لپ‌تاپ‌های نسل بعدی Getac B360 استاندارد جدیدی را برای عملکرد محاسباتی کاملاً ناهموار تنظیم می‌کنند.

B360 و B360 Pro جدید همچنین گزینه‌های اتصال گسترده‌ای را ارائه می‌کنند که به کاربران اجازه می‌دهد حتی در محیط‌های دور یا ایزوله متصل بمانند. اینها شامل Wi-Fi 6E AX211، 802.11ax و بلوتوث 5.3 به عنوان استاندارد، به علاوه اختیاری 4G LTE یا 5G Sub-6 با GPS داخلی است.

نسل بعدی B360 و B360 Pro به عنوان بخشی از راه حل کامل Getac Select در دسترس هستند که شامل تمام سخت افزار، نرم افزار، لوازم جانبی و لوازم جانبی مورد نیاز برای حل طیف وسیعی از چالش های خاص صنعت است. این شامل مجموعه‌ای از میزهای امن و اسکله‌های خودرو، و همچنین ابزار ایمنی رانندگی Getac، سیستم مانیتورینگ دستگاه و نرم‌افزار کاربردی VGPS است.

این اتصال پیشرفته به طور فزاینده ای نقش حیاتی را در فعالیت روزانه بسیاری از متخصصان این حوزه ایفا می کند. برای مثال، مهندسان گازی که در تماس‌ها شرکت می‌کنند، باید به طور قابل اعتماد مستقیماً از خانه مشتریان، در هر کجا که هستند، به پایگاه متصل شوند تا سطوح بالایی از خدمات مورد انتظار را ارائه دهند. به همین ترتیب، کارگران تعمیر و نگهداری که تعمیر و نگهداری پیشگیرانه را انجام می دهند، اغلب نیاز به دریافت شماتیک، تولید سفارشات خرید، بررسی موجودی، و حتی هماهنگی با همکاران از طریق چت ویدیویی زنده برای حل سریع مشکلات در محل دارند.

مانند همه دستگاه‌های Getac، B360 و B360 Pro جدید برای اطمینان عالی در این زمینه بسیار مقاوم ساخته شده‌اند. هر دو دستگاه دارای گواهینامه های MIL-STD-810H، MIL-STD-461G، و IP66 و همچنین مقاومت در برابر سقوط تا 6 فوت (1.8 متر) هستند.

علاوه بر این، هر دو دستگاه دارای بسیاری از ویژگی های امنیتی پیشرفته داده هستند. این موارد شامل طیف وسیعی از گزینه‌های احراز هویت چند عاملی (وب کم Windows Hello، HF RFID، کارت‌های هوشمند و خواننده‌های اثر انگشت)، نرم‌افزار اختیاری Absolute Persistence و ذخیره‌سازی USB-swap PCIe NVMe SSD. کاربر، برای محافظت از داده‌های حساس در هر زمان است.

B360 و B360 Pro جدید در ماه آوریل در دسترس خواهند بود.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

از نظر عملی، این امر باعث می شود تا وظایف پیچیده ای مانند نظارت بر عملکرد و کنترل کیفیت در صنعت تولید سریع تر، آسان تر و قابل اطمینان تر انجام شود. برای متخصصان ایمنی و دفاع عمومی، از قابلیت های تجزیه و تحلیل سریع B360 و B360 Pro می توان برای افزایش آگاهی موقعیتی و به اشتراک گذاری داده ها در بالا و پایین زنجیره فرماندهی استفاده کرد.

هر دو دستگاه همچنین دارای ضمانت 3 ساله سپر به سپر پیشرو در صنعت Getac با پوشش آسیب تصادفی به عنوان استاندارد هستند تا آرامش خاطر بیشتری داشته باشند.

B360 جدید برای صنایع مورد نیاز مانند ایمنی عمومی، تاسیسات صحرایی و تولید طراحی شده است، در حالی که B360 Pro جدید کاملاً برای متخصصان دفاعی مناسب است.

علیرغم این کیفیت ساخت کاملاً ناهموار، وزن آنها به طرز چشمگیری 5.11 پوند است. ضریب فرم فشرده آنها همچنین به این معنی است که می توان آنها را به راحتی در میدان حمل کرد یا در هنگام سفر در یک وسیله نقلیه در یک محفظه لنگر انداخت / ذخیره کرد.

حداکثر بهره وری در این زمینه

مایک مک ماهون، رئیس گتاک آمریکای شمالی، گفت: «نسل بعدی دستگاه‌های B360 و B360 Pro ما برای کمک به مشتریان برای دستیابی به سطوح بالاتری از بهره‌وری نیروی کار خود، چه در داخل و چه خارج از میدان، طراحی شده‌اند. ترکیبی از طراحی کاملاً ناهموار، مشخصات قدرتمند، اتصال گسترده و فرم فشرده و سبک وزن کمک می کند تا مطمئن شویم که کارهای سخت از همان ابتدا بدون توجه به موقعیت، مکان یا شرایط محیطی انجام می شود.

در دسترس بودن

به عنوان یک راه حل کامل Getac Select در دسترس است

اتصال واقعی تلفن همراه

این ویژگی‌ها برای کمک به تیم‌های خدمات میدانی بزرگ طراحی شده‌اند تا سطح بهره‌وری 24 ساعته را حفظ کنند و به آن‌ها اجازه می‌دهند بدون نیاز به آداپتورهای خارجی به طیف وسیعی از زیرساخت‌های قدیمی متصل شوند. گنجاندن چندین باتری قابل تعویض به صورت استاندارد همچنین به جلوگیری از اتلاف وقت در زمانی که اعضای تیم منتظر شارژ مجدد دستگاه ها در اواسط کار هستند کمک می کند.

B360 و B360 Pro جدید تطبیق پذیری بیشتری نسبت به مدل های قبلی در این زمینه ارائه می دهند. از ویژگی های جدید می توان به پورت USB 3.2 ارتقا یافته، پورت Thunderbolt 4 Type-C، پورت HDMI 2.0 ارتقا یافته و همچنین اضافه شدن یک اسلات مینی سیم کارت اشاره کرد. هر دو دستگاه همچنین دارای دو باتری قابل تعویض هستند، در حالی که B360 Pro در صورت نیاز گزینه باتری سوم را نیز دارد.

نسل بعدی لپ‌تاپ‌های B360 و B360 pro دارای طیف گسترده‌ای از ارتقاء و پیشرفت هستند که وظایف محاسباتی سخت را در شرایط سخت ساده می‌کنند.

قابل اعتماد، قابل حمل، ایمن

Getac Technology Corporation، تولید کننده پیشرو در فناوری مقاوم، امروز از عرضه نسل جدید نوت بوک های کاملا مقاوم B360 و B360 Pro خود خبر داد که اتصال، قابلیت اطمینان و عملکرد محاسباتی استثنایی را برای حرفه ای ها در محیط های سخت ارائه می دهد.

ویژگی های کلیدی عبارتند از پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core i5/i7 ارتقا یافته با گرافیک یکپارچه Intel Iris Xe، برای عملکرد فوق العاده، پاسخگویی و تصاویر بصری. یک SSD 256 گیگابایتی PCIe NVMe به عنوان استاندارد (با گزینه ای تا 4 ترابایت) فضای ذخیره سازی کافی را فراهم می کند، در حالی که صفحه نمایش 13.3 اینچی FHD LumiBond با فناوری Getac Sunlight Readable (1400 نیت) و صفحه نمایش لمسی خازنی به حفظ بهره وری در تمام ساعات شبانه روز کمک می کند.

B360 Pro یک قدم جلوتر می رود، با یک کنترلر گرافیکی گسسته 4 گیگابایتی GeForce GTX 1650 NVIDIA، و همچنین یک رسانه اختیاری که می تواند سومین SSD SATA (برای ظرفیت ذخیره سازی حداکثر 6 ترابایت)، باتری سوم یا پخش کننده DVD را در خود جای دهد. ضروری.

تحریریه Techpowerup