آزمایشگاه طراحی ایکس‌باکس گزینه‌های رنگ کنترلر سری 2 الیت را گسترش می‌دهد

آیا سبک بازی دارید که از بازی به بازی دیگر بسیار متفاوت است؟ از دکمه نمایه برای جابه‌جایی آسان بین نمایه‌های کنترل‌کننده استفاده کنید، و معمولاً در زمان صرف شده برای تنظیم تنظیمات و اختصاص آن به جایی که به آن تعلق دارد – بازی‌های بیشتر صرفه‌جویی می‌کنید. با تا 40 ساعت عمر باتری قابل شارژ و اجزای پیشرفته ساخته شده برای دوام در بازی بمانید.

اگر می‌خواهید بیشتر سفارشی کنید، آزمایشگاه طراحی ایکس‌باکس شما را پوشش می‌دهد. علاوه بر کنترلر، می‌توانید قطعاتی مانند Thumbsticks + D-pad را خریداری کنید که شامل چوب‌های شست قابل تعویض اضافی با طراحی‌های منحصربه‌فرد و یک D-pad اضافی است که می‌تواند استاندارد متقاطع یا وجهی باشد. Paddle Pack شامل مجموعه ای از چهار پدل است که برای گزینه های ورودی اضافی به پشت کنترلر Elite Series 2 شما متصل می شود، در حالی که Carrying Case + Charging Pack یک کیف حمل براق، یک ایستگاه شارژ و یک کابل USB-C را ارائه می دهد. اگر پکیج کامل را می‌خواهید، اینجاست که Everything Pack وارد می‌شود که همه اجزا را در یک واحد ترکیب می‌کند.

چه کسی بیشتر دوست ندارد؟ معرفی آخرین نسخه Xbox Elite Series 2 با Xbox Design Lab! در ساختن چیزی واقعاً مال شما یک لذت ذاتی وجود دارد. از آنجایی که در اکتبر گذشته با اضافه کردن Xbox Elite Series 2 به آزمایشگاه طراحی ایکس‌باکس، به تقاضای اصلی طرفداران پاسخ دادیم، سخت در تلاش بوده‌ایم تا همه چیز را ارتقا دهیم. ما بسیار خوشحالیم که اعلام کنیم طیف جدیدی از رنگ‌ها اکنون در دسترس است و راه‌های بیشتری برای ساختن کنترلرهای Xbox Elite Series 2 در اختیار شما قرار می‌دهد.

اکنون 16 رنگ اصلی برای قاب بالا و پشت، 12 رنگ برای دکمه‌های ABXY، 17 رنگ برجسته مختلف برای پدل‌ها و D-pad و 25 رنگ برجسته برای بقیه کنترلر خواهید داشت. با رنگ‌های پر جنب و جوش مانند قرمز گارنت، آبی یخی و صورتی تیره، تا گزینه‌ای مخفی‌تر مانند دکمه‌های جدید خاموشی ABXY، میلیاردها امکان برای سفارشی کردن پیشرفته‌ترین کنترلر ما وجود دارد. Xbox Elite Series 2 با Xbox Design Lab شامل گزینه های سفارشی سازی مخصوص کنترلر می باشد. گزینه‌هایی مانند تنظیم رنگ حلقه‌ها و پایه کنترل‌کننده برای رنگ‌های ظریف، یا ماشه‌های فلزی و پدهای D که به کنترل‌کننده حس برتری می‌دهند.

اگر کنترلرهای Xbox Elite Series 2 را تجربه نکرده اید، این فرصت عالی برای انجام این کار است. هر Xbox Elite Series 2 همه چیز مورد نیاز برای بازی مانند یک حرفه ای را دارد. شیفترهای قابل تنظیم کششی، دستگیره‌های لاستیکی و قفل‌های ماشه کوتاه‌تر، همگی می‌توانند بازی شما را به سطح بالاتری ببرند. با استفاده از برنامه Xbox Accessories، می‌توانید کنترلر خود را از طریق نقشه‌برداری دکمه تنظیم کنید، انگشت‌های شست و ماشه‌ها را تنظیم کنید، و حتی رنگ روشنایی دکمه Xbox را درست مانند کنترلر خود سفارشی کنید.

جدیدترین بسط کنترلر Xbox Elite Series 2 با Xbox Design Lab اکنون با قیمت 149.99 دلار در دسترس است، و ما مشتاقیم ببینیم چه چیزی ایجاد خواهید کرد! برای سفارشی کردن آن اینجا را کلیک کنید: Xbox Design Lab | ایکس باکس.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

می خواهید یک کنترلر Xbox Design Lab را سفارشی کنید اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ مجموعه Inspired By را کشف کنید. ما با استودیوهای بازی هیجان انگیز همکاری کرده ایم تا نقطه شروع عالی برای طراحی خود به شما ارائه دهیم – حتی می توانید یک کنترلر با الهام از یکی از شخصیت ها یا فرنچایزهای مورد علاقه خود ایجاد کنید! با میلیاردها ترکیب رنگ، ما از دیدن همه طرح‌های فوق‌العاده‌ای که جامعه Xbox با این گسترش جدید ایجاد کرده است، هیجان‌زده هستیم.

تحریریه Techpowerup