تریلر Lords of the Fallen Showcase دارای جلوه‌های بصری موتور غیرواقعی است

توسعه این دنباله برای دست اندرکاران کار دشواری بود – تیم اصلی – Deck13 – هرگز اعلام نشد که روی آن کار می کند، و CI Games از همان ابتدا به دنبال پشتیبانی داخلی از پروژه بود. استودیو Defiant در سال 2018 به تیم اصلی توسعه تبدیل شد، اما دو سال بعد به تدریج کنار گذاشته شد. CI Interactive یک زیرمجموعه کاملاً جدید را در سال 2020 تشکیل داد و تیم Hexworks وظیفه داشت تا Lords of the Fallen را از خط پایان برای تاریخ عرضه رایگان در سال 2023 عبور دهد.

Hexworks و CI Games بازی RPG آینده خود، Lords of the Fallen را به عنوان بخشی از نمایشگاه State of Unreal GDC به نمایش گذاشته اند. این تریلر جاه‌طلبی‌های تیم را نشان می‌دهد و استفاده از Unreal Engine 5 به آن‌ها این امکان را می‌دهد که «همه‌جانبه‌ترین تجربه بازی ممکن را ایجاد کنند». سیستم شخصی سازی شخصیت های بازی ترکیبی از هندسه تولید شده توسط UE5 و اسکن های سه بعدی است که از مدل های واقعی انسان گرفته شده است. تیم توسعه بیان می‌کند که این به بازیکنان اجازه می‌دهد تا قبل از تنظیم دقیق جزئیات، چهره‌ها و بدن‌های منحصربه‌فردی را با تبدیل پویا بین طیف وسیعی از اشکال ایجاد کنند.

Lords of the Fallen یک ماجراجویی RPG حماسی کاملاً جدید را در دنیای گسترده و به هم پیوسته ای بیش از پنج برابر بزرگتر از بازی اصلی ارائه می دهد. پس از دوران بی رحمانه ترین ظلم، سرانجام خدای شیطان، آدیر، شکست خورد. اما خدایان… برای همیشه سقوط نمی کنند. اکنون، پس از گذشت سالها، رستاخیز آدیر نزدیک است. به عنوان یکی از Dark Crusaders افسانه‌ای، در این تجربه RPG گسترده، با باس فایت‌های عظیم، مبارزات پرسرعت و چالش برانگیز، برخورد شخصیت‌ها هیجان‌انگیز و داستان‌گویی عمیق و همه‌جانبه، به قلمرو زنده‌ها و مردگان سفر کنید. آیا افسانه شما افسانه نور خواهد بود یا افسانه تاریکی؟ جرات امیدواری داشته باشید. دنیایی وسیع در انتظار بازی کاملاً جدید اکشن-RPG فانتزی تاریک، Lords of the Fallen، برای PC، PS5 و Xbox Series X/S است. به عنوان یکی از صلیبی های افسانه ای تاریکی، برای سرنگونی آدیر، خدای شیطان، تلاشی حماسی را آغاز کنید. آن را به لیست علاقه مندی های خود اضافه کنید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران نورپردازی جهانی Lumen Unreal Engine 5 به خوبی توسط تیم استفاده شده است – محیط های پیچیده و غنی بازی به طور چشمگیری و جوی روشن هستند، همه در زمان واقعی، با لایه ای از تحقق فنی اضافه شده به لطف امکان تعویض بازیکن. بین دو دنیای موازی Hexworks مجموعه‌ای از ابزارهای سفارشی خود را طراحی کرده است تا انتقال آرام از Axiom، قلمرو زندگان، به Umbral، قلمرو مردگان را امکان‌پذیر سازد: «این بدان معناست که هنرمندان و طراحان ما می‌توانند مطمئن شوند که این دنیاها به طور ذاتی به هم مرتبط هستند، مانند دو دنیا. روی یک سکه… حتی اگر یک روی آن به طور قطع وحشتناک تر از دیگری باشد.”

خوانندگان احتمالاً گیج خواهند شد که این دنباله ای بر Lords of the Fallen در سال 2014 است، اما یک “2” در عنوان خود ندارد. این بازی قدیمی اکنون در فروشگاه‌های دیجیتال با نام «The Lords of the Fallen 2014» شناخته می‌شود، برای مثال صفحه Steam آن به سال 2022 به‌روزرسانی شد، پس از اینکه تریلر Gamescom نشان داد که بازی جدید عنوان اصلی را به خود می‌گیرد. روزنامه‌نگاران مشاهده کردند که CI Games به دلیل فاصله زمانی زیاد بین نسخه‌ها، احتمالاً قصد راه‌اندازی مجدد این سری را داشته است.