بهترین قیمت DVD R W لپ تاپ با گارانتی IranFSO کامپیوتر افق | techpowerup

می گویند که به اتصالات داخلی لپ تاپ و کامپیوتر وصل می شوند و فقط با خود دستگاه می توانند حمل شوند. نیز به شما ارائه می گردد که می تواند جهت اتصال به لپ تاپ و کامپیوتر شخصی از آن بهره گیرید. و علاوه بر این موارد اطلاعات پردازش شده نیز توسط این بخش یعنی برد مرکزی به مادر برد لپ تاپ و یا مادر برد کامپیوتر انتقال داده می شود که در بیشتر موارد توسط رابط SATA است البته می تواند از نوع IDE و یا SAS نیز باشد . پارسیان کامپیوتر مرکز فروش محصولات آی تی و اعلام قیمت کالای دیجیتال به مصرف کنندگان با بیشتر از 20 سال سابقه در این حوزه می باشد.

سر و صدای دستگاه DVD PLAYER هنگام کار کردن

مهندسان شرکت ونتو دی وی دی رایتر اکسترنالرا به سرعت خواندن از DVD با سرعت 8X و CD با سرعت 24X را فراهم می‌کند. برای استفاده از درایو DVD اکسترنال تنها کافی است آن را از طریق درگاه USB به رایانه متصل کنید و بدون نیاز به اتصال آداپتور از وجود آن بهره ببرید. خب بحث را با بررسی خود دی وی دی رایتر لپ تاپ شروع می کنیم داخل دی وی دی رایتر از سه بخش کلی تشکیل شده که هر کدام از آنها وظیفه مخصوص به خود را دارند که هر کدام را به صورت جدا گانه توضیح خواهیم داد . در برخی دستگاه‌ها دسترسی به آن آسان است و با باز کردن پیچ نگه‌دارنده آن، به راحتی تعویض می‌شود.

http://asanbehbar.ir

اینفناوری از روش‌های بهینه‌ی مجله خبری سخت افزار کامپیوتر و مصرف انرژی استفاده می‌کند و اطلاعات را با بالاترین کیفیت روی دیسک‌ کپی می‌کند. سخت افزار رایانه است که به اندازه یک کتاب ضخیم قطر دارد و به دو صورت درایو نوری اینترنال و درایو نوری اکسترنال وجود دارد. این قطعه در قسمت جلویی داراییک دکمه Open / Close کوچک است که درب محفظه محرک را به بیرون می‌کشد و داخل می‌برد. این‌گونه است که رسانه‌هایی مانند CD ، DVD و BD وارد درایو، و از آن خارج می‌شوند.

  • درایو نوری اینترنال در داخل کیس ها و لپ تاپ ها قرار میگیرد که سرعت بالایی دارند.
  • قیمت دی وی دی رایترها تا حد زیادی تحت تاثیر نواسانات دلار قرار دارد.
  • از این جهت انتخاب تعمیرکاری که بتواند به خوبی از پس تعمیرات این بخش بربیاید، اهمیت دارد.
  • بیشتر درایوهای دی وی دی اکسترنال شکننده می باشند که نیاز است هنگام استفاده و حمل آن دقت بالایی صرف شود.
  • با این کار همیشه می توانید یک دی ‌وی ‌دی رایتر یا حتی بی ‌دی رایتر اکسترنال را همراه خود داشته باشید.

این دی وی دی رایتر هم با کابل USB به کامپیوتر یا لپ‌تاپ وصل می‌شود و با سیستم‌عامل‌هایWindows 10, Windows 8, Windows 7, Windows Vista, Windows XP, Mac OS X سازگار می‌باشد. اگر لپ تاپ باریک و سبکی انتخاب کرده اید که درایو داخلی ندارد، بهترین راه حل خرید درایو اکسترنال است. با تهیه‌ی این دستگاه، امکان تماشای فیلم و پخش موسیقی از روی سی دی و دی وی دی، و همچنین امکان کپی و رایت دی وی دی و سی دی برای شما به وجود می‌آید. یک درایو اکسترنال با طراحی باریک و قابل حمل،تمام مشکلات ناشی از نبود دی وی دی رایتر را حل می‌کند.

کابل تایپ سی Nitu

با مراجعه به بلاگ خبری پورومیکس می توانید به جدیدترین اخبار روز تکنولوژی و آموزش های مختلف در زمینه کامپیوتر دسترسی پیدا کنید . همواره آسودگی خاطر در خریدی آسان با بهترین قیمت و گارانتی معتبر یک محصول اصلی ، سرلوحه پورومیکس بوده و خواهد بود. عواملی که بایستی در خرید درایو نوری در نظر داشته باشید را بالاتر به تفضیل بیان کردیم ، اما ممکن است باز هم در انتخاب نوع درایو نوری کامپیوتر خود دچار تردید شوید . قطعا در زمانه ای که دی وی دی رایتر کامپیوتر از توانمندی کافی برای کار با سی دی و دی وی دی به صورت توامان برخوردار است ، حتی فکر کردن به گزینه درایو سی دی بیهوده است .

ذخیره در فهرست علاقه‌مندی‌ها

تحریریه Techpowerup