سونی توسعه دهنده Destiny و Halo Franchise Developer Bungie را به مبلغ 3.6 میلیارد دلار خریداری کرد

سونی توسعه دهنده Destiny و Halo Franchise Developer Bungie را به مبلغ 3.6 میلیارد دلار خریداری کرد

بیش از هر چیز، SIE درک می کند که مردم و جامعه ما هم اولویت و هم قلب موفقیت ما هستند، و آماده هستند تا در کنار ما بایستند تا همچنان از پلتفرم خود برای هدایت اقدامات به سوی جهانی خوشایندتر و منصفانه تر استفاده کنیم. هدف ما ساختن مکانی است که در آن خلاق ترین و با استعدادترین افراد جهان بتوانند بیایند و بهترین کار خود را انجام دهند، مهم نیست که چه کسی هستند، از کجا آمده اند یا چگونه شناسایی می شوند.

آزادی خلاق
بانجی از زمان آغاز به کار خود در سال 1991 همیشه آینده را با نقشه ستاره خود ترسیم کرده است – مسیری که توسط کارمندان ما و برای جامعه ما ترسیم شده است. ما این سفر را با دنیاهای جدید در حال توسعه ادامه می دهیم و بی صبرانه منتظر به اشتراک گذاشتن آنها با شما هستیم.

ما بر این باوریم که بازی‌ها پتانسیل نامحدودی دارند و برای انجام هر کاری ارزشمند در سرگرمی، باید چشم‌انداز، استودیو و تیم باورنکردنی خود از سازندگان قابل اعتماد خود را که جهان‌های فراموش‌نشدنی می‌سازند که واقعاً برای مردم مهم است، بزرگ باشیم.

این همان رخنه واقعی در جهان است که می‌خواهیم ایجاد کنیم – شکافی که می‌خواهیم فراتر از خودمان باقی بماند.

با SIE، پتانسیل جهان های ما نامحدود است. بازی‌های آینده ما گام‌های جسورانه‌ای را به سمت فضاهای ناشناخته برای Bungie برمی‌دارند، همچنان مرزهای ممکن را پیش می‌برند و همیشه بر اساس ایجاد دوستی‌ها و خاطرات معنادار و ماندگار ساخته می‌شوند.

با پشتیبانی SIE، فوری‌ترین تغییری که خواهید دید، تسریع جذب استعداد در سراسر استودیو برای حمایت از چشم‌انداز بلندپروازانه ما است. اگر این به شما می‌گوید و می‌خواهید به ما کمک کنید در جهان فرورفته باشیم، ما در همه رشته‌ها برای Destiny 2 و همه دنیاهای جدید فراتر از آن استخدام می‌کنیم.

ما ارباب سرنوشت خود باقی می مانیم. ما به انتشار و توسعه بازی های خود به طور مستقل ادامه خواهیم داد. ما به رهبری یک جامعه واحد Bungie ادامه خواهیم داد. بازی‌های ما در جایی که جامعه ما در آن است، هر کجا که آن‌ها انتخاب کنند، ادامه خواهد یافت.

با ما بخشی از آن آینده باشید. می بینمت استارساید



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

در SIE، ما شریکی پیدا کرده‌ایم که بدون قید و شرط از ما در همه چیزهایی که هستیم حمایت می‌کند و می‌خواهد دید ما را برای ایجاد سرگرمی‌های بین نسلی تسریع بخشد، در حالی که استقلال خلاقانه‌ای را که در قلب Bungie می‌تپد حفظ می‌کند. مانند ما، SIE معتقد است که جهان های بازی تنها آغازی هستند که آدرس های IP ما می توانند تبدیل شوند. ما با هم رویای ایجاد و ترویج امتیازات نمادین را به اشتراک می گذاریم که دوستان در سراسر جهان، خانواده ها در سراسر نسل و طرفداران را در چندین پلتفرم و رسانه های سرگرمی متحد می کند.

امروز Bungie سفر خود را برای تبدیل شدن به یک شرکت سرگرمی چند رسانه ای جهانی آغاز می کند.

سه دهه و شمارش
آنچه دنیای ما را زنده می کند، جامعه و افراد ما در استودیو است. کارمندان ما روح Bungie هستند. با افراد خود، ما مرزهای آنچه را که فکر می‌کردیم امکان‌پذیر است را پشت سر گذاشته‌ایم و آنچه را که هستیم به عنوان یک شرکت متحول کرده‌ایم.

در طول 30 سال گذشته، جهان‌های دعوت‌کننده‌ای که ما ساخته‌ایم به جوامعی پر رونق تبدیل شده‌اند و آن جامعه جادوی واقعی است. این جوامع بانجی را فراتر از بازی ها بردند. آنها پیوندهای مادام العمر ایجاد کرده اند و ما را با خیر واقعی و معناداری که در ما و در جهان ایجاد می کنند، فروتن کرده اند.