفارشی خود لذت بیشتری ببرند.

برتراند شوالیه، معاون اجرایی و مدیر کل بازی‌ها، می‌گوید: «مشتریان ما بازخورد ارزشمندی در مورد نحوه تنظیم iCUE بر اساس نیازهایشان و بهبود تجربه کاربری خود ارائه کرده‌اند، و ما آن را به دل گرفته‌ایم. با این به‌روزرسانی‌ها، ما هیجان‌زده هستیم که به طرفداران تجربه ساده‌تر و شهودی‌تری بدهیم که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا نورپردازی RGB، بازی‌های رایانه‌ای یا استریم رویاهای خود را تنظیم کنند.»

CORSAIR (NASDAQ: CRSR)، یک رهبر جهانی در اجزای علاقه‌مند برای گیمرها، سازندگان و سازندگان رایانه شخصی، امروز پیشرفت‌های عمده‌ای را در نرم‌افزار CORSAIR iCUE خود معرفی کرد که دانلود iCUE و شروع کار را برای کاربران آسان‌تر می‌کند. سیستم‌های خود را بلافاصله سفارشی و کنترل می‌کنند. با نصب‌کننده کوچک‌تر و اندازه فایل ساده‌تر و کارآمدتر برای اکثر کاربران، iCUE اکنون در دسترس‌تر است، در حالی که مثل همیشه قدرتمند است.

تحریریه Techpowerup