ایسر از اولین روتر مش Wi-Fi 6E سازگار با محیط زیست خود که با مواد PCR ساخته شده است، رونمایی کرد

ایسر امروز از Acer Connect Vero W6m Mesh Router رونمایی کرد، اولین روتر Wi-Fi 6E سازگار با محیط زیست خود که از مواد بازیافتی پس از مصرف (PCR) در شاسی خود استفاده می کند و دارای حالت Eco برای مصرف انرژی است. این روتر توسط یک پردازنده چهار هسته ای 2 گیگاهرتز تغذیه می شود و شامل مجموعه ای پیشرفته از اتصال، پوشش و ویژگی های امنیتی، از جمله قابلیت AXE7800 Tri-Band Wi-Fi 6E است.

آگاه به محیط زیست در داخل و خارج
تعهد ایسر به کاهش انتشار CO2 که با در نظر گرفتن محیط‌زیست طراحی شده است، در همه جنبه‌های دستگاه، از شاسی تا ویژگی‌های کارآمد انرژی، منعکس شده است. همچنین در بسته بندی خود از کاغذ 100% قابل بازیافت استفاده می کند.

زیبایی مینیمالیستی و جمع و جور Acer Connect Vero W6m با 30% پلاستیک PCR ساخته شده است و با روکش خاکستری سنگفرش رنگ آمیزی شده است تا به آن کمک کند تا با هر دفتر یا خانه ای ترکیب شود. ویژگی اختصاصی حالت Eco مصرف انرژی روتر و همچنین سایر دستگاه های متصل را با مدیریت زمان آماده به کار در زمانی که استفاده نمی شود و به طور موثر توزیع فرکانس داده را تنظیم می کند، بهینه می کند.

ما مشتاقیم که مجموعه دستگاه‌های شبکه ایسر را با راه‌اندازی Acer Connect Vero W6m Wi-Fi 6E Mesh Router که با پشتیبانی از اتصال سه‌بانده Wi-Fi 6E برای ارائه اتصالات سریع و ایمن با پوشش شبکه گسترده طراحی شده است، گسترش دهیم. وین ما، مدیر کل IoB، Acer Inc. گفت: “روتر متمرکز بر عملکرد همچنین آخرین محصول افزوده شده به خط رو به رشد محصولات سبز ما است. Vero، تعهد ایسر به انجام مسئولیت زیست محیطی خود و کمک به حداقل کردن ردپای کربن.”
اتصالات Wi-Fi 6E سریع و روان

Acer Connect Vero W6m، اولین روتر سازگار با محیط زیست ایسر، دارای اتصال Wi-Fi 6E است و با استانداردهای ایمنی تعیین شده توسط دستورالعمل تجهیزات رادیویی کمیسیون اروپا مطابقت دارد. این دستگاه با قابلیت پشتیبانی از سرعت Wi-Fi 6E از سه باند AXE7800 (2.4 گیگاهرتز / 5 گیگاهرتز / 6 گیگاهرتز)، سرعت حداکثر 7.8 گیگابیت بر ثانیه را برای ارائه اتصالات اینترنتی سریع و پایدار در هنگام آنلاین ارائه می دهد. روتر وای فای 6E همچنین می تواند با حداکثر 4 واحد جفت شود و محدوده شبکه قابل توجهی تا 465 متر مربع در سیستم مش دوگانه و تا 930 متر مربع در سیستم چهار مشبک ارائه می دهد تا به از بین بردن نقاط مرده در مناطق تحت پوشش بزرگتر کمک کند. Acer Connect Vero W6m با پردازنده چهار هسته‌ای 2 گیگاهرتزی A53 مدیاتک با 1 گیگابایت رم LPDDR و ظرفیت حافظه 4 گیگابایت، برای پاسخگویی به نیازهای پهنای باند بالا ساخته شده است.

روتر وای فای 6E همچنین اهمیت زیادی به حفاظت و امنیت داده ها می دهد، زیرا اولین روتری است که استانداردهای امنیت سایبری EN 303 645 (RED) اتحادیه اروپا را برآورده می کند. در کنار مجموعه ای از روترهای متمرکز بر عملکرد ایسر، از جمله Predator Connect W6 و Predator Connect W6d، اضافه شدن روتر Vero Connect W6m نشان دهنده تعهد آن به ارائه دستگاه های ارتباطی نوآورانه است که اتصالات شبکه ایمن و کیفیت را برای همه انواع کاربران ارائه می دهد.

مشخصات دقیق، قیمت و در دسترس بودن بسته به منطقه متفاوت است.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

تحریریه Techpowerup