بازی Grim Fantasy Adventure “Bramble: The Mountain King” اکنون بر روی رایانه شخصی و کنسول ها در دسترس است

پلتفرم ها: پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X/S، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، سوییچ و رایانه شخصی (استیم و اپیک)



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

Bramble The Mountain King یک ماجراجویی تاریک است که در دنیایی با الهام از افسانه های تاریک نورس اتفاق می افتد. در تلاش خود برای نجات خواهرتان، سرزمین زیبا اما خطرناک و پیچ خورده برامبل را کاوش کنید. از یک منظره شگفت انگیز عبور کنید و از برخوردهای مرگبار با بسیاری از موجودات وحشتناک برامبل جان سالم به در ببرید. همه چیز در برامبل کاملاً آنطور که به نظر می رسد نیست – در این سرزمین عجیب و غریب از موجودات بزرگ و کوچک، باید مراقب باشید که چه زمانی نزدیک شوید و چه زمانی پنهان شوید. بسیاری از جانوران گرسنه و بدخواه در این جنگل ها و غارها کمین کرده اند. مراقب جلوی پایتان باشید….

ماجراجویی شوم جدید خود را در دنیایی با الهام از افسانه های تاریک نورس آغاز کنید. سرزمین زیبا اما خطرناک و پیچ خورده برامبل را کاوش کنید. و به یاد داشته باشید که همه چیز در برامبل دقیقاً آنطور که به نظر می رسد نیست …

استودیو Dimfrost و Merge Games: “در طول بازی با هیولاهایی در قالب باس ها مواجه خواهید شد و آنها را شکست خواهید داد. این صحنه ها خشن و خونین خواهد بود. برخی از هیولاها ممکن است ویژگی های انسانی داشته باشند، اما همه آنها هیولا/موجودات فولکلور نورس هستند. علاوه بر این، شما قادر خواهید بود موجودات یا حیوانات مرده را در جنگل های جادویی ببینید، اینها روایتی از زندگی روزمره ترول ها ایجاد می کنند. برخی از موجودات فانتزی بدنی شبیه به انسان دارند، گاهی اوقات نیمه برهنه به نظر می رسند یا لباس های آشکار می پوشند.

پس از سال ها کار سخت، عرق ریختن، Semlor Buns و بسیاری از خاطرات گرم و دوست داشتنی، بالاخره می توان گفت که Bramble: The Mountain King اکنون برای بازی در دسترس است! لطفاً تریلر معرفی Bramble: The Mountain King را تماشا کنید:

امکانات:

  • دنیای تلخ برامبل را در یک سفر متحرک طی کنید تا خواهر خود را پیدا کنید
  • اسرار تاریک را کشف کنید و آنچه را که در اعماق ذهن شما پنهان شده است، در حالی که برای شجاعت می جنگید، کشف کنید
  • هنری زیبا که گیم پلی داستان محور را با لحظات سینمایی فراگیر در بر می گیرد
  • با موجودات افسانه ای مانند Näcken، Skogsra، ترول ها، آدمک ها و غیره آشنا شوید.
  • کاوش مناظر وسیع از ارتفاعات سر به فلک کشیده و اعماق شیب دار با الهام از طبیعت نوردیک

اکنون، قبل از اینکه بازی را فشار دهید، فقط می‌خواستیم از همه شما به خاطر کلمات محبت آمیز، نظرات، بازخوردتان و اشتیاق واقعی شما برای بازی ما تشکر کنیم. بنابراین از همه حمایت های شما متشکرم! ما هرگز آن را فراموش نخواهیم کرد. اکنون سفر جدید شما شروع می شود. لذت ببرید! اما مراقب باشید، شجاعت بدون مهربانی می تواند شما را به مسیری تاریک هدایت کند.

از بازی لذت ببرید،
استودیوی Dimfrost و بازی‌های فیوژن شما

تحریریه Techpowerup