ایسوس آداپتور MoCA Coax-to-Ethernet MA-25 را با پشتیبانی از اترنت 2.5 گیگابیت بر ثانیه معرفی کرد.

به عنوان بخشی از تعهد عمیق به پایداری، ایسوس سال‌ها در تحقیق و توسعه محصولات سبز سرمایه‌گذاری کرده است و گواهی‌های بین‌المللی سخت‌گیرانه‌ای را در طول مسیر برای اقدامات سازگار با محیط‌زیست کسب کرده است. پوشش بیرونی MA-25 از 69% پلاستیک بازیافتی پس از مصرف ساخته شده است که از سیگنال قوی محافظت می کند، و بسته بندی کاغذی دارای گواهینامه انجمن نظارت بر جنگل (FSC) است. این جعبه همچنین به گونه ای طراحی شده است که پس از حذف محتویات آن، به عنوان سازمان دهنده کابل عمل می کند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

ایسوس امروز آداپتور MoCA Coax-to-Ethernet MA-25 را معرفی کرد، دستگاهی که از کابل های کواکسیال از قبل موجود در خانه برای ارائه اتصالات اینترنت سیمی و بی سیم سریع، پایدار و محافظت شده استفاده می کند. آداپتور اجازه می‌دهد تا کابل‌هایی را که معمولاً برای تلویزیون کابلی محفوظ است، برای ایجاد یک شبکه MoCA سریع و قابل اعتماد در مکان‌هایی با دیوارهای ضخیم و چندین طبقه که می‌تواند بر عملکرد یک شبکه کاملاً بی‌سیم تأثیر بگذارد، مهار کند.

با MA-25، کاربران می توانند از اتصالات سیمی تا 2.5 گیگابیت بر ثانیه، با سوئیچ حالت باند آسان برای جلوگیری از تداخل سیگنال با مودم های کابلی DOCSIS 3.1 لذت ببرند. ویژگی MoCA Protected Setup (MPS) به کاربران این امکان را می دهد که با فشار یک دکمه، دستگاه ها را به طور ایمن به شبکه اضافه کنند، مشابه نحوه استفاده از WPS در شبکه های بی سیم. گیمرها همچنین ممکن است متوجه شوند که یک شبکه MoCA تأخیر کمتر، بارگیری سریع‌تر و افزایش تاخیر کمتری را ارائه می‌کند.

نصب آسان طراحی شده است، با یک کابل جانبی با زاویه سمت راست که به کاربر اجازه می دهد MA-25 را بدون نیاز به استفاده از ابزاری سوار کند. MA-25 همچنین دارای چهار سوراخ نصب برای سناریوهایی است که در آن نصب تقویت شده ممکن است مطلوب باشد. و می توان آن را به یک روتر WiFi نزدیک متصل کرد تا شبکه خانگی را به صورت بی سیم گسترش دهد، مناطق مرده را حذف کند و مشکلات احتمالی مدیریت کابل های اترنت را کاهش دهد.

تحریریه Techpowerup