ایسوس از مینی پی سی PL64 رونمایی کرد

پشتیبانی از Wi-Fi 6E
PL64 Mini PC می‌تواند از طریق یک ماژول داخلی اختیاری از WiFi 6E پشتیبانی کند که امکان پخش روان ویدیوهای با وضوح بالا، قطع اتصال کمتر و عملکرد بی‌سیم سریع را در محیط‌های متراکم، حتی زمانی که PL64 Mini PC دور از روتر است، می‌دهد. علاوه بر این، این ماژول برای PL64 Mini PC کانالی با سرعت بالای 160 مگاهرتز فراهم می کند.

PL64 Mini PC از طراحی جدید بدون فن تقریباً بی صدا استفاده می کند که ورود گرد و غبار به داخل شاسی را به حداقل می رساند تا عمر محصول را افزایش دهد. طراحی بدون فن و پشتیبانی از یک پردازنده 15 واتی، PL64 را برای کاربردهای صنعتی که در آن قابلیت اطمینان، دوام و نویز کم اهمیت دارد، ایده آل می کند. سیستم خنک کننده PL64 به طور موثر گرما را دفع می کند و به این مینی پی سی اجازه می دهد تا در محیط های گرم با دمای 50 درجه سانتی گراد به کار گرفته شود.

شبیه سازی EDID و نمایش مجازی

مینی پی سی PL64 دارای شبیه سازی داده های شناسایی نمایشگر توسعه یافته (EDID) است و فرمت سیگنالینگ را حفظ می کند، بنابراین محتوای نمایش داده شده حتی در صورت قطع برق موقت یا مشکلات اتصال تحت تاثیر قرار نمی گیرد، و برای ساینیج دیجیتال ایده آل است. PL64 همچنین می‌تواند صفحه‌نمایش‌های مجازی را بدون اتصال صفحه نمایش ایجاد کند. فناوری نمایش مجازی امکان دسترسی به سیستم را از طریق دسکتاپ از راه دور، بدون تأثیر بر محتوای نمایش داده شده، فراهم می کند و به مدیر اجازه می دهد تا سیستم را خارج از سایت مدیریت کند.

دو پورت LAN و COM
دو پورت LAN به کاربران اجازه می دهد شبکه ها را تقسیم کرده و افزونگی شبکه را فراهم کنند. یکی از پورت ها از فناوری شبکه 2.5GBase-T (2.5G) با سرعت 2.5Gbps برای عملکرد آنلاین سریع پشتیبانی می کند. دو پورت COM از تجهیزات جانبی قدیمی مانند اسکنر بارکد یا چاپگر رسید پشتیبانی می کند. این پورت ها برای تطبیق پذیری زیاد با استانداردهای RS-232، RS-422 و RS-485 سازگار هستند.

شاسی دیواری فشرده
ابعاد 0.81 لیتری PL64 Mini PC فقط 199.7 x 119.7 x 33.9 میلی‌متر است که به آن اجازه می‌دهد در فضاهای تنگ یا تنظیمات برای تابلوهای دیجیتال یا کیوسک‌ها قرار بگیرد. PL64 VESA و پایه دیواری برای گزینه های نصب همه کاره سازگار است. ساختار فلزی بادوام PL64 همچنین آن را برای مصارف صنعتی داخلی در کیوسک ها، تابلوهای دیجیتال، ماشین های فروش خودکار، نظارت، اتوماسیون کارخانه و موارد دیگر ایده آل می کند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

ایسوس امروز PL64 Mini PC را معرفی کرد، یک مینی کامپیوتر صنعتی با طراحی بدون فن و مجهز به پردازنده نسل دوازدهم Intel Core i7 (15W). هر واحد PL64 تحت آزمایش‌های قابلیت اطمینان باتری قرار گرفته است و طراحی بدون فن عملکرد مطلوب را حتی در دمای محیط تا 50 درجه سانتی‌گراد تضمین می‌کند. این مینی پی سی دارای دو پورت LAN شامل اترنت 2.5 گیگابیت بر ثانیه، دو درگاه COM، پنج پورت USB و همچنین پشتیبانی از نمایشگر سه گانه 4K با فرکانس 60 هرتز است.

وضوح 4K و پشتیبانی از صفحه نمایش سه گانه
مینی رایانه شخصی PL64 را می توان با گرافیک Intel Iris Xe (برای i5/i7) یا گرافیک Intel UHD (برای i3/Celeron) مشخص کرد تا فیلم ها و تصاویر را با کیفیت خیره کننده 4K با سرعت 60 هرتز نمایش دهد. PL64 می تواند تا سه 4K را پشتیبانی کند. از طریق HDMI نمایش داده می‌شود، که آن را برای ساینیج دیجیتال، بیلبورد و برنامه‌های تبلیغاتی عالی می‌کند.