دی وی دی رایتر اکسترنال External DVD Drive ایساتیس کامپیوتر | techpowerup

با اتصال رایتر به سیستم ، با گذشت تنها چند ثانیه ، ویندوز آن را شناسایی می کند و اطلاعات آن از قبیل اتوران یا فایل را بارگذاری می کند. ، عملیات رایت و خواندن با کیفیت بسیار بالا انجام می شود، که این ویژگی بستگی به نوع درایوی دارد که بر روی سیستم نصب می باشد. از این درایو می توانید برای سیستم عامل های ویندوز و مک و برخی سیستم عامل های دیگر بهره گیرید.

  • سرعت ۱X برای سی دی و دی وی دی هم تفاوت دارد و در هرکدام تعریف خاص خود را دارد برای فهم بهتر این موضوع بد نیست نگاهی به جدول زیر بیندازید تا میزان سرعت ها و معیار های آن را بهتر درک کنید.
  • این نوع از رایترها علی رغم قیمت بالاتری که دارند به دلیل دارا بودن اتصال USB از سرعت به مراتب بیشتری نسبت به نوع اینترنال (به وسیله پورت ساتا به دستگاه وصل می شوند.) برخوردار می باشند.
  • ایندرایو نوری اکسترنال داده‌ها را از طریق رابط پرسرعت USB 3.0 و بدون تاخیر بین درایو و سیستممنتقل می‌کند.
  • حق نشر ۱۴۰۰ تمامی حقوق برای لیون کامپیوتر محفوظ می‌باشد و هرگونه کپی‌برداری مستلزم کسب اجازۀ کتبی بوده و پیگرد قانونی خواهد داشت.
با اینومجله خبری سخت افزار کامپیوترله می‌توانید با استفاده از دیسک‌های از قبل ضبط شده، موسیقی پخش کنید یا فیلم تماشا کنید. نرم افزار رایانه‌ای نیز اغلب روی یکی از این دیسک‌ها قرار می‌گیرد، بنابراین برای نصب نرم افزار هم، به درایو نوری نیاز دارید. اکثر درایوهای مدرن به شما این امکان را می‌دهند تا بر روی یک دیسک خالی، داده‌های دلخواه خود را ثبت‌ کنید که به این عمل “رایت کردن” می‌گویند.

سبد خرید

امروزه در اغلب لپ تاپ‌ها دی‌وی‌دی درایو حذف‌شده است تا دستگاه وزن کمتری داشته باشند. اگر لپ تاپ شما درایو نوری ندارد و درعین‌حال شما نیاز به این قطعه دارید، توصیه ما این است که یک دی وی دی رایتر اکسترنال خریداری نمایید. این درایور از طریق پورت USB به دستگاه شما متصل می‌شود و دیسک‌ها را می‌خواند. شما می‌توانید این دی وی دی درایو اکسترنال را بر روی دستگاه‌های دیگر هم منتقل نمایید. هرچند حافظه های SSD و فلش ها هر روز محبوبیت بیشتری را برای انتقال و ذخیره سازی اطلاعات پیدا می کنند.

Blu-ray writer؛ بلوری رایتر ها دارای 2 اپتیک می‌باشند که یکی از آنها DVD-RW و دیگری BLU-RW است و قابلیت خواندن و نوشتن دیسک های بلوری را دارند. CD-RW؛ سی دی درایو قدیمی‌ترین نوع می‌باشد که فقط قابلیت خواندن و نوشتن CD را دارد. جهت متصل کردن دی وی دی رایتراکسترنال به سیستم خود احتیاجی به آداپتور و یا چیز دیگری نیست. دی وی دی رایتر ها یکی از وسائلی هستند که به خاطر ساختار الکترومکانیکی ای که دارند حتی ممکن است پس از تنها ۳ روز بعد از خرید دچار نواقص جدی شوند.

http://asanbehbar.ir

چنانچه اطلاعاتي را براي رايت در دي وي دي ارسال کنيد ، ابتدا به بافر مي روند و سپس ، به رايتر ارسال می شوند تا در دي وي دي رايت شوند. دیجیکو جهت خرید و سفارش آنلاین انواع نوت بوک و تبلت، فروشگاه بفی کالا را به شما معرفی می نماید. یکی از این خدمات امکان ارسال کارشناس و حتی در بسیاری موارد تعمیر در محل است که برای مشتری از هر جهت سودمند خواهد بود. با درخواست کارشناس و تعمیرکار در محل از شرکت پی سی بلد می‌توانید در هزینه و زمان خود صرفه‌جویی لازم را انجام دهید. کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه ایساتیس کامپیوتر می باشد و هرگونه کپی برداری از فایل های طراحی شده و مطالب این سایت شرعا و قانونا جایز نیست و طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه پیگرد قانونی دارد.

دی وی دی و بلوری رایتر