کانال های یوتیوب گروه رسانه ای لینوس هک شد

خبر خوب این است که شما می توانید انتظار داشته باشید که تعمیر LTT خود را در Floatplane به طور معمول دریافت کنید – Linus”

کانال محبوب فناوری یوتیوب Linus Tech Tips به همراه کانال مرتبط با آن Techquickie توسط کلاهبرداران رمزارز هک شده است. Techquickie به “تسلا” تغییر نام داده است و در حال حاضر یک جریان مستقیم کلاهبرداری رمزنگاری از ایلان ماسک، جک دورسی و دو نفر دیگر را اجرا می کند. نیازی به گفتن نیست، لطفاً در دام نیفتید و دوستان و خانواده خود را از انجام همین کار منع کنید.می‌توانید در آینده منتظر به‌روزرسانی دقیق‌تر WAN Show باشید. نمی‌دانم این هفته این اتفاق می‌افتد یا نه، زیرا شرایط هنوز در حال توسعه است.

قبل از فسخ – احتمالاً موقتاً، با توجه به اینکه Linus Media Group شریک YouTube است و بدون شک مشکلی در راه است – به دلیل پرچم‌گذاری خودکار به دلیل نقض دستورالعمل‌های انجمن YouTube، نکات فنی کانال Linus بسیاری از ویدیوهای قدیمی‌تر را دوباره آپلود کرده است. برخی از آنها به عنوان “پست نکنید” علامت گذاری شده بودند. مشخص نیست که لینوس سباستین و سایر اعضای LMG در حال حاضر تا چه حد از این بحران آگاه هستند، اما تا کنون هیچ به‌روزرسانی یا اظهاراتی از حساب شخصی لینوس انجام نشده است. لینوس یا اصلی مشاوره فنی لینوس حساب توییتر. آخرین توییت از Linus Tech Tips ساعت 1 بعد از ظهر بود. این پست با در دسترس قرار گرفتن جزئیات بیشتر به روز خواهد شد.

به روز رسانی: کانال Techquickie و فید کلاهبرداری رمزنگاری عمیق آن توسط Google/YouTube حذف شده است.

به روز رسانی شماره 3: کانال‌های YouTube Media Group پس از یک روز از دست دادن کنترل توسط کلاهبرداران رمزارز از طریق ربودن کوکی‌های جلسه، بازیابی شدند. Linus Tech Tips ویدیویی را منتشر کرد که در آن رویدادهای روز گذشته را تشریح کرد.





مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

به روز رسانی شماره 2: کانال Techlinked که یک جریان کلاهبرداری رمزنگاری عمیق را نیز اجرا می‌کرد، به دلیل نقض دستورالعمل‌های انجمن YouTube بسته شده است. لینوس از وضعیت آگاه است و بیانیه ای را در Floatplane منتشر کرد:

“تا جایی که به هک کانال یوتیوب مربوط می شود، ما اکنون با تیم گوگل در صدر هستیم. همه چیز باید قفل شود و ما با هدف (امیدواری) تشدید امنیت آنها در اطراف حساب های یوتیوب عمیقاً وارد بردار حمله می شویم. و برای جلوگیری از وقوع چنین اتفاقی برای کسی در آینده.

تحریریه Techpowerup