ایسر لپ‌تاپ گیمینگ Predator Triton 16 را با پردازنده‌های هسته‌ای نسل سیزدهم اینتل و پردازنده‌های گرافیکی موبایل GeForce RTX 4070 معرفی کرد.

عملکرد و خنک کننده مقیاس پذیر
Predator Triton 16 با ضخامت تنها 19.9 میلی‌متر (0.78 اینچ)، دارای یک بدنه فلزی پیچیده است که روی آن روکش نقره‌ای درخشانی دارد و به گیمرها اعتماد به نفس و قابلیت حمل برای بازی در حال حرکت را می‌دهد. لپ‌تاپ بازی باریک جدید، قدرت محاسباتی عظیمی را ارائه می‌کند زیرا دارای پردازنده‌های Core i9 نسل سیزدهم اینتل است که توسط معماری هسته هیبریدی جدید با حداکثر فرکانس توربو 5.4 گیگاهرتز پشتیبانی می‌شود. این پردازنده با پردازنده گرافیکی لپ‌تاپ NVIDIA GeForce RTX 4070، همراه با NVIDIA DLSS 3 و مجموعه ویژگی‌های فناوری Max-Q آن برای بهینه‌سازی ردیابی پرتو و عملکرد در هر سطح، کار می‌کند. گیمرها عملکرد بسیار بیشتری را دریافت می کنند زیرا لپ تاپ را می توان با حداکثر 32 گیگابایت حافظه DDR5 5200 مگاهرتز و حداکثر 2 ترابایت PCIe M.2 SSD در پیکربندی RAID 0 پیکربندی کرد.

Predator Triton 16 که شامل یک ماه Xbox Game Pass Ultimate است، با صفحه نمایش 16 اینچی WQXGA 2560 x 1600 (16:10) IPS، با حداکثر روشنایی 500 نیت و نرخ تجدید خیره کننده 240 هرتز، تجربه تماشای همه جانبه ای را ارائه می دهد. قاب های باریک همچنین 100% طیف رنگی DCI-P3 و پشتیبانی از NVIDIA Advanced Optimus و NVIDIA G-SYNC را ارائه می دهد تا تصاویری روان و پر جنب و جوش ارائه دهد و تمام شدت بازی های بصری را به تصویر بکشد.

برای کمک به گیمرها که آماده نبرد بمانند، این لپ‌تاپ از قابلیت‌های حرارتی پیشرو در صنعت بهره می‌برد که توسط یک سیستم دو فن با فن‌های فلزی نسل پنجم AeroBlade 3D با طراحی سفارشی برجسته شده است. Predator Triton 16 با فناوری Vortex Flow ایسر که از لوله های حرارتی اختصاصی و دریچه های اگزوز برای خنک نگه داشتن اجزای داخلی تشکیل شده است، پوشش را حتی بیشتر می کند، در حالی که گریس حرارتی فلزی مایع روی پردازنده باعث انتشار گرمای بهتر برای حفظ عملکرد دستگاه در اوج عملکرد می شود. . .

اتصال و کنترل کامل

گیمرها با کلید PredatorSense کنترل کامل خود را حفظ می کنند تا امکان سفارشی سازی یکپارچه نور RGB به ازای هر کلید روی صفحه کلید، رابط کاربری، سیستم های کنترل مدیریت و موارد دیگر را در برنامه کاربردی اختصاصی PredatorSense فراهم کنند. Predator Triton 16 با ویندوز 11 مجهز به Intel Killer DoubleShot Pro (E2600 + WiFi 6E 1675i) به همراه تعداد زیادی پورت کاربردی از جمله دو درگاه USB 3.2 Gen 2، HDMI 2.1، یک USB Type-C با Thunderbolt 4 است. و کارت خوان Micro SD. در نهایت، اثر انگشت خوان آن با پشتیبانی از Windows Hello، حفاظت و دسترسی بیشتری را فراهم می کند.

ایسر امروز از Predator Triton 16 (PT16-51) جدید رونمایی کرد که جدیدترین افزوده به مجموعه بازی های قدرتمند خود است. این لپ‌تاپ برای بازی و کار مجهز به جدیدترین پردازنده‌های نسل سیزدهم اینتل Core، پردازنده گرافیکی لپ‌تاپ NVIDIA GeForce RTX 4070 و حداکثر 32 گیگابایت رم DDR5، به‌علاوه ویژگی‌های فراوانی است که هر بازیکنی را هیجان زده می‌کند. برای اطمینان از خنک ماندن اجزای حیاتی در طول جلسات بازی، راه‌حل‌های حرارتی پیشرفته لپ‌تاپ از دو فن AeroBlade 3D نسل پنجم، بهینه‌سازی جریان Vortex و گریس فلزی مایع روی پردازنده که همگی در یک شاسی فلزی نازک قرار گرفته‌اند، ترکیب می‌کنند.

قیمت و در دسترس بودن
Predator Triton 16 (PT16-51) در ماه سپتامبر در آمریکای شمالی با قیمت 1799.99 دلار و در EMEA در سپتامبر با قیمت 2299 یورو در دسترس خواهد بود.

مشخصات دقیق، قیمت و در دسترس بودن بسته به منطقه متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر در مورد در دسترس بودن، مشخصات محصول و قیمت در بازارهای خاص، لطفاً از طریق www.acer.com با نزدیکترین دفتر Acer خود تماس بگیرید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران