کیت های برق کوانتومی EK Water Blocks با محصولات جدید به روز شده است

EK-Quantum Kinetic TBE 200/300 D5 PWM D-RGB – Plexi/Acetal – یک واحد ترکیبی پمپ-مخزن کوانتومی با کارایی بالا با روشنایی غنی D-RGB. قلب واحد ترکیبی، پمپ آب Xylem D5 PWM اثبات شده در بازار است. این واحد دارای طراحی کاملاً گرد است که سهولت بیشتری در استفاده را فراهم می کند و امکان نصب در هر زاویه ای در 360 درجه چرخش را فراهم می کند. یک دمپر لاستیکی مخصوص برای جدا کردن بدنه پمپ اصلی از گیره نصب برای عملکرد بی صدا بدون نویز ناشی از لرزش استفاده می شود. علاوه بر این، موقعیت افقی و عمودی برای تسهیل امکان مسیریابی لوله با تعداد زیادی پورت برای انتخاب پشتیبانی می شود.

پایه 60 میلی‌متری EK-RES X3 (2 عدد) و پایه مخزن پمپ واحد EK-Loop – 120 میلی‌متری – این پایه‌ها گزینه‌های نصب اضافی را ارائه می‌دهند تا اطمینان حاصل شود که ترکیب پمپ و مخزن شما به خوبی در داخل کیس قرار می‌گیرد.

EK-Torque Angled 90° – آداپتور چرخشی زاویه دار (90 درجه) با رزوه G1/4 اینچ. به صورت استوانه ای بسیار مقاوم است و هیچ حرکتی در مفصل گردان وجود ندارد. این آداپتور خط خط کوانتومی است. ساخته شده از برنج آسیاب شده CNC، در حالی که مهر و موم آن از حلقه های لاستیکی با کیفیت ساخته شده است. این آداپتورهای زاویه دار عبور لوله های دشوار را آسان تر می کنند. نیکل سیاه و تیتانیوم ساتن.

اجزای کیت برق کوانتومی EK-Quantum
فن های 120 میلی متری EK-Vardar – فن های خنک کننده کامپیوتری با فشار بالا سری EK-Vardar عمدتاً برای سیستم های خنک کننده مایع کامپیوتری با کارایی بالا طراحی و ساخته شده اند. کاربران می توانند بین 120ER EVO و X3M 120ER با حاشیه های سیاه یا سفید و مدل D-RGB، RGB یا بدون LED انتخاب کنند.

کیت های مبتنی بر بلوک آب Velocity² در اندازه های رادیاتور 240، 360 و 480 میلی متر در دسترس هستند. کیت های منبع تغذیه EK-Quantum انتخاب بلوک آب CPU را برای AM4، LGA1700 و LGA1200 بر اساس ترجیح مشتری ارائه می دهند، زیرا بلوک آب Velocity² سوکتی خاص برای اطمینان از عملکرد بهینه در هر صفحه ای است. گزینه AM5 بعدا اضافه خواهد شد.

کیت های مبتنی بر واتربلوک Magnitude دارای رادیاتور 360 میلی متری هستند. این کیت ها بسته به ترجیح مشتری، انتخاب AM4، LGA115x، LGA20xx و حتی sTRX4 را برای بلوک آب CPU ارائه می دهند. بلوک آبی Magnitude برای اطمینان از عملکرد بهینه در هر پلت فرم، چسبندگی خاصی دارد. گزینه AM5 بعدا اضافه خواهد شد.

کلید مولتی آلن EK-Loop (6 میلی متر، 8 میلی متر، 9 میلی متر) – ابزار همه کاره ای که جایگزین کلید آلن استاندارد 6 میلی متری، 8 میلی متری و 9 میلی متری می شود، در حالی که می تواند برای کار با شاخه های استال (با شیار سبک خط) استفاده شود. این کلید نه تنها جایگزین تمام قالب‌های کلیدی آلن می‌شود که برای ساخت رایانه‌های شخصی خنک‌کننده مایع استفاده می‌شوند، بلکه به محافظت از تجهیزات خنک‌کننده مایع شما نیز کمک می‌کند.

لوله نرم EK-Loop 10/16mm یا EK-Tube مشکی مات 15.9/9.5mm ZMT – دو گزینه بسته به ترجیح کاربر در دسترس است. هر دو دارای 3 متر لوله نرم پریمیوم هستند – یا لوله PVC شفاف با شفافیت بالا یا لوله صنعتی EPDM ZMT (Tubing Zero Maintenance) مشکی مات.

کابل اسپلیتر 6 طرفه EK-D-RGB – این کابل تقسیم به شما امکان می دهد تا حداکثر 6 محصول D-RGB را به یک هدر منبع واحد وصل کنید، چه روی مادربرد یا کنترلر D-RGB مورد نظر خود.

EK Water Blocks، سازنده ممتاز تجهیزات خنک کننده مایع، نسخه به روز شده کیت های برق کوانتومی EK-Quantum را منتشر می کند. کیت‌های جدید ماژولار هستند و به کاربران اجازه می‌دهند قطعاتی از جمله بلوک آب، ضخامت رادیاتور، تکمیل اتصالات، مخزن و غیره را انتخاب کنند. تمام آن قطعات سازگار با Matrix7 جدید نیز گنجانده شده است، مانند جدیدترین هیت سینک های سطحی و بلوک های آب CPU Velocity² برنده جایزه. این کیت ها برای علاقه مندانی است که می خواهند یک راه حل بسیار پیشرفته برای خنک کردن سخت افزار قدرتمند رایانه شخصی خود داشته باشند، اما بدون انتخاب هر قسمت حلقه سفارشی خودشان. با این وجود، این کیت ها اجازه می دهد تا درجه ای از سفارشی سازی برای مطابقت کامل با موضوع کامپیوتر مشتری. کیت های برق جدید تجربه ساخت حلقه را با تمام لوازم جانبی اضافی، اتصالات 90 درجه، خنک کننده های قابل تنظیم و موارد دیگر آسان تر می کند.

EK-CryoFuel – این خنک کننده های طراحی شده ویژه عمر طولانی اجزای خنک کننده آبی شما را تضمین می کنند و در برابر خوردگی و رشد بیولوژیکی محافظت می کنند. هر رنگی از CryoFuel جامد یا شفاف برای انتخاب در دسترس است.

بطری پرکننده تاشو – برای مخلوط کردن کنسانتره EK-CryoFuel با آب مقطر بسیار راحت است. لوله تلسکوپی بطری مجدد می تواند حتی به دورافتاده ترین و پرتراکم ترین درگاه های شارژ مجدد برسد.

EK-Torque STC-10/16 – این اتصالات فشرده سازی 10/16 میلی متر (3/8 اینچ – 5/8 اینچ) اتصالات فشرده سازی لوله نرم هستند که برای استفاده با لوله های نرم انعطاف پذیر طراحی شده اند. اتصالات گشتاور EK-Quantum با پرداخت با کیفیت بالا، گزینه ای زیبا و ایمن برای حلقه خنک کننده شما هستند. حلقه قفل کننده با فشرده کردن دیواره لوله در زیر حلقه از بیرون کشیدن لوله انعطاف پذیر از فیتینگ جلوگیری می کند. انتخابی از چهار رنگ موجود است: مشکی، نیکل مشکی، نیکل ساتن و تیتانیوم.

قطعات کوانتومی جدید در کیت پاور
بلوک آب CPU EK-Quantum Velocity²، بلوک آبی جدید CPU با کارایی بالا است. دارای یک موتور خنک کننده مخصوص سوکت نسل بعدی است. این بلوک آب CPU با EK-Matrix7 سازگار است و از طریق سیستم EK Exact Mount در انتظار ثبت اختراع نصب شده است. رویه آن از پلکسی، استال یا برنج با روکش تیتانیوم ساتن ارائه می شود.

موجودی و قیمت
کیت های برق کوانتومی EK-Quantum برای سفارش از طریق فروشگاه اینترنتی EK و شبکه فروش شریک در دسترس هستند. در جدول زیر می توانید ارزان ترین گزینه های موجود را مشاهده کنید. قیمت ها با توجه به محصولات انتخاب شده در بسته تغییر می کند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

اقلام رایگان EK-Quantum Power Kit
برش لوله نرم EK-Loop – ابزار ساده ای است که برای برش لوله های مستقیم استفاده می شود. امن و آسان برای استفاده.

رادیاتورهای EK-Quantum Surface رادیاتورهای درجه یک هستند که بر اساس سالها توسعه و تحقیقات بازار ساخته شده اند تا بهترین محصولی را که بازار از هر جهت ممکن دیده است ارائه دهند. پرداخت مواد، استحکام مکانیکی و عملکرد به سطح دیگری منتقل شده است. کاربران می‌توانند مدل‌های هیت سینک S، P یا X را در هر بسته انتخاب کنند که هر کدام از نظر ضخامت و در نتیجه سازگاری با کیس متفاوت است.