کارت SD 4 ترابایتی Western Digital Previews: بالاترین ظرفیت جهان

کارت SD 4 ترابایتی Western Digital Previews: بالاترین ظرفیت جهان

وسترن دیجیتال این هفته در حال پیش نمایش اولین کارت SD 4 ترابایتی صنعت است. این دستگاه در نمایشگاه تجاری NAB برای پخش کنندگان و سازندگان محتوا به نمایش گذاشته شده است و در سال 2025 به صورت تجاری منتشر خواهد شد.

کارت SD SanDisk Extreme Pro SDUC 4 ترابایتی Western Digital با استاندارد Secure Digital Ultra Capacity (SDUC، که حداکثر 128 ترابایت را فعال می کند) مطابقت دارد. این کارت از رابط Ultra High Speed-I (UHS-I) استفاده می کند و برای سرعت کلاس 10 رتبه بندی شده است، بنابراین از حداقل سرعت 10 مگابایت بر ثانیه و حداکثر سرعت انتقال داده 104 مگابایت بر ثانیه هنگام کار در UHS104 (SDR104) پشتیبانی می کند. ) حالت (یک نکته در مورد عملکرد وجود دارد، اما بعداً در مورد آن بیشتر خواهد شد). کارت SD WD همچنین مطابق با سرعت ویدیوی کلاس V30 رتبه بندی شده است و از حداقل سرعت نوشتن متوالی 30 مگابایت بر ثانیه پشتیبانی می کند که تصور می شود برای ضبط ویدیوی 8K به اندازه کافی خوب است، بالاتر و فراتر از بازار ویدیوی 4K که وسترن دیجیتال در درجه اول هدف آن است. کارت آینده در.

در حال حاضر، وسترن دیجیتال چیزی NAND در کارت SD SanDisk Extreme Pro SDUC 4 TB را فاش نمی کند. با توجه به ظرفیت بالا و تاریخ انتشار نسبتاً دور در سال 2025، WD ممکن است این را به عنوان یکی از اولین محصولات خود برای استفاده از BiCS 9 NAND آینده خود هدف قرار دهد.

و در حالی که در بیانیه رسمی WD ذکر نشده است، ما تعجب خواهیم کرد اگر کارت آینده از حالت DDR200/DDR208 خارج از مشخصات نیز پشتیبانی نمی‌کند، که نرخ انتقال بالاتری نسبت به استاندارد UHS-I که معمولاً از طریق سرعت داده دو برابر اجازه می‌دهد را فراهم می‌کند. سیگنالینگ. کارت SD SanDisk Extreme Pro SDXC 1 ترابایتی وسترن دیجیتال در حال حاضر از این حالت پشتیبانی می کند و به آن اجازه می دهد به سرعت خواندن تا 170 مگابایت بر ثانیه برسد، بنابراین تعجب آور است که شرکت آن را از محصولات جدیدتر حذف کند. با این اوصاف، ویژگی DDR208 مانند همیشه باقی می ماند: این یک حالت اختصاصی است که نیاز به یک میزبان سازگار برای استفاده از آن دارد.

وسترن دیجیتال هزینه کارت SD SanDisk Extreme Pro SDUC 4 TB خود را فاش نکرده است. یک کارت 1 ترابایتی SanDisk Extreme Pro 140 دلار قیمت دارد، بنابراین می توان در مورد قیمت یک کارت SD 4 ترابایتی که از NAND پیشرفته استفاده می کند حدس زد.

مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

تحریریه Techpowerup