ایالات متحده برنامه پنج ساله را برای استفاده از بودجه قانون CHIPS ترسیم می کند – تحقیق و توسعه، تولید، آموزش و اکوسیستم برای تامین مالی متعادل برجسته شده است.

Wafer

دولت ایالات متحده استراتژی پنج ساله خود را برای استفاده از بودجه قانون CHIPS برای تقویت صنعت نیمه هادی آمریکا منتشر کرده است. این مقاله 61 صفحه ای (پیوند پی دی اف) چهار هدف کلیدی و کلی را که شورای ملی علم و فناوری امیدوار است ظرف پنج سال به آنها دست یابد، ترسیم می کند: تحقیقات سریع و موفق برای فناوری های میکروالکترونیکی آینده، تبدیل تحقیقات به محصولات قابل تولید، رشد و آموزش نیروی کار نیمه هادی. و ایجاد روابط بین بازیگران مختلف صنعت، خصوصی و عمومی.

مقاله استراتژی، با عنوان استراتژی ملی تحقیقات میکروالکترونیک، توسط کمیته فرعی رهبری میکروالکترونیک از شورای ملی علم و فناوری (NSTC)، سازمانی که بخشی از کاخ سفید است، نوشته شده است. NSTC به تسهیل اهداف مرتبط با علم دولت فدرال و رئیس جمهور کمک می کند. از آنجایی که قانون چیپس و رقابت ملی در صنعت نیمه هادی ها اولویت اصلی دولت بایدن بوده است، جای تعجب نیست که NSTC مقاله ای در مورد اهدافی که می خواهد به آن دست یابد منتشر کرد.

مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران