مدیاتک پلتفرم IoT را با Genio 700 برای محصولات صنعتی و خانه های هوشمند گسترش می دهد

ریچارد لو، معاون واحد تجاری MediaTek IoT گفت: «زمانی که سال گذشته خانواده محصولات IoT Genio را راه‌اندازی کردیم، پلتفرمی را با مقیاس‌پذیری و پشتیبانی توسعه که برندها نیاز دارند طراحی کردیم و راه را برای فرصت‌هایی برای گسترش بیشتر هموار کردیم. Genio 700 با تمرکز بر محصولات صنعتی و خانگی هوشمند، یک افزودنی طبیعی کامل به این مجموعه است تا اطمینان حاصل شود که می‌توانیم وسیع‌ترین طیف ممکن پشتیبانی را برای مشتریان خود ارائه دهیم.

Genio 700 SDK به طراحان اجازه می دهد تا محصولات را با استفاده از Yocto Linux، Ubuntu و Android شخصی سازی کنند. با این پشتیبانی، مشتریان می توانند بدون توجه به نوع کاربرد، به راحتی محصولات خود را با حداقل تلاش توسعه دهند.

پیش از نمایشگاه CES 2023، مدیاتک امروز جدیدترین چیپست پلتفرم Genio را برای دستگاه های اینترنت اشیا معرفی کرد، Genio 700 هشت هسته ای که برای خانه های هوشمند، خرده فروشی هوشمند و محصولات صنعتی اینترنت اشیا طراحی شده است. چیپست جدید به عنوان بخشی از نمایشی در غرفه مدیاتک در نمایشگاه CES 2023 به نمایش گذاشته خواهد شد. MediaTek Genio 700 با تمرکز بر بهره وری انرژی، یک چیپست N6 (6 نانومتری) IoT است که دارای دو هسته ARM A78 با سرعت 2.2 گیگاهرتز و شش گیگاهرتز 2.00 است. هسته های ARM A55 در حالی که شتاب دهنده هوش مصنوعی 4.0 TOP را ارائه می دهد. این صفحه نمایش FHD 60p + 4K 60p و همچنین یک ISP برای تصاویر بهتر پشتیبانی می کند.ویژگی های اضافی MediaTek Genio 700 عبارتند از:

  • پشتیبانی از رابط های پرسرعت از جمله PCIe 2.0، USB 3.2 Gen1 و رابط MIPI-CSI برای دوربین
  • پشتیبانی از نمایشگر دوگانه FHD 60p + 4K 60p با پشتیبانی از AV1، VP9، H.265 و H.264 (رمزگشایی ویدیو)
  • پشتیبانی از طراحی صنعتی و دمای طولانی با طول عمر 10 ساله
  • گواهینامه ARM SystemReady برای ارائه یک راه آسان و استاندارد برای ادغام پلت فرم
  • گواهینامه ARM PSA برای افزایش امنیت

Genio 700 از سه ماهه دوم سال 2023 به صورت تجاری در دسترس خواهد بود.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران