نشت سمی در آستین سامسونگ «عملاً هیچ آبزی زنده‌ای باقی نمی‌گذارد»

نشت سمی در آستین سامسونگ «عملاً هیچ آبزی زنده‌ای باقی نمی‌گذارد»

تخمین زده می شود که نشت بیش از 100 روز رخ داده است و عواقب آن جدی است. بر اساس گزارشی که توسط یکی از مقامات محیط‌زیست که برای شورای شهر آستین کار می‌کند، منتشر شده است، این نشت «عملاً هیچ موجود آبی زنده‌ای باقی نگذاشته است» زیرا PH بدن آب را بین ۲ تا ۳ کاهش می‌دهد (که حتی برای بزرگسالان نیز به‌شدت سمی است». زندگی آبی، زندگی دریایی). ). به گفته سامسونگ، به محض اینکه متوجه شد تخلیه‌ها را متوقف کرد و گفت: «بیشتر فاضلاب در محل مهار شده بود؛ با این حال، برخی از آنها به طور ناخواسته در یک شاخه کوچک و نامشخص که در بالادست هریس برانچ کریک قرار دارد، تخلیه شد». این شرکت همچنین گفت که در تلاش برای “بازیابی انشعابات” و جلوگیری از انتشار زباله های سمی به شعبه اصلی هریس برانچ کریک، یک متخصص پاکسازی را استخدام کرده است.

در همین حال، محققین منصوب دولت تأیید کرده اند که انتشار سمی متوقف شده است و سطح pH بازیابی را بین 14 تا 19 ژانویه اندازه گیری کردند، که تا کنون به نظر می رسد در محدوده pH مورد انتظار 6.7 و 8.5 نرمال شده است. با این حال، آسیب به آبزیان انجام شده است و تلاش‌های بازیابی همچنان نیاز به نظارت دارند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

زباله های الکترونیکی تنها نگرانی زیست محیطی در تولید فناوری نیست. همچنین باید با محصولات جانبی سمی مبارزه کرد و شرکت‌های فناوری میلیون‌ها دلار برای رعایت مقررات دفع محیط‌زیست هزینه می‌کنند. با این حال، گاهی اوقات همه چیز آنطور که باید پیش نمی رود. نشت سمی از کارخانه تولید سامسونگ در آستین تگزاس چنین بود که معادل 763000 گالن زباله اسیدی را به یک حوضچه آب طوفان در مجاورت ریخت. همین حوض در نهایت شاخه ای از نهر هریس برانچ در شمال شرقی آستین را تغذیه می کند.