جمهوری گیمرهای ایسوس از Strix GeForce RTX 4090, 4080 White Edition رونمایی کرد

جمهوری گیمرهای ایسوس (ROG) امروز کارت‌های گرافیک Strix GeForce RTX 4090 و 4080 White Edition را معرفی کرد که در دسترس گیمرهای مشتاق و علاقه‌مندان به DIY در سراسر جهان است. سری پیشرو در صنعت NVIDIA GeForce RTX 40 با ارائه انبوهی از VRAM، هسته‌های CUDA بیشتر و یک سیستم خنک‌کننده بزرگ که حتی در زیر بار کامل تقریباً بی‌صدا می‌ماند، عملکرد را به سطح جدیدی ارتقا داده است. امروز، ایسوس خوشحال است که چهار نسخه جدید با پوشش های سفید چشم نواز را معرفی می کند.در نهایت، مانند سایر کارت‌های ROG، Strix GeForce RTX 4090 White Edition از طریق فرآیند تولید Auto-Extreme ساخته شده است که دخالت انسان را به حداقل می‌رساند و در نتیجه کیفیتی استثنایی برای قابلیت اطمینان طولانی مدت دارد.

کارت‌های ROG Strix همچنین دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌های پیشرفته با آن عملکرد بالا هستند. چراغ عقب ARGB با Aura Sync برای ارائه نور سفارشی در سراسر یک ساختمان کار می کند، در حالی که دو هدر FanConnect II، یک سوئیچ Dual BIOS و فناوری 0dB به کاربران انعطاف پذیری و عملکرد را برای برد کاملاً در ساختار آنها می دهد.

فن های پیشرفته Axial ضخیم شده اند و اکنون 23.8٪ جریان هوا بیشتر و 19.3٪ فشار استاتیک بیشتری نسبت به نسل قبلی ارائه می دهند. این پیشرفت‌ها به کارت اجازه می‌دهد تا با وجود توان اضافی، دما و آکوستیک GPU مشابه مدل نسل قبلی را حفظ کند.

ساختن رایانه شخصی DIY در هنگام انتخاب اجزا یک موضوع سلیقه شخصی است، و نسخه جدید ROG Strix GeForce RTX 4090 White Edition و ROG Strix GeForce RTX 4090 OC White Edition به سازندگان فهیم این فرصت را می دهد که با سایر لوازم جانبی ROG هماهنگی رنگ یا ساخت را زنده کنند. مانند ROG Strix Scope NX TKL Moonlight White. این کارت‌ها با داشتن 16384 هسته CUDA و 24 گیگابایت VRAM GDDR6X، در ریگ‌های شبیه‌سازی، رایانه‌های شخصی با کیفیت بالا و ماشین‌های تولید حرفه‌ای مورد استقبال قرار می‌گیرند.

بسیار شبیه به استاندارد ROG Strix GeForce RTX 4090، White Edition یک کارت 3.5 اسلات است که به شدت بر عملکرد خنک کننده تمرکز دارد. یک قاب فلزی دایکاست، روکش و صفحه پشتی استحکامی را برای محفظه بخار عظیم و هیت سینک فراهم می کند که 30٪ مساحت سطح بیشتری را برای اتلاف گرما نسبت به ROG Strix GeForce RTX 3090 فراهم می کند. بار حرارتی 500 وات، محفظه بخار آسیاب شده ثبت شده Strix GeForce RTX 4090 White Edition دمایی 5 درجه سانتی‌گراد خنک‌تر از یک اتاقک بخار سنتی ارائه می‌دهد.

بازی بدون سازش
ROG Strix GeForce RTX 4080 White Edition و ROG Strix GeForce RTX 4080 OC White Edition نیز به این مهمانی پیوستند. این کارت‌ها از منبع تغذیه قوی، محفظه بخار و طراحی فن با فناوری Axial مشابه Strix GeForce RTX 4090 بهره می‌برند که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا بدون عرق کردن، تمام قدرت خود را آزاد کنند. همان لوازم جانبی متمایز RGB و استایل ROG تخته‌ها را تزئین می‌کند و گزینه‌های بیشتری را به سازندگان می‌دهد تا خلاقیت خود را زنده کنند. ROG Strix GeForce RTX 4080 White Edition با 9728 هسته CUDA و 16 گیگابایت VRAM GDDR6X، یک پردازنده گرافیکی علاقه‌مند واقعی است که قادر به انجام بازی‌های با وضوح بالا و نرخ تازه‌سازی بالا بدون هیچ گونه خطری است.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران