رنساس اولین بافرها و مولتی پلکسرهای ساعت PCIe Gen6 را معرفی کرد

رنساس اولین بافرها و مولتی پلکسرهای ساعت PCIe Gen6 را معرفی کرد

Zaher Baidas، معاون بخش محصولات همگام سازی در Renesas گفت: “همگام سازی PCIe Gen6 در قلب تجهیزات جدید در مراکز داده، شبکه های پرسرعت و سایر برنامه ها خواهد بود.” همانطور که با نسل‌های قبلی انجام داده‌ایم، Renesas اولین راه‌حل همگام‌سازی را برای فعال کردن این سیستم‌های جدید و کارایی بالاتر به مشتریان خود ارائه می‌کند. ریچ واورزینیاک، تحلیلگر اصلی Semico Research گفت: “با ارائه اولین راه حل زمان بندی گسسته برای PCIe Gen6، Renesas مشتریان خود را قادر می سازد تا نسل بعدی سیستم های با کارایی بالا را توسعه دهند.” پیاده‌سازی‌های نوآورانه‌ای را ببینید که از این قابلیت جدید حاصل می‌شود، به‌ویژه با توجه به اینکه چگونه راه‌حل‌ها برای بازار تراشه‌های نوظهور شروع به تکامل می‌کنند و نیاز به افزایش سرعت و پهنای باند یک امر ثابت است.»

ویژگی های کلیدی Renesas PCIe Gen6 Clock Buffer و Multiplexers

  • PCIe Gen6 فوق‌العاده کم 4 fs، تأخیر ورودی/خروجی 1.4 ns، تأخیر خروجی 35 ثانیه و نسبت رد منبع تغذیه 80 دسی‌بل (PSRR) در 100 کیلوهرتز، طراحی آسان سیستم قوی را تضمین می‌کند.
  • 30٪ صرفه جویی در فضا در مقایسه با دستگاه های قبلی
  • آدرس های SMBus قابل انتخاب امکان استفاده آسان از چندین دستگاه را فراهم می کند
  • عملکرد محافظت از نوشتن SMBus امنیت سیستم را افزایش می دهد
  • خروجی Loss-Of-Signal (LOS) از نظارت و افزونگی سیستم پشتیبانی می کند
  • رابط باند جانبی 4 سیم از خروجی سریال پرسرعت روشن/خاموش و زنجیر دیزی دستگاه ها پشتیبانی می کند.
  • عملکردهای Power Down Tolerant (PDT) و توالی راه اندازی انعطاف پذیر (FSS) رفتار خوب را در شرایط غیرعادی سیستم تضمین می کنند.

ترکیب برنده

Renesas بافرهای ساعت جدید RC190xx و مالتی پلکسرهای RC192xx را با پیشنهادات آنالوگ و منبع تغذیه متعدد ترکیب کرده است تا ترکیبی برنده جدید ایجاد کند که قدرت و هماهنگی کامل را برای آخرین نسل پلتفرم CPU Xeon اینتل فراهم می کند. طراحی از پیش آزمایش شده شامل مولد ساعت Renesas 9SQ440، چندین دستگاه هوشمند مرحله برق، یک LDO، یک کنترل کننده میزبان USB و یک سرور DDR5 PMIC است. Renesas بیش از 300 ترکیب برنده را با دستگاه های سازگار برای طیف گسترده ای از برنامه ها و محصولات نهایی ارائه می دهد.

درباره راه حل های زمان بندی Renesas
Renesas گسترده ترین و جامع ترین نمونه کارها را برای همگام سازی سیلیکون در صنعت ارائه می دهد. علاوه بر طیف گسترده ای از بافرهای ساعت و سینت سایزرها، این شرکت راه حل های زمان بندی سیستمی پیشرفته ای را برای حل چالش های زمان بندی در زیرساخت های بی سیم، شبکه ها، مراکز داده و برنامه های کاربردی مصرف کننده ارائه می دهد. تخصص اثبات شده بیش از بیست سال در همگام سازی آنالوگ و دیجیتال مجموعه ای را تولید می کند که دارای کمترین نویز فاز و بالاترین عملکرد همراه با فناوری هماهنگ سازی پیشرفته است. Renesas تنها «فروشگاه یک‌جا» برای راه‌حل‌های زمان‌بندی است که تخصص و محصولاتی از راه‌حل‌های کامل سیستمی تا دستگاه‌های پایه تک ساعتی را ارائه می‌دهد. Renesas یک سرویس رایگان طراحی درخت ساعت ارائه می دهد که در آن کارشناسان داخلی به مشتریان کمک می کنند تا یک درخت ساعت جدید را از ابتدا بسازند یا طرح درخت ساعت موجود را ارزیابی و بهبود بخشند.

در دسترس بودن
بافرهای RC190xx در 4، 8، 13، 16، 20 و 24 پیکربندی خروجی ارائه می شوند. مالتی پلکسرهای RC192xx شامل 2، 4، 8 و 16 نسخه خروجی هستند. دستگاه های جدید در بسته هایی به ابعاد 3 میلی متر در 3 میلی متر عرضه می شوند. همه دستگاه‌های جدید به همراه شماتیک تابلوی ارزیابی اکنون در دسترس هستند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

شرکت Renesas Electronics، یک ارائه دهنده پیشرو در راه حل های نیمه هادی پیشرفته، امروز اولین بافرهای ساعت و مالتی پلکسرهایی را معرفی کرد که مشخصات دقیق PCIe Gen6 را برآورده می کنند. Renesas، پیشرو بی چون و چرای صنعت در راه حل های همگام سازی، 11 بافر ساعت جدید و 4 مالتی پلکسر جدید ارائه می دهد. دستگاه‌های جدید، که فضای بیشتری برای پیاده‌سازی PCIe Gen5 فراهم می‌کنند، مکمل ژنراتورهای ساعت کم‌جیتر 9SQ440، 9FGV1002 و 9FGV1006 Renesas هستند تا راه‌حل کامل زمان‌بندی PCIe Gen6 را برای مراکز داده/محاسبات ابری، شبکه و پهنای باند به مشتریان ارائه دهند. کاربردهای صنعتی. استاندارد PCIe Gen6 از نرخ داده بسیار بالای 64 GT/s پشتیبانی می کند در حالی که به عملکرد ساعت بسیار پایین کمتر از 100 fs RMS نیاز دارد. بافرهای ساعت RC190xx جدید Renesas و مالتی پلکسرهای RC192xx دارای مشخصات جیتر افزودنی PCIe Gen6 با تنها 4fs RMS هستند که آنها را تقریباً بی صدا می کند و بنابراین برای نسل بعدی استانداردهای صنعتی طراحی های مشتری را برای آینده تضمین می کند.