شارکون از میزهای بازی Skiller SGD10 و SGD20 رونمایی کرد

Sharkoon Technologies تامین کننده بین المللی قطعات و لوازم جانبی PC با کارایی بالا، با کیفیت بالا است. شارکون اکنون خط کامل تجهیزات بازی خود را به دو میز جدید گسترش داده است. هر دو مدل SKILLER SGD10 و SKILLER SGD20 دارای یک پد ماوس به اندازه میز هستند و فضای کافی را برای همه مانیتورها و تجهیزات جانبی و همچنین رایانه شخصی ارائه می دهند. میزهای بازی همچنین مدیریت کابل و پشتیبانی گسترده هدست را ارائه می دهند.

SKILLER SGD10 با یک میز به طول 160 سانتی‌متر و عرض 80 سانتی‌متر، باید فضای کافی را برای رایانه شخصی، مانیتورها، همه لوازم جانبی و همچنین چندین ظروف اداری فراهم کند. اگر شخصی به فضای بیشتری نیاز دارد، می‌تواند به SKILLER SGD20 مراجعه کند که رویه میز آن کمی بزرگ‌تر با طول 180 سانتی‌متر و عرض 85 سانتی‌متر است. به لطف ساختار فولادی مستحکم، هر دو مدل دارای ظرفیت بار تا 100 کیلوگرم هستند و علاوه بر این، ارتفاع میزها را می توان در سه مرحله از طریق پایه های فوق عریض تنظیم کرد. برای اینکه هر حرکتی در طول بازی به آرامی انجام شود، سازنده هر دو مدل را به یک پد ماوس مجهز کرده است که تمام قسمت بالای میز را می پوشاند.

تمیز و مرتب

برای مدیریت گسترده کابل، هر دو میز بازی دارای دو خروجی کابل در نزدیکی لبه پشتی میز هستند. با اینها، کابل ها را می توان دور از دید، به کانال کابلی در پشت میز هدایت کرد. علاوه بر این دو خروجی کابل، SKILLER SGD20 دارای دهانه دیگری در وسط برد است. با این سوکت اضافی محجوب، کابل کشی تجهیزات جانبی باید به راحتی روی سطح بزرگتر SGD20 رام شود. کانال کابل دیگری را می توان به صورت مغناطیسی به پای راست یا چپ هر دو مدل متصل کرد. علاوه بر این، میزها به یک نگهدارنده هدست نیز مجهز شده اند که می توان آن را به صورت اختیاری در سمت چپ یا راست کاربر به جلوی میز وصل کرد.

موجودی و قیمت
SKILLER SGD10 اکنون با قیمت مشخص سازنده 279 یورو در دسترس است. SKILLER SGD20 هم اکنون و با قیمت پیشنهادی سازنده 299 یورو در دسترس است.

برای اطلاعات بیشتر، از صفحات محصول SKILLER SGD10 و SKILLER SGD20 دیدن کنید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

تحریریه Techpowerup