قیمت خرید و فروش گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Redmi K50 5Gفروشگاه اینترنتی مشهد کالابزرگترین مرکز فروش کالای دیجیتال شرق کشور

در واقع پیکربندی سخت‌افزاری قدرتمند است که باعث می‌شود رابط کاربری پیچیده گوشی به شکلی بسیار روان اجرا شود. حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر قرار گرفته و توانایی اندازه‌گیری ضربان قلب را نیز دارد. شیائومی اعلام کرده که دلتا E نمایشگر این گوشی حدود ۰.۳۸ است و به همین دلیل هم رنگ‌ها با دقت بسیار بالایی نمایش داده می‌شوند. دوربین دوم و سوم در زیر این دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی قرار گرفته‌اند و در کنار آن‌ها می‌توانید فلاش LED را ببینید. این دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی قدرت گرفتن عکس‌هایی با کیفیت بسیار بالا را دارد.

این ماژول دوربین قابلیت فیلم برداری اسلوموشن با نرخ فریم 960 فریم بر ثانیه را نیز داراست که کیفیت مناسبی برای این دوربین می باشد. سنسور سلفی دستگاه از لنزی 20 مگاپیکسلی تشکیل شده که از نوع لنز عریض بوده و از قابلیت HDR پشتیبانی می کند. همینطور اگر بخواهیم آن را با گوشی Mate X2 نیز در یک نگاه مقایسه کنیم از لحاظ باطری، باطری گوشی Xiaomi Redmi K50 Gaming با 4700 میلی آمپر، حدودا 200 میلی آمپر بیشتر از باطری گوشی Xiaomi Redmi K50 Gaming ظرفیت داره. از لحاظ صفحه نمایش هم اندازه صفحه نمایش گوشی Mate X2 تقریبا 8 اینچ است که حدودا 1.33 اینچ بزرگتر از گوشی Xiaomi Redmi K50 Gaming است و اختلاف کمی زیاد قیمت k50 gaming است. در مورد دوربین نیز با توجه به اطلاعات موجود میشه گفت ،فیلم ها و عکس های گوشی شیائومی Xiaomi Redmi K50 Gaming کیفیت بهتری از دوربین گوشی هوآوی Huawei Mate X2 دارد.

نسل اول را دارد.

کیفیت، بلندی و تفکیک صدا عالیه و تو بخش اسپیکر، این گوشی با عملکردش سر بلنده. روی این گوشی خبری از جک 3.5 میلی‌متری صدا نیست ولی میتونین با یه تبدیل تایپ سی به جک 3.5 میلیمتری از هدفون و هندزفری‌های گیمینگ سیمی هم استفاده کنین. برای ردمی k50 گیمینگ یک باتری 4700 میلی‌آمپری در نظر گرفته شده تا در زمان‌هایی که با گوشی خود ساعت‌ها بازی‌های سنگین را اجرا می‌کنید نیز با مشکل کمبود شارژ مواجه نشوید. زمانی که نیاز به شارژ کردن گوشی خود در هنگام بازی کردن داشته باشید نیز جای نگرانی نیست، زیرا این مدل به کمک شارژر سوپر فست شارژ 120 واتی تنها به 17 دقیقه زمان جهت فول شارژ شدن نیاز خواهد داشت. ترکیب نرم افزاری ردمی k50 گیمینگ از اندروید 12 با رابط کاربری MIUI 13 تشکیل شده است که علاوه بر قابلیت‌های بسیار کاربردی، به کاربران امکان شخصی‌سازی‌های متعددی را نیز خواهد داد. توسعه دهندگان در آپدیت جدید رابط‌کاربری شیائومی سعی داشته‌اند محیطی جذاب‌تر از قبل و البته بدون باگ را در اختیار کاربران قرار دهند.

بررسی پاور ای دیتا مدل ADATA XPG CORE REACTOR 850W

شیائومی از فناوری‌های Power Delivery 3.0 و Quick Charge 3+ استفاده می‌کند. شارژ گوشی نیز با استفاده از پورت USB Type-C 2.0 و یک کابل L مانند برای تجربه راحت‌تر صورت می‌گیرد. شیائومی برای خنک نگه داشتن گوشی از فناوری LiquidCool 3.0 بهره برده است. بنابراین اگر زمان زیادی را با گوشی خود بازی می‌کنید، شاهد داغ شدن دستگاه نخواهید بود.

مثلاً برای اجرای برنامه دوربین یا گرفتن اسکرین‌شات از صفحه نیز می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. تمامی حقوق متعلق به شرکت کالا پردازش پایا (فروشگاه آنلاین کالاتیک) می باشد. با ثبت نام در خبرنامه اولین نفری خواهید بود که از آخرین محصولات ، اخبار و فروش های ویژه و کدهای تخفیف ما مطلع می گردید ، پیشنهادات شگفت انگیز را در ایمیل خود دریافت کنید . در صورت خرید یه فن در بازه ی قیمتی 500 تومن این گوشی خیلی خوب هست برای گیم مخصوصا پابجی و کالاف در غیر این صورت به حدی داغ میکنه که واقعا نمیشه تو دست گرفت. از گیمینگ تریگرهای این گوشی صحبت کنیم که به نسبت نسل قبل خیلی بهتر شده.

بررسی و مقایسه گوشی های Redmi K50 Pro و Redmi K50 و Redmi K50 Gaming

برای صرفه‌جویی در مصرف باتری، شاهد نرخ تازه‌سازی متغیر بین ۶۰ هرتز و ۱۲۰ هرتز هستیم. شیائومی تو بخش پردازنده، از برازنده ترین پردازنده پرچمدار یعنی Snapdragon 8 Gen 1 در کنار نسل جدید سیستم خنک کننده دوگانه استفاده کرده تا بتونه به راحتی به تمام نیازهای موبایل گیمرها پاسخ بده. شیائومی ادعا کرده سیستم خنک کننده جدیدش میتونه تا 20 درصد گرما رو کاهش بده.

  • امکانات و گزینه‌های مختلف می‌تواند نتایج شگفت‌انگیزی برای عاشقان عکاسی به ارمغان آورد.
  • Redmi K50 Ultra نمایشگری با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی دارد و نرخ نمونه‌برداری لمسی در آن ۴۸۰ هرتز است.
  • همچنین قابلیت فیلمبرداری 1080 با 30/60 فریم بر ثانیه روی دوربین سلفی وجود داره.
  • همچنین هر دو مدل از پروتکل‌های شارژ سریع QC3+ / PD2.0 / PD3.0 پشتیبانی می‌کنند.

کاربران این روزها به باتری اهمیت ویژه‌ای می‌دهند و یکی از اولویت‌های هر فردی برای خرید گوشی، باتری خوب است. در نتیجه مصرف شارژ بهینه و همینطور سریع شارژ شدن گوشی، یک فاکتور مهم در جذب کاربران و ترغیب آن‌ها برای خرید گوشی ردمی k50 به حساب می‌آید. کارشناسان شیائومی این موضوع را به خوبی درک کردند و همیشه به باتری اهمیت ویژه‌ای دادند و یکی از نقاط قوت اصلی ردمی k50 نیز باتری آنست. گوشی ردمی K50 اولترا، سریع‌ترین پردازنده پایدار کوالکام در سال ۲۰۲۲ یعنی اسنپدراگون ۸+ نسل اول را دارد. این ویژگی در مقایسه با MediaTek Dimensity 9000 که در گوشی K50 پرو موجود بود یک ویژگی منحصر به فرد و عالی محسوب می‌شود؛ همچنین اسنپدراگون ۸+ نسل اول در بازی بهتر عمل می‌کند. به پشتوانه سال‌ها خدمت تخصصی در زمینه فروش تجهیزات تکنولوژیک (اعم از گوشی موبایل، لوازم جانبی، لوازم خانگی، کنسول های بازی و سایر تجهیزات)، امروزه در بستر اینترنت نیز در تلاش برای خدمتگذاری با تمام توان به خریداران این محصولات هستیم.

قیمت خرید و فروش گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Redmi K50 5Gفروشگاه اینترنتی مشهد کالابزرگترین مرکز فروش کالای دیجیتال شرق کشور

در سوی دیگر این گوشی نیز دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی با سنسور IMX596 قرار دارد. K50 اولترا ردمی دارای یک صفحه نمایش 12 بیتی OLED 6.7 اینچی است که توسط TCL CSOT چین و Tianma عرضه شده است. این پنل وضوح 2712 در 1220 پیکسل، 446 PPI، نرخ رفرش 120 هرتز و کاهش نور PWM 1920 هرتز را ارائه می‌دهد. اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی ردمی K50 اولترا با نمایشگر ۱۲ بیت، پردازنده پرچم‌دار کوالکام و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی رونمایی شد. گوشی ردمی K50 اولترا در سه نسخه با حافظه‌های داخلی متفاوت به بازار عرضه می‌شود که قیمت هر کدام از آن‌ها به شرح زیر است. تراکم پیکسلی در گوشی ردمی K50 شیائومی در هر اینچ، ~۴۴۶ پیکسل بوده و که نشان می‌دهد صفحه نمایشگر این گوشی چه وضوحی دارد چون در هر اینچ می‌تواند حدود ۴۴۶ پیکسل را در خود جای دهد.

تحریریه Techpowerup