SilverStone شاسی جدید فشرده HTPC/Workstation را معرفی کرد – MILO 12

در نهایت، پایه کیس و پاها نیز گنجانده شده است، بنابراین کاربران می توانند بسته به محیطی که MILO 12 در آن می نشیند، جهت افقی یا عمودی را انتخاب کنند.

MILO 12 از ساختار داخلی بدنه دو محفظه مانند ML08 و RVZ03 بهره می برد، اما با تنظیمات و بهبودهای کمی برای مطابقت با استانداردهای سخت افزاری پیشرفته امروزی. یک طراحی مدولار نیز اجرا شده است که به تمام 4 پانل (بالا، پایین، چپ و راست) اجازه می دهد تا برای یک فرآیند ساخت ساده و راحت حذف شوند.

سمت راست شاسی، سمت مادربرد و PSU است که از مادربرد Mini-ITX در طرح مادربرد چرخشی 180 درجه و ATX PSU پشتیبانی می کند. همچنین شامل یک براکت آداپتور ATX به SFX برای نصب منبع تغذیه SFX یا SFX-L است که به نوبه خود فضای مدیریت کابل را افزایش می دهد و مهمتر از آن، فضا را برای یک درایو نوری باریک 9.5 میلی متری برای نصب در جلو باز می کند. شاسی، ویژگی که در تمام شاسی‌های سری MILO یافت می‌شود.
سمت چپ سمت کارت گرافیک است که از کارت‌های 3 اسلات تا طول 345 میلی‌متر و عرض 160 میلی‌متر پشتیبانی می‌کند، همراه با رایزر PCIe 4.0 و گرافیک نگهدارنده کارت برای نگه‌داشتن کارت به درستی.

SilverStone Technology امروز اعلام کرد که جدیدترین نسخه از سری MILO، MILO 12 در دسترس است – یک کیس باریک و جمع و جور 15.6 لیتری Mini-ITX مناسب به عنوان یک سیستم HTPC که در کنار تلویزیون شما یا به عنوان یک ایستگاه کاری با عملکرد بالا قرار می گیرد.

موجودی و قیمت
MILO 12 اکنون از طریق شبکه جهانی فروشندگان و توزیع کنندگان مجاز SilverStone برای خرید در دسترس است. MILO 12 (SST-ML12B) دارای MSRP 189.99 دلار (USD) است.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

طراحی محفظه دوگانه برای دمای کلی داخلی مفید است زیرا 2 منبع اصلی گرما (CPU و GPU) از هم جدا هستند تا در هنگام دریافت هوای خنک به ترتیب باعث همپوشانی گرمای تولیدی نشود.

تحریریه Techpowerup