ایسوس کروم بوک 14 اینچی CX1 را معرفی کرد

کاربران می‌توانند با استفاده از صدای خود در ASUS Chromebook CX1 کارها را سریع‌تر انجام دهند. ارسال ایمیل، جستجوی اسناد، گوش دادن به موسیقی، دسترسی به تقویم یا کنترل دستگاه‌های خانه هوشمند همگی با گفتن «Ok Google» انجام می‌شوند – بدون نیاز به جابجایی برنامه‌ها یا صفحه‌نمایش.

ایسوس امروز ASUS Chromebook CX1 را معرفی کرد، یک لپ‌تاپ کاملاً سبک و بادوام با زیبایی‌شناسی شیک و طراحی شده برای حمایت از سبک زندگی مدرن در حال حرکت. با صفحه نمایش 14 اینچی FHD شفاف و روشن، ASUS Chromebook CX1 از پردازنده Intel Pentium Silver با حداکثر چهار هسته قدرت می گیرد. همچنین با WiFi 6 (802.11ax) و باتری با دوام طولانی طراحی شده است که با یک بار شارژ تا 12 ساعت بهره وری را ارائه می دهد و به کاربران آزادی انجام کارهای روزانه خود را می دهد. یک لولا 180 درجه به آن اجازه می دهد تا کاملاً باز شود و کاملاً صاف روی میز یا میز قرار گیرد و به اشتراک گذاشتن ایده ها، تصاویر، نمونه ها و طرح ها هنگام کار با دوستان، همکاران و سایر همکاران یا مشتریان آسان می شود.

بهره وری هوشمند
ASUS Chromebook CX1 با پردازنده قدرتمند تا چهار هسته‌ای اینتل، عملکرد عالی را برای تجربه‌های پاسخگو با برنامه‌های مورد علاقه ارائه می‌دهد. همچنین Wi-Fi 6 دو بانده را برای سیگنال‌های قوی و پایدار و سرعت‌های فوق‌العاده ارائه می‌کند که بارگذاری محتوای آنلاین را سریع می‌کند. اتصال آن با فناوری‌های انحصاری ASUS، مانند ASUS WiFi Master برای ChromeOS، که سرعت، پایداری و برد بیشتری را برای اتصالات WiFi تضمین می‌کند، افزایش می‌یابد و به کاربران کمک می‌کند در هر کجا متصل بمانند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

هر خرید ASUS Chromebook CX1 همچنین به شما حق اشتراک ۱۲ ماهه Google One را می‌دهد. این اشتراک شامل 100 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ابری برای استفاده در Google Drive، Gmail، و Google Photos، به‌علاوه بسیاری از مزایای اضافی دیگر، همه در یک طرح خانواده قابل اشتراک‌گذاری است.

بهترین ChromeOS
همراه با تمام ویژگی های Google Workspace و سایر برنامه های بهره وری از Google Play[iv]، ASUS Chromebook CX1 همه چیزهایی را که برای انجام هر کاری نیاز دارید، همه در یک مکان دارد. به‌روزرسانی‌ها و محافظت از آنتی‌ویروس هم داخلی و هم خودکار هستند، دستگاه و داده‌های آن را ایمن نگه می‌دارند و اطمینان می‌دهند که کاربر همیشه آخرین ویژگی‌ها و حفاظت‌ها را دارد.

با عملکرد روان، امنیت قوی، و ویژگی‌های راحت، ASUS Chromebook CX1 برای ایجاد سرگرمی و بهره‌وری بی‌نظیر برای همه مناسب است و برای دنیای کار هیبریدی و یادگیری پس از همه‌گیری آماده است. . ASUS Chromebook CX1 سبکی خالص را با ظاهر و احساس کاملاً شیک تجسم می‌دهد. طراحی سبک وزن 1.47 کیلوگرمی همچنین پایداری را در بر می گیرد و از مواد بازیافتی برای سازگاری با محیط زیست استفاده می کند. لولای 180 درجه به دستگاه اجازه می‌دهد تا کاملاً صاف روی میز، میز یا روی پا قرار گیرد و همکاری و اشتراک‌گذاری محتوا با دوستان یا همکاران اطراف را آسان می‌کند.

انعطاف پذیری، یکپارچه

ASUS Chromebook CX1 با تقویت‌کننده‌های ساختاری برای افزودن استحکام به شاسی، محکم ساخته شده است و دوام را برای استفاده روزمره و در حین حرکت ارائه می‌کند. همچنین با آزمایش MIL-STD 810H ارتش ایالات متحده پیشرو در صنعت و سطح بالای آن روبرو می شود، که از همیشه سخت تر و سخت تر است. به‌علاوه، دستگاه تحت آزمایش‌های داخلی دقیق، از جمله تست فشار پانل، ضربه، و افت قرار می‌گیرد تا از حداکثر استحکام و انعطاف‌پذیری اطمینان حاصل شود، بنابراین لازم نیست نگران ضربه‌ها و ضربه‌های روزانه باشید.ASUS Chromebook CX1 همچنین بسیار کارآمد در مصرف انرژی است، با باتری بادوام طراحی شده تا 12 ساعت با یک بار شارژ دوام می آورد و به شما امکان می دهد در تمام طول روز کار یا بازی کنید.

تحریریه Techpowerup