مدیاتک اکوسیستم جهانی محصولات Wi-Fi 7 آماده مصرف کننده را در CES 2023 به نمایش گذاشت

پینگجی لی، معاون رئیس و مدیر عامل TP-Link گفت: با معرفی کانال های 320 مگاهرتز در باند 6 گیگاهرتز و عملیات چند پیوندی (MLO)، Wi-Fi 7 سرعت فوق العاده بالا و تأخیر کمتری را ارائه می دهد. شرکت محدود. . “طراحی نوآورانه MediaTek Filogic 880 عملکردی استثنایی را بالاتر از استانداردهای Wi-Fi 7، مانند 4×5 6 گیگاهرتز و تک تراشه MLO ارائه می دهد. ما از همکاری با شریک قدیمی خود، MediaTek، در زمینه Wi-Fi هیجان زده هستیم. -Fi 7 برای ایجاد راه های جدید برای مشتریان برای تجربه برنامه ها.”

آقای یو، معاون مدیر اجرایی گروه Hisense گفت: «با فناوری MLO تک تراشه مدیاتک، ما می‌توانیم عملکردی با سرعت بالا و تأخیر کم را برای بهبود تجربه کاربر در جریان، بازی‌ها و محتوای مختلف فراگیر به ارمغان بیاوریم». هایسنس از ادامه همکاری با مدیاتک برای آوردن Wi-Fi 7 به محصولات تلویزیون هایسنس هیجان زده است.

مدیاتک، اولین پذیرنده فناوری Wi-Fi 7، در CES 2023 یک اکوسیستم کامل از دستگاه های آماده تولید با نسل بعدی اتصال بی سیم را معرفی خواهد کرد. این محصولات نقطه اوج سرمایه‌گذاری مدیاتک در فناوری Wi-Fi 7 هستند که بر تجربیات متصل مطمئن و همیشه روشن در طیف گسترده‌ای از دستگاه‌ها در دسته‌های مختلف محصول، از جمله دروازه‌های مسکونی، روترهای مش، تلویزیون‌ها، دستگاه‌های استریم، تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها تمرکز دارد. ، لپ تاپ و غیره

جان لوکز گفت: «در حالی که شرکت‌ها به سمت Wi-Fi 7 حرکت می‌کنند، بسیار مهم است که بتوانند سریع‌ترین حالت‌های نرخ داده موجود را آزمایش کنند، و ما با MediaTek کار کرده‌ایم تا یک راه‌حل آزمایشی پیشرفته ایجاد کنیم که این نیاز را برآورده کند. حیاتی است.» معاونت برنامه های کاربردی LitePoint، Litepoint. همانطور که ما به عصر جدید اتصال بی سیم می رویم، کار با یک مبتکر پیشرو در وای فای مانند مدیاتک به مشتریان مشترک ما این امکان را می دهد که محصولات خود را به سرعت و به طور یکپارچه به تولید با حجم بالا تبدیل کنند.

جسی لایلز، معاون نیمه اعتبارسنجی هادی ها و راه حل های الکترونیکی، NI، گفت: «ما واقعاً تحت تأثیر سرعت مدیاتک برای عرضه تقریباً تمام فناوری های پیشرو، مانند MAC MLO، 320 مگاهرتز BW، و 4096 QAM هستیم. افزایش پیچیدگی مورد نیاز برای دستیابی به عملکرد بهینه و سازگاری با Wi-Fi 7 نیاز به یک راه حل تست و اعتبارسنجی خودکار در مقیاس بزرگ را تا حد زیادی افزایش می دهد. NI در حال کار با MediaTek با ابزار دقیق RF متصل به نرم افزار خود برای دستیابی به موقع است – اهداف بازار مشترک مشتریان و اطمینان از قابلیت های عملکرد برتر آنها.”



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

نوبوهیرو تامورا، مدیر کل توسعه محصول شبکه، گفت: “بوفالو به عنوان پیشرو در محصولات و خدمات شبکه برای بیش از 23 سال، همیشه جزو اولین کسانی بوده است که فناوری جدید Wi-Fi را پیاده سازی کرده است و Wi-Fi 7 نیز از این قاعده مستثنی نیست.” . بخش، BUFFALO INC. ما از اینکه مدیاتک سرمایه گذاری زیادی در فناوری های پیشرفته می بینیم هیجان زده هستیم و می خواهیم به آنها برای به نمایش گذاشتن آخرین راه حل های Wi-Fi 7 در CES 2023 تبریک بگوییم.

به عنوان جدیدترین و قدرتمندترین استاندارد Wi-Fi، Wi-Fi 7 از پهنای باند کانال 320 مگاهرتز و مدولاسیون 4096-QAM برای بهبود چشمگیر تجربه کلی کاربر استفاده می کند. عملیات چند پیوندی (MLO) همچنین Wi-Fi را قادر می‌سازد تا سرعت کانال را جمع‌آوری کند و افت پیوند را در یک محیط شلوغ برای برنامه‌های کاربردی زمان‌بر کاهش دهد.

آلن هسو، معاون و مدیر کل مدیاتک گفت: «سال گذشته، ما اولین فناوری Wi-Fi 7 را به نمایش گذاشتیم و مفتخریم که اکنون پیشرفت قابل توجهی را که در ساخت اکوسیستم محصول جامع‌تر انجام داده‌ایم نشان دهیم.» واحد تجاری اتصال هوشمند این خط از دستگاه‌ها، که بسیاری از آنها از چیپست پرچم‌دار Filogic 880، برنده جایزه نوآوری CES 2023 پشتیبانی می‌کنند، نشان دهنده تعهد ما به ارائه بهترین اتصال بی‌سیم است.»راه حل Wi-Fi 7 مدیاتک با استفاده از یک فرآیند 6 نانومتری، 50 درصد کاهش در مصرف انرژی هسته و 100 برابر تاخیر سوئیچینگ MLO کمتر در مقایسه با گزینه های رقابتی ارائه می دهد. توری 4T5R و پنج باندی نیز برای پوشش یک ناحیه تحت پوشش بزرگتر و دستگاه های متصل بیشتر گنجانده شده است.

جان اونیل، معاون بازاریابی، Skyworks گفت: “MediaTek تقاضا و انتظار برای سریع ترین سرعت و کمترین تاخیر را از دستگاه های بی سیم تشخیص می دهد.” “با هم، طراحی مرجع مشترک ما به مشتریان پلت فرمی برای توسعه برنامه های کاربردی جدید غیر قابل تصور می دهد. ما با هم هیجان زده هستیم تا فناوری پیشرو در صنعت را ارائه کنیم که مصرف کنندگان را قادر می سازد تا پتانسیل کامل Wi-Fi 7 را درک کنند که از 320 مگاهرتز، 4K QAM و Multi پشتیبانی می کند. کانال های عملیات پیوند (MLO).”

Rangoon Chang، رئیس واحد کسب و کار بازی ایسوس گفت: «ما از راه حل سریع، قابل اعتماد و همیشه روشن مدیاتک فیلوژیک متصل به Wi-Fi بسیار قدردانی می کنیم. “با فناوری پیشرفته Wi-Fi و اکوسیستم نوآورانه مدیاتک، ما در تلاش هستیم تا در ارائه یک تجربه فوق العاده به گیمرها در سراسر جهان پیشرو باشیم.”

تونی تستا، GM Connectivity Components، Qorvo می‌گوید: «مدیاتک به‌عنوان موتور قدرتمند Wi-Fi 7 به مشتریان کمک می‌کند تا از پیشرفت‌های عظیم در توان عملیاتی، تأخیر، اتصالات مشتری و قابلیت اطمینان استفاده کنند. “ما از استفاده از راه حل Wi-Fi 7 مدیاتک برای مقابله با کانال های QAM چشمگیر 4K، 320 مگاهرتز، 6 گیگاهرتز و عملکرد چند پیوندی آن هیجان زده هستیم.”

Ouyang Jun، معاون رئیس جمهور و مدیر کل بخش مصرف کننده، گفت: “اتصال Wi-Fi قوی، سریع و قابل اعتماد یکی از مهم ترین اجزای بازی های رقابتی است و می تواند به معنای تفاوت بین برد و باخت در یک مسابقه باشد.” گروه دستگاه های هوشمند چشم انداز برتری مدیاتک در اتصال Wi-Fi نشان دهنده تعهد ما به ارائه تجربیات بازی های رایانه ای همهجانبه و با کارایی بالا برای گیمرها است و ما مشتاقانه منتظر همکاری برای آوردن فناوری Wi-Fi 7 مدیاتک به دستگاه های Lenovo Legion هستیم.

گفت: “ما از شراکت با MediaTek در جدیدترین فناوری Wi-Fi 7 هیجان زده هستیم. اتصال بی سیم سریع و قابل اعتماد برای مصرف کنندگان بسیار مهم است و ما معتقدیم که ترکیب پردازنده های قدرتمند AMD Ryzen با فناوری های ارتباطی پیشرفته MediaTek تجربه کاربری فوق العاده ای را ارائه می دهد.” جیسون بانتا، معاون شرکت و مدیر کل، مشتری OEM در AMD.

دستگاه های نمایش داده شده در این هفته از جدیدترین تراشه های Filogic مدیاتک استفاده می کنند که فناوری Wi-Fi 7 hotspot را برای اپراتورهای باند پهن، کانال های روتر خرده فروشی و بازارهای سازمانی ترکیب می کند. و چیپست Filogic 380، طراحی شده است تا اتصال Wi-Fi 7 را به تمام دستگاه های مشتری، از جمله تلفن های هوشمند، تبلت ها، لپ تاپ ها، تلویزیون ها و دستگاه های استریم ارائه دهد.

بیونگ کیون کیم، معاون ارشد رئیس جمهور کره، گفت: «مصرف‌کنندگان امروزی وای‌فای متصل سریع، قابل اعتماد و همیشه روشن را برای بسیاری از برنامه‌ها مانند تماس ویدیویی، سرگرمی‌های تلویزیونی 4K/8K، بازی‌های بی‌درنگ، پخش جریانی و موارد دیگر می‌خواهند. . مخابرات فناوری MediaTek Wi-Fi 7 مجهز به توان عملیاتی بسیار بالا و یک MAC MLO (عملیات چند پیوندی) است که می‌تواند تمام برنامه‌های کاربردی را که امروزه مصرف‌کنندگان از آن لذت می‌برند برآورده کند.