سونی الکترونیکس جدید LinkBuds S “Earth Blue” و “LinkBuds UC for Microsoft Teams” Noise Cancelling True Wireless Earbuds را معرفی کرد.

LinkBuds UC با قیمت 249.99 دلار MSRP خواهد بود و در زمستان 2022 از Sony Electronics و خرده فروشان مجاز سونی در دسترس خواهد بود.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

برنامه اهدایی برای حمایت از فعالیت های حفاظت از اقیانوس
تولید سالانه پلاستیک در 50 سال گذشته حدود 20 برابر افزایش یافته است، در حالی که میزان پلاستیک بازیافتی در حدود 9 درصد باقی مانده است. پس از راه‌اندازی LinkBuds S “Earth Blue”، سونی به شریکی افتخارآمیز تبدیل خواهد شد و 500000 دلار به Conservation International (CI) اهدا می‌کند، یک سازمان غیردولتی بین‌المللی که از سال 1987 تا به امروز در 70 کشور کار کرده است تا جوامع را قادر سازد تا به طور مسئولانه و پایدار از طبیعت مراقبت کنند. و تنوع زیستی جهانی برای رفاه بشریت.

این هدفون دارای قابلیت Adaptive Sound Control است که یک ویژگی هوشمند است که تنظیمات صدای محیط را بر اساس جایی که کاربر در آن قرار دارد تنظیم می کند و تجربه شنیداری ایده آلی را ایجاد می کند. روش های تعامل با صدا در حال تنوع و تکامل هستند.

LinkBuds S راحت در رنگ جدید «آبی زمین» در دسترس خواهد بود. بخش‌هایی از بدنه و کیف LinkBuds S Earth Blue از مواد بازیافتی بطری آب ساخته شده‌اند که الگوی مرمری بی‌نظیری را ایجاد می‌کنند. در اصل توسط سونی در جستجوی بیان طراحی جدید با هدف گسترش استفاده بالقوه از مواد بازیافتی توسعه داده شد.

علاوه بر مدل «آبی زمین»، کل سری LinkBuds با بسته‌بندی بدون پلاستیک (به استثنای مواد چسبنده و آستر) و هدفون‌ها با مواد بازیافتی از قطعات خودرو ساخته شده‌اند که نشان‌دهنده تعهد سونی برای کمک به کاهش اثرات زیست‌محیطی است. از محصولاتش

هدفون های LinkBuds اکنون برای تیم های مایکروسافت تأیید شده اند
سونی همچنین یک مدل تایید شده برای تیم های مایکروسافت برای اولین نسل LinkBuds – LinkBuds UC for Microsoft Teams راه اندازی می کند. این محصول ویژگی هایی را برای افزایش راحتی شرکت در جلسات آنلاین با هدفون های LinkBuds واقعا بی سیم اضافه می کند. واحد درایور حلقه دارای یک دیافراگم مرکزی باز برای شفافیت صدا است و هنگام پیوستن به جلسات تیم های مایکروسافت در دسترس است و چت کردن با همکاران در دفتر و اتصال به محیط را آسان تر می کند.

آناستازیا خو، مدیر بازاریابی در Conservation International گفت: “در طبیعت، هیچ چیز در خلاء اتفاق نمی افتد – آلودگی در یک مکان می تواند کل اقیانوس را تحت تاثیر قرار دهد.” “آلودگی پلاستیک به خودی خود یک مشکل است، اما همچنین در تشدید استرس های دیگر اقیانوس ها، از تغییرات آب و هوایی گرفته تا صید بی رویه، نقش دارد. انسان ها به یک اقیانوس سالم وابسته هستند و تلاش هایی مانند این کمپین به جمع آوری بودجه مورد نیاز و افزایش آگاهی و مشارکت کمک می کند. با مصرف کنندگان.”

علاوه بر این، با برنامه Auto Play که پخش خودکار موسیقی را با توجه به فعالیت کاربر ارائه می دهد، از عملکرد اتصال چند نقطه ای بهره می برد. پس از اتمام تماس یا پایان کار کاربران و خاموش کردن رایانه شخصی، موسیقی به طور خودکار از تلفن هوشمند آنها پخش می شود.

واضح است که آینده کاری شامل ترکیبی از کار در دفتر و کار از راه دور خواهد بود. آلبرت کویمان، مدیر ارشد شرکت Microsoft Teams Device Partner Certification and Engineering. دستگاهی که به کاربران امکان می دهد در هر زمان و هر مکان با صدای با کیفیت بالا به جلسات تیم بپیوندند، اهمیت فزاینده ای پیدا می کند. ما خوشحالیم که LinkBuds برای تیم های مایکروسافت تأیید شده است و به کاربران امکان می دهد از عملکرد قدرتمند مشترک Teams در ارتباط با انعطاف پذیری ارائه شده توسط طراحی حلقه باز LinkBuds استفاده کنند که به کاربران امکان می دهد تماس و محیط زنده خود را بشنوند، که بسیار عالی است. برای انجام چند کار و کار در حال حرکت.”

از ویژگی های مربوط به تیم های مایکروسافت می توان به راحتی از طریق هدفون استفاده کرد
با فشار دادن هدفون به راحتی می توان تماس ها را مدیریت کرد. به عنوان مثال، برای بی‌صدا کردن میکروفون، سه بار روی هدفون راست ضربه بزنید یا از یک ضربه گسترده استفاده کنید. این ویژگی مفید کارایی کار ترکیبی را بهبود می بخشد – برای مثال زمانی که در طول یک جلسه از رایانه شخصی خود دور می شوید تا یک مکالمه جانبی داشته باشید. LinkBuds همچنین دارای تمام ویژگی‌های خاص تیم مایکروسافت است، مانند دریافت تماس و بالا بردن دست برای جلسات در تیم‌های مایکروسافت، که همه در برنامه Headphones Connect قابل تنظیم هستند.

تبادل بدون درز بین رایانه شخصی و دستگاه های دیگر
با اتصال به رایانه شخصی از طریق گیرنده USB همراه و تلفن همراه از طریق بلوتوث، کاربران می توانند به طور یکپارچه بین رایانه و تلفن خود جابه جا شوند تا مطمئن شوند چیزی را از دست نمی دهند. به عنوان مثال، کاربران می توانند جلسه تیم های مایکروسافت خود را از تلفن خود به رایانه شخصی خود بدون نیاز به اتصال مجدد LinkBuds خود تغییر دهند.

شرکت Sony Electronics امروز از عرضه هدفون حذف نویز واقعاً بی سیم LinkBuds S با تنوع رنگی جدید خبر داد. پس از نسخه‌های سفید، مشکی و اکروی موجود از می 2022، رنگ زیبای جدیدی به نام «آبی زمین» که از مواد بازیافتی بطری آب ایجاد شده است، به این مجموعه اضافه شده است. اتصال چند نقطه ای نیز به LinkBuds و LinkBuds S برای اتصال بدون درز بین دستگاه ها در دسترس خواهد بود. علاوه بر این، یک مدل جدید “LinkBuds UC for Microsoft Teams” با ویژگی های جدید سازگار با تیم های مایکروسافت منتشر خواهد شد.

قیمت و در دسترس بودن
نسخه LinkBuds S Earth Blue با قیمت 199.99 دلار MSRP خواهد بود و در اواخر اکتبر 2022 در ایالات متحده در Sony Electronics، Amazon و سایر خرده فروشان مجاز سونی در دسترس خواهد بود.

به روز رسانی نرم افزار اتصال چند نقطه
تمام مدل‌های سری LinkBuds (به جز LinkBuds UC for Teams) همچنین یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری را تا نوامبر ۲۰۲۲ دریافت خواهند کرد تا قابلیت اتصال چند نقطه‌ای را فعال کند که به کاربران امکان می‌دهد همزمان به دو دستگاه متصل شوند. علاوه بر LinkBuds، هدفون WF-1000XM4 برنده جایزه نیز در زمستان امسال از ویژگی بلوتوث راحت‌تر بهره می‌برد. برای مثال، اگر مصرف‌کننده‌ای در رایانه شخصی خود به موسیقی گوش می‌دهد و تلفن هوشمندش تماس تلفنی دریافت می‌کند، بدون نیاز به تغییر اتصال، به‌طور خودکار برای یک تماس هندزفری به تلفن هوشمند سوئیچ می‌کند.

LinkBuds S: مرزی جدید برای هدفون
LinkBuds S به شما امکان می دهد بهترین دنیای دیجیتال و فیزیکی را تجربه کنید. به لطف طراحی فوق العاده فشرده و سبک با صدای طبیعی محیط، آنها برای اتصال به تجربیات آنلاین و آفلاین در طول روز عالی هستند. آنها فناوری نوآورانه صدای محیط را ترکیب می کنند که به کاربران امکان می دهد با دنیای اطراف خود تعامل داشته باشند، با فناوری حذف نویز با کیفیت بالا که به آنها امکان می دهد روی محتوا تمرکز کنند و نه چیز دیگری.

LinkBuds S “Earth Blue” ابتکاری در حمایت از “جاده صفر” گروه سونی است. هدف برنامه بلندمدت زیست محیطی گروه سونی “جاده به صفر” کاهش ردپای زیست محیطی ما تا سال 2050 به صفر است. به عنوان بخشی از این، سونی اهداف میان مدت زیست محیطی “مدیریت سبز 2025” را تعیین کرده است که در امور مالی لازم الاجرا شده است. در سال 2021 و تا پایان سال مالی 2025 ادامه خواهد داشت. هدف آن تسریع تلاش‌هایی مانند معرفی پلاستیک‌های بازیافتی، کاهش مصرف انرژی محصول، حذف بسته‌بندی‌های پلاستیکی محصولات کوچک تازه طراحی شده و معرفی انرژی‌های تجدیدپذیر است. .