مستر کامپیوتر فروشگاه آنلاین خرید کالای دیجیتال | techpowerup

این مجله خبری سخت افزار کامپیوتر ها، عمر بیش تر و حافظه بیش تری نسبت به کامپیوتر های نسل سوم داشتند و از تغییرات سخت افزاری آن ها می توان به استفاده از مدار های متجمع با تراکم زیاد و استفاده از ریز پردازنده اشاره کرد. برای بستن سیستم گیمینگ ارزان شما می توانید کارت گرافیک GTX 1650 به کیس بالا اضافه کنید و از اجرای قابل قبول بازی ها در وضوح 1080p لذت ببرید. روی هم رفته توصیه می‌شود پاور انتخابی حداقل 100 الی 150 وات توان بالاتری نسبت به بیشینه مصرف قطعات سیستم شما داشته باشد. همچنین آینده نگر باشید و پاور را به گونه‌ای انتخاب کنید که در آینده امکان نصب کارت گرافیک قوی‌تر یا اضافه کردن قطعات جدید وجود داشته باشد.

  • چیزی که امروزه از آن به‌عنوان «رایانه» یاد می‌شود در گذشته به عنوان «رایانه رقمی « «دیجیتال»» یاد می‌شد تا آن‌ها را از انواع «رایانه قیاسی» جدا سازند.
  • اگرچه امروزه لپ تاپ های گیمینگ و حرفه ای به جدیدترین فناوری های خنک کننده مجهز می شوند، اما نیاز به خنک کننده خارجی همچنان برای این وسایل وجود دارد.
  • دوربین های کنفرانس ، ریموت هوشمند ، چراغ مطالعه هوشمند، هاب هوشمند و ….

ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که اطرافمان را کامپیوترها و تکنولوژی محاصره کرده‌اند و راه گریزی از آن نداریم. بنابراین باید بتوانیم اطلاعات خود را در حوزه کامپیوتر افزایش دهیم و همچنین از بازار کار بسیار عالی که در این حوزه وجود دارد استفاده کرده و در آن متخصص شویم تا بتوانیم به کسب درآمد پایدار و مطمئن دست پیدا کنیم. هر 6 ماه یک‌بار کامپیوترها بادگیری شوند تا گردوغباری که روی قطعات سخت‌افزار وجود دارد از بین بروند تا کارایی و عمر آن‌ها بالاتر برود.

جانبی صوتی

گیمرها و تولیدکنندگان محتوا از نوارهای LED برای تزئین محل بازی و استودیوهای خود استفاده می کنند. نوار LED از لوازم جانبی نورپردازی کامپیوتر به شمار می رود و لازم است در هنگام خرید این وسایل مواردی مانند ابعاد، تعداد رنگ، شرکت سازنده، برخورداری از ریموت کنترل و … فرآیند بوت به مجموعه اتفاقاتی اطلاق می شود که به عنوان بخشی از فرآیند راه اندازی کامپیوتر اتفاق می افتند. پس از روشن کردن کامپیوتر، اولین چیزی که اجرا می شود، عملیات POST است.POST مجموعه ای از توابع ذخیره شده در ROMاست که قطعات مختلف کامپیوتر از قبیل RAM، هارددیسک و صفحه کلید را آزمایش می کند تا از صحت عملکرد آنها اطمینان یابد. اگر اشکالی در این مرحله یافت نشود، BIOS در درایو فلاپی و هارددیسک، دنبال سیستم عامل می گردد. شنیدن بوق های مختلف از جمله بوق سلامت یا کارت گرافیک از نشانه های این قسمت است.

کامپیوتر دسکتاپ HP G1 H 290

مثل، RAM، CPU، باتری سیستم و بعضی دیگر به طریق غیر مستقیم به آن اتصال دارند. برند های محبوب کامپیوتر به ترتیب الویت عبارتند از ایسوس,اینتل,اچ پی,لاجیتک, … تمامی قطعات کامپیوتر باید داخل کیس بسته شوند یا اصطلاحاً اسمبل شوند. اسمبل در خانه نیز امکان پذیر است اما اگر تجربه و دانش کافی ندارید، حتماً آن را به فروشنده یا یک شخص کاربلد بسپارید. همچنین اگر پروژه‌های شما حجیم است، حتماً یک درایو اس اس دی با ظرفیت مناسب برای آن در نظر بگیرید تا از روی SSD بارگذاری و ذخیره شود. حتی SSD در کار با ویدئو هم بسیار سودمند است و نباید به سیستم بدون SSD فکر کنید.

درایو DVD اکسترنال ایسوس مدل SDRW-08D2S-U Lite

بعدها کامپیوتر ها پیشرفته‌تر شدند و در سده بیستم میلادی توانستند دستگاه‌های الکترونیکی آنالوگ را بسازند. اولین ترانزیستور نیم‌رسانا در اواخر سال ۱۹۴۰ بر اساس ماسفت و مدارهای مجتمع در اواخر ۱۹۵۰ و ریزپردازنده‌ها در سال ۱۹۷۰ ساخته شدند. سرعت، قدرت و همه‌کاره بودن رایانه‌ها سبب شد تا انقلاب دیجیتال رخ دهد و پیشرفت چشمگیری در زندگی انسان حاصل شود. دن مورهد ، مدیرعامل شرکت پنترا کپیتال ، در آخرین مقاله خود نوشته است که سال ۲۰۲۳ «سال بازسازی اعتماد» در بازار ارزهای دیجیتال خواهد بود. او باور دارد دارایی‌های بلاک چین کف‌های قیمتی خود را از سر گذرانده‌اند و هم‌اکنون، صر‌ نظر از اینکه در دارایی‌های حساس به نرخ بهره چه اتفاقی می‌افتد، در چرخه بازار صعودی بعدی خود قرار دارند.

http://asanbehbar.ir