تولید آی سی کره جنوبی برای اولین بار پس از سالها کاهش یافت

سامسونگ و کیوکسیا هر دو کاهش تولید را در ماه‌های آینده اعلام کرده‌اند، که باید به خرده‌فروشان زمان زیادی برای پاک کردن برخی از موجودی‌های انباشته شده بدهد. مقیاس‌های تولید معمولاً در چرخه‌هایی اتفاق می‌افتند – آنهایی که تولید مازاد بر تقاضا دارند، و زمان‌های دیگر که برعکس اتفاق می‌افتد. به نظر می رسد ما اکنون در سطح پایینی از طیف قرار داریم و قیمت ها – به ویژه NAND – در ماه های آینده کاهش می یابد. مدتی طول می کشد تا کاهش تولید در چشم انداز کلی قیمت IC احساس شود. Micron همچنین اعلام کرده است که سرعت تولید NAND 3D 232 لایه خود را کاهش می دهد تا سهم زیادی در بازار بیش از حد اشباع نداشته باشد.

خوشبختانه برای کاربران، این کاهش عمومی تقاضا منجر به کاهش قیمت با هدف افزایش جذابیت محصولات مبتنی بر NAND خواهد شد. به نظر می رسد سه ماهه چهارم 2022 بهترین زمان برای کاربرانی خواهد بود که به دنبال ارتقا یا اضافه کردن زیرسیستم های ذخیره سازی خود هستند، به طوری که تحلیلگر صنعت TrendForce انتظار دارد تا پایان سال قیمت NAND تا 30 درصد کاهش یابد.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

رکود اقتصادی به دنبال کاهش تقاضای ناشی از افزایش هزینه زندگی، رقابت تسلیحاتی واقعی برای محصولات فناوری در دوران کووید-19 و تلاش‌های تولیدکنندگان برای افزایش تولید برای عرضه کالای کافی به رایانه‌های شخصی و بازارهای تولیدی مرتبط، همچنان کاهش می‌یابد. تقاضای گفته شده را برآورده کنید. . اما هر چیزی که بالا می رود در نهایت باید کاهش یابد، و اکنون تولید کنندگان کره جنوبی با نتیجه ماه ها کاهش مصرف روبرو هستند، با افزایش سطح موجودی کالا قبل از جذب واقعی محصول (ذخایر به 67، 3 درصد از کالاهای تولید شده و محموله های کارخانه کاهش یافته است. 20.4 درصد این در حال حاضر منجر به کاهش 1.7 درصدی تولید در ماه اوت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شده است – اولین باری است که صنعت کره جنوبی از سال 2018 رشد منفی داشته است.

تحریریه Techpowerup