دزدگیر هوشمند دسته بندی محصولات خانه هوشمند کاسپین-امن باش

پدال اعلام سرقت در دو نوع باسیم و بیسیم وجود دارد اما برای عملکرد بهتر و مطمئن تر توصیه می شود از چدال باسیم استفاده شود. سنسور دود با به وجود آمدن دود ناشی از آتش سوزی و تشخیص آن بلافاصله سیگنال فعال سازی دزدگیر اماکن را برای آلارم زدن و برقراری تماس به دزدگیر ارسال می کند. باتری دتکتور دود بیسیم 9 ولت کتابی آلکالاین است که بهتر است هر 6 ماه یکبار تعویض شود.

اصلی ترین بخش سیستم هوشمند سازی، پنل دزدگیر می باشد که تمامی اجزا به این دستگاه متصل می شوند و فرمان ها از این دستگاه ارسال می شود. از دیگر اجزای مهم این سیستم می توان به سنسورها، آژیر، تلفن کننده و … اشاره کرد. در نهایت، اگر باتری پشتیبان دزدگیر منزل از بین رفته باشد، ممکن است یک دزد بتواند سیستم امنیتی شما را دور بزند. پنل های کنترل معمولاً به برق وصل می شوند و در صورت قطع برق دارای باتری پشتیبان هستند.

دزدگیر اماکن یا همان دزدگیر منزل بهترین و امن ترین روش محافظت از اموال در برابر سرقت است. دزدگیراماکن به تنهایی قادر به فعال شدن و آژیر کشیدن نیست و برای تحقق این امر باید از لوازم جانبی که به آن ها سنسور دزدگیر اماکن گفته می شود، استفاده کرد. در واقع دزدگیر اماکن با دریافت سیگنال از چشمی ها، فعال شده و بلندگو شروع به آژیر کشیدن می کند. گاهی در هنگام نصب تجهیزات بیسیم دزدگیر اماکن برد تجهیزات برای اتاق ها و مکان های دورتر از 20 تا 30 متر با مشکل مواجه می شود که جهت رفع این مشکل از ریپیتر استفاده می شود که پس از لرن کردن (معرفی کردن) تجهیزات به ریپیتر با قدرت بالا سیگنال های دریافتی را برای دستگاه مرکزی ارسال می نماید. ریپیتر با توجه به شرایط محیلطی از 100 متر تا 150 متر به برد تجهیزات اضافه می کند، همچنین برخی از ریپیتر ها به دلیل داشتن باطری داخلی مشکل قطع برق را نیز بر طرف نموده و دستگاه در زمان قطع برق به خوبی عمل خواهد نمود.

دزدگیر هوشمند دسته بندی محصولات خانه هوشمند کاسپین-امن باش

سارق دوم به محض اینکه خطریحس کند با سارق اصلی تماس میگیرد و او را از برگشت شما بخانه مطلع میکند. اما راهکار مقابله با نفوذ دزدان منزل به محیط چیست و چگونه باید آگاهی های لازم را در خصوص امنیت خانه و محیط کاری خود کسب کنیم. در این مقاله به شما آموزش میدهیم که چگونه تا حد زیادی از گزند سارقان در امان باشید. پیش ازاینکه بحث آغاز شود بیاد داشته باشید خانه محل مناسبی برای نگهداری پول نقد، ارز و طلا نیست!!

خاموش و روشن شدن لامپ‌ها را طوری تنظیم کنید که رفت و آمد معمول شما را تداعی کند. از لامپ‌هایی استفاده کنید که در صورت قطع برق بتوانند با باتری کار کنند. از تایمرهای مشابهی برای روشن و خاموش کردن تلویزیون و رادیو نیز وبسایت امن باش می‌توانید استفاده کنید. یک سیستم امنیتی برای منزل بهترین راه برای اطمینان از این موضوع است،که خانه و محل کار شما از دسترس سارقین در امان می ماند.چندین اقدام امنیتی برای بالا بردن امنیت منزل شما وجود دارد، در این مقاله به چند مورد از اقدامات امنیتی می پردازیم. همچنین از طریق این تلفن کننده شما میتوانید با ارسال پیامک از هر نقطه از کشور دزدگیر را فعال و یا غیر فعال کنید که این کار از طریق اپلیکیشن های مخصوص این سیستم ها هم امکان پذیر میباشد.

  • که طبق بررسی های پلیس پیشگیری، بهترین زمان سرقت برای سارقین بین ساعات ۷شب تا ۱۰شب و درتایم پررفت و آمد است بدلیل اینکه درزمانهای شلوغ کمتر کسی درصورت خروج از خانه به اطراف خود توجه میکند و باتصور اینکه تنها دو ساعت و یا کمتر خانه را ترک میکنند نکات ایمنی را رعایت نمی کنند.
  • تحریک مثبت و منفی و حافظه آلارم و تست شماره گیری از دیگر مزایای این تلفن کننده به شمار می رود.
  • سنسور یا حسگر از مهم ترین اجزای هر دزدگیر یا به تعبیری دیگر هر سیستم امنیتی است که دزدگیر هوشمند هم از این قاعده مستثنا نیست .
اگر دزدگیر در زمان نبودن صاحب خانه تحریک شود، پس از بازگشت او معمولا دزدگیر با 3 آلارم خاموش می شود واین نشان دهنده تحریک شدن دزدگیر در زمان نبودن او است. همترین نکته برای حفظ امنیت خانه این است که دیگران را متوجه عدم حضور خود در خانه نکنید. معمولا سارقان خانه‌هایی را برای دزدی انتخاب می‎کنند که از نبودن ساکنین آن اطمینان دارند. فراموش نکنید که هر کدام از این موراد به تنهایی عامل بازدارنده برای دزد نیست. به عنوان نمونه اگر از حفاظ آهنی استفاده کنیم ولی قفل ورودی ها ضد برش و فولادی نباشد تمام زحمات برای حفاظ کشی به هدر میرود. باید تا حد امکان موارد بالا را رعایت کنید تا از گزند سارق در امان بمانیم و یک شبه سرمایه سالها را از دست ندهیم.

دوربین هوشمند بی‌‌سیم آیمو Imou مدل Cruiser 4MP IPC-S42FP-D

راه دیگری که ممکن است مجرمان برای از بین بردن دزدگیر اماکن تلاش کنند، از طریق مسدود کننده های زنگ بی سیم است. این دستگاه‌های بسیار گران‌قیمت گاهی اوقات می‌توانند سیگنال‌های سلولی را مسدود کنند، سیستم‌های امنیتی خانه بی‌سیم استفاده می‌شوند. اما با توجه به هزینه بالای دستگاه های پارازیت سلولی، سیم برش ها همچنان ابزار انتخابی برای سارقان هستند.

مگنت درب دزدگیر هوشمند آژاکس

بلندگو با قدرت صدای بالا نیز یکی از اجزای لاینفک دزدگیر است که باید در محفظه ای فلزی و با دوام قرار داشته باشد تا در اثر ضربه احتمالی دچار مشکل نشود . نکته قابل ذکر این است که بلند گو باید در محلی بلند و دور از دسترس و همین طور در محلی باز قرار داشته باشد تا صدای آژیر آن به خوبی در فضا پخش گردد . از دیگر اجزا این دزدگیرها، پنل کنترل هشدارها، صفحه کلید، اتصالات داخلی، واحد کنترل ساختمان و تجهیزات هشدار دهنده را می توان نام برد . سنسور یا حسگر از مهم ترین اجزای هر دزدگیر یا به تعبیری دیگر هر سیستم امنیتی است که دزدگیر هوشمند هم از این قاعده مستثنا نیست . حسگرها انواع و اقسام مختلفی دارند که در این میان به سنسور دود ، حرارت ، ردیاب های حرکتی ، ردیاب های فرا صوت ، ردیاب های اولتراسونیک و ردیاب های ریز موج می توان اشاره کرد . 👈برای روشن و خاموش کردن دزدگیر هوشمند خانگی نیازی به حمل ریموت کنترل و دیگر تجهیزات نیست و می توانید تنها با استفاده از تلفن همراهتان آن را روشن و خاموش کنید.

هنگامی که آلارم‌های هوشمند شما فعال می‌شوند، تا زمانی که به اینترنت دسترسی دارید، می‌توانید یک هشدار متنی یا ایمیلی مستقیماً به تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود در هر کجای دنیا که هستید ارسال کنید. سپس می توانید از طریق تلفن خود بررسی کنید تا متوجه شوید مشکل چیست. دوربین‌های نظارتی خود را ادغام کنید تا بتوانید دقیقاً ببینید چه اتفاقی می‌افتد. در سنسورهایی که از روش اولتراسونیک استفاده می کنند، امواج صوتی به سمت اشیاء ارسال می شود و این امواج وقتی با اجسام برخورد می کنند مجدداً به سمت سنسور بازگشت می کنند.

مأموریت محافظ امنیتی تنظیم سیستم اعلام سرقت زنگ هشدار در وضعیت نگهبانی، که همچنین به نام Arming، Alert یا Power On شناخته می‌شود. استفاده از نرم افزار Smart Life و یا Tuya Smart جهت کنترل و ساخت انواع سناریو های مختلف برای دزدگیر و وسایل هوشمند Tuya. دزدگیر هوشمند اماکن تویا Tuya Smart Security System دارای پردازنده مرکزی قدرتمند داخلی بر اساس پردازنده هسته ۳۲ بیت Cortex-M3 می باشد.

دزدگیر سیمکارتی سایلکس SG7+