گروه تیم MP44L M.2 Gen4 SSD را با اولین هیت سینک گرافنی صنعت معرفی کرد.

برند جهانی حافظه، Team Group، محصولات SSD ابتکاری بسیاری را در طول سال ها از طریق تحقیق و توسعه پیشرفته خود ایجاد کرده است تا بهترین راه حل ها را به بازار ذخیره سازی ارائه دهد. امروز، SSD MP44L M.2 PCIe 4.0 را معرفی کرد که دارای فناوری خنک کننده منحصر به فرد است: اولین برچسب SSD در صنعت که فویل مس گرافن را در خود جای داده است. این برچسب SSD گرافنی با ضخامت کمتر از 1 میلی‌متر، پتنت‌های کاربردی را دریافت کرده است و محکم به SSD متصل شده است تا خنک‌کننده دقیق و عالی را ارائه دهد. طراحی برچسب گرافن SSD اتلاف کننده گرما در SSD MP44L M.2 PCIe 4.0 امکان تداخل نصب را از بین می برد. علاوه بر این، به کاربران این امکان را می دهد که از عملکرد خنک کننده دو برابر و پایداری افزایش یافته PCIe Gen4 بدون نیاز به نصب دنده حرارتی اضافی در صورت جفت شدن با هیت سینک اسلات M.2 لذت ببرند.

SSD کاملا جدید MP44L M.2 PCIe 4.0 Team Group یک راه حل ارتقای حافظه برای درایوهای SSD Gen4 x4 است. سرعت خواندن 5000 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن 4500 مگابایت بر ثانیه را ارائه می دهد و از فناوری SLC Cache پشتیبانی می کند که بیش از دو برابر راندمان عملکرد درایوهای SSD Gen3 را ارائه می دهد. با حل مشکل تاخیر کامپیوتر، کاربران را قادر می سازد تا به راحتی چند کار را انجام دهند و از عملکرد سریع و روان لذت ببرند. SSD MP44L به لطف فناوری LDPC (کد بررسی برابری با چگالی کم) دقت بسیار خوبی در انتقال داده ارائه می دهد. از دستورات بهینه سازی TRIM ویندوز و آخرین استاندارد NVMe 1.4 پشتیبانی می کند.

با مکانیسم تخصیص مجموعه NVM، PLM (حالت تأخیر قابل پیش‌بینی) و آخرین فناوری RRL (سطح بازیابی خواندن)، تأخیر SSD تا حد زیادی کاهش می‌یابد و فرسودگی در سرعت‌های خواندن و نوشتن بالا کاهش می‌یابد. سرعت نوشتن نیز کاهش می‌یابد و طول عمر را افزایش می‌دهد. درایو

SSD Team Group MP44L M.2 PCIe 4.0 در طیف وسیعی از ظرفیت ها، از 250 گیگابایت تا 2 ترابایت، برای پاسخگویی به نیازهای همه نوع کاربران، چه به دنبال ارتقاء رایانه شخصی یا افزایش ظرفیت هستند، موجود است. انتظار می رود اولین دسته از MP44L در اواخر آگوست 2022 برای خرید در آمازون و Newegg در آمریکای شمالی در دسترس باشد.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه محصول مراجعه کنید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

تحریریه Techpowerup