لنوو لپ‌تاپ‌های گیمینگ LOQ و PC تاور را برای گیمرهای جدید معرفی کرد


این بازی را نباید فقط در رایانه های شخصی بازی رده بالا لذت برد. Lenovo LOQ (تلفظ “قفل”) که امروز معرفی شد، به گیمرهای جدید امکان می دهد تا مراحل اولیه سفر بازی خود را آغاز کنند و به آنها اجازه می دهد تا جهان های مجازی جدید را کشف کنند و با دستگاه های بازی با عملکرد یکپارچه به جوامع جدید دنیای واقعی متصل شوند. بانک. مجموعه لپ‌تاپ‌های گیمینگ لنوو LOQ کاملاً جدید شامل لپ‌تاپ‌های Lenovo LOQ 16IRH8 و Lenovo LOQ 15IRH8 مبتنی بر اینتل و همچنین رایانه‌های رومیزی Lenovo LOQ Tower 17IRB8 و Lenovo LOQ 16APH8-Abased بر روی لپ‌تاپ‌های Lenovo LOQ 16APH8-Lenovo ALOQ. 15 لپ تاپ APH8. سری جدید Lenovo LOQ با الهام از خط بازی رده بالای Legion لنوو، بیش از ویژگی‌های طراحی مانند بریدگی ورودی/خروجی عقب در لپ‌تاپ‌ها و شکاف O در لوگوهای هر دو برند را شامل می‌شود. این دو برند فرعی در ارائه خدمات به جامعه بازی‌های گسترده‌تر، از جمله گیمرهای سطح ابتدایی که با Lenovo LOQ مسیر بازی را به سوی عظمت می‌روند و همچنین کسانی که آن را با دستگاه‌های Lenovo به سطح بعدی می‌برند، مکمل یکدیگر هستند. مخالفان پیشرفته تر

Jun Ouyang، معاون گفت: «با راه‌اندازی برند جدید Lenovo LOQ، ما در حال ایجاد یک خط برتری در بازی‌های رایانه شخصی و پیشنهاداتی هستیم که نه تنها برای بهترین بازیکنان در جامعه بازی، بلکه برای گیمرهای جدید و آینده نیز مناسب است.» رئیس لنوو و مدیر کل، بخش کسب و کار مصرف کننده، گروه دستگاه های هوشمند. Lenovo LOQ موانع ورود گیمرها را از بین می‌برد و به آن‌ها اجازه می‌دهد وارد ماجراجویی‌های ارتباط و سرگرمی در دنیای بازی شوند.

لپ‌تاپ‌های بازی Lenovo LOQ: مسیرهای جدیدی را در بازی کاوش کنید و در عین حال با دنیای واقعی ارتباط برقرار کنید.

گیمرهای جدید بدون در نظر گرفتن اندازه صفحه نمایش (15 یا 16 اینچی)، پردازنده (حداکثر نسل سیزدهم اینتل Core یا AMD Ryzen 7000 سری) یا گرافیک (لپ تاپ NVIDIA GeForce RTX 4060) با مجموعه بازی های Lenovo LOQ از انتخاب های زیادی برخوردار خواهند شد. پردازنده گرافیکی). لپ‌تاپ‌های بازی Lenovo LOQ با پردازنده‌های گرافیکی NVIDIA دارای یک سوئیچ MUX هستند که به GPU یکپارچه اجازه می‌دهد در طول جلسات بازی از طریق NVIDIA Advanced Optimus دور بزند. فریم‌های بالاتری در ثانیه با تاخیر کمتری به دست آورید، بنابراین بازی‌ها روان‌تر و بهتر به نظر می‌رسند. هنگامی که بازی نمی کنید، سوئیچ MUX به لپ تاپ اجازه می دهد از گرافیک یکپارچه استفاده کند و عمر باتری را به حداکثر برساند.

این قطعات داخلی قدرتمند از طریق حداکثر چهار لوله حرارتی، دو فن پرسرعت 85 میلی‌متری 12 ولتی، و ورودی‌ها و اگزوزهای هوا بسیار بزرگ که مجموعاً تا 135 وات TDP خنک نگه داشته می‌شوند، در حالی که لپ‌تاپ را به اندازه کافی خنک و بی‌صدا برای کتابخانه یا یک فضای کاری معمولی نگه می‌دارند. . وقتی زمان بازی فرا می رسد، دنیاها با صفحه نمایش 16 اینچی 350 نیت 16:10 WQXGA 165 هرتز VRR موجود در Lenovo LOQ 16IRH8 و Lenovo LOQ 16APH8 زنده می‌شوند، در حالی که Lenovo LOQ 15IRHQ و Lenovo 15IRHQ تا aAPLOH8 صفحه نمایش 15 اینچی 350 نیت 16:9 WQHD 165 هرتز VRR. هر دو نمایشگر از NVIDIA G-SYNC نیز پشتیبانی می‌کنند که گیمر را در دنیایی با رنگ‌های زنده، کنتراست واضح و نرخ تازه‌سازی سریع غرق می‌کند که باعث می‌شود هر حرکت و عملی احساس شود.

تراشه Lenovo LA AI که در تمام لپ‌تاپ‌های Lenovo LOQ تعبیه شده است – همان تراشه‌ای که در لپ‌تاپ‌های Lenovo Legion یافت می‌شود – به Lenovo AI Engine + اجازه می‌دهد تا به صورت پویا قدرت و عملکرد حرارتی را تنظیم کند و فرکانس‌های درون بازی را بهینه کند. حتی از یادگیری ماشین برای تجزیه و تحلیل الگوهای استفاده استفاده می‌کند. بهبود عملکرد بازی در طول زمان.

همه لپ‌تاپ‌های Lenovo LOQ با حداکثر 16 گیگابایت رم DDR5 با فرکانس 5600 مگاهرتز و پشتیبانی از حداکثر 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و حداکثر یک ترابایت PCIe SSD (فروش جداگانه) در دسترس هستند. همه لپ‌تاپ‌های آن با دو اسلات برای RAM و دو اسلات PCIe برای افزایش رم و فضای ذخیره‌سازی در سراسر خط قابل ارتقا هستند.

لپ‌تاپ‌های گیمینگ 16 اینچی لنوو LOQ دارای باتری تا 80 وات ساعت برای تا 7 ساعت عمر باتری هستند که از Super Rapid Charge Pro برای شارژ سریع‌تر و عمر طولانی‌تر باتری در حین حرکت پشتیبانی می‌کنند. در همین حال، لپ‌تاپ‌های 15 اینچی Lenovo LOQ از باتری 60 وات ساعتی برای عمر باتری تا 6 ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع سوپر بهره می‌برند. همه لپ‌تاپ‌ها دارای یک پورت USB-C هستند که از شارژ 140 واتی پشتیبانی می‌کند تا قابلیت حمل و نقل بیشتر در حال حرکت را داشته باشد.

لپ‌تاپ‌های 15 و 16 اینچی Lenovo LOQ دارای صفحه‌کلید گیمینگ لنوو با صفحه‌کلید عددی، حرکت کلید 1.5 میلی‌متری، فناوری 100% ضد شبح برای کنترل فوق‌العاده سریع و دقیق، و نور پس‌زمینه 4 منطقه‌ای RGB هستند. همه اینها در یک شاسی خاکستری طوفانی ساخته شده از پلیمر بادوام با لهجه های آبی که مطابق با استانداردهای MIL-STD 810H6 تست شده است، با لوگوی جدید و خیره کننده Lenovo LOQ که به طور برجسته روی درب لپ تاپ نمایش داده شده است، قرار گرفته است.

برجی که فقط گندم است و بدون کاه – برج Lenovo LOQ 17IRB8
Lenovo LOQ Tower انتخاب واضحی برای گیمرهای سطح ابتدایی است که به دنبال دسکتاپ‌ای هستند که بتواند به خوبی بازی کند، با قابلیت گسترش آینده و زیبایی‌شناسی جسورانه. طرح راه راه 2 بعدی و 3 بعدی آبی رنگ جلوی شاسی جادار 17 لیتری، نشانه ای از شجره بازی Lenovo Legion است که نه تنها تیز به نظر می رسد، بلکه تهویه بیشتری را ارائه می دهد که به پردازنده Intel 13th Core i7-13700 و حداکثر تا جدیدترین پردازنده‌های گرافیکی سری 40 NVIDIA RTX برای تنفس در طول جلسات فشرده بازی. حافظه تا 32 گیگابایت رم DDR4 3200 مگاهرتز قابل ارتقا است، و گزینه های ذخیره سازی افزایش یافته با هارد دیسک SATA تا 2 ترابایت 3.5 اینچی 7200RPM، PCIe NVMe TLC M.2 2280 SSD 1 ترابایت و پشتیبانی از حداکثر 1 SSD و 2 هارد دیسک جداگانه فراوان است. با Wi-Fi 6e7 یا از طریق پورت LAN 2.5 گیگاهرتز به شبکه متصل شوید. سخت افزار رقابتی در یک شاسی زیبا که با پخش کننده رشد می کند.

درست مانند خواهر و برادر Lenovo Legion، همه دستگاه‌های Lenovo LOQ با ویندوز 11 همراه با 3 ماه رایگان Xbox Game Pass Ultimate ارائه می‌شوند تا گیمرهای جدید بتوانند رایانه شخصی جدید خود را راه‌اندازی کنند و مستقیماً وارد بازی شوند. با برنامه Lenovo’s Legion Arena، کاربران می‌توانند برای دسترسی آسان و راه اندازی سریع، همه بازی های مورد علاقه خود را در تمام پلتفرم های بازی در یک کتابخانه مرکزی ذخیره کنید. Lenovo Vantage همچنین شامل سفارشی‌سازی و بهینه‌سازی برای به حداکثر رساندن عملکرد دستگاه از طریق مجموعه ابزارهای یکپارچه، از جمله کنترل‌های اورکلاک، تنظیم عملکرد هوش مصنوعی و داشبورد عملکرد زمان واقعی است. صدای سه بعدی Nahimic توسط SteelSeries و کنترل‌های میکس و پخش صدا ساده باعث ایجاد ارتباط شفاف بین هم تیمی‌ها در طول بازی می‌شود. هر دستگاه Lenovo LOQ همچنین واجد شرایط Lenovo Premium Care است، سرویس پشتیبانی پیشرفته که پشتیبانی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری شخصی‌سازی شده را از تکنسین‌های خبره ارائه می‌کند. تعمیر سریع در صورت نیاز

برای مشاهده تصاویر به اتاق خبر Lenovo StoryHub و برای جزئیات بیشتر در مورد کیف پول جدید Lenovo LOQ به www.lenovo.com مراجعه کنید.

قیمت و در دسترس بودن

  • Lenovo LOQ 16IRH8 با پردازنده Intel Core از 1149.99 دلار شروع می شود و انتظار می رود از می 2023 در دسترس باشد.
  • Lenovo LOQ 16APH8 با پردازنده AMD Ryzen از 1149.99 دلار شروع می شود و انتظار می رود از ژوئن 2023 در دسترس باشد.
  • Lenovo LOQ 15IRH8 با پردازنده Intel Core از 899.99 دلار شروع می شود و انتظار می رود از آوریل 2023 در دسترس باشد.
  • Lenovo LOQ 15APH8 با پردازنده AMD Ryzen از 899.99 دلار شروع می شود و انتظار می رود از می 2023 در دسترس قرار گیرد.
  • Lenovo LOQ Tower 17IRB8 با پردازنده Intel Core از 979.99 دلار شروع می شود و انتظار می رود از آوریل 2023 در دسترس باشد.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران