قیمت و خرید انواع هدفون، هدست، هندزفری بهترین قیمت تیمچه-اصیل بخرید

همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، حذف نویز فناوری پیشرفته‌ای است و در حال حاضر در برخی از هدفون‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این شیوه، صدای محیط به کمک میکروفون خارجی و با استفاده از تکنیکی به نام میرایی امواج و با تولید سیگنال ضد نویز، حذف می‌شود. هندزفری بی سیم به دو شکل استریو و مونو به فروش می‌رسد که نوع تک گوشی آن برای مکالمه کاربرد دارد. نوع دو گوشی هم اگر ارتباط بین دو گوشی با یکدیگر به صورت بی‌سیم باشد، در اصطلاح True Wireless نام می‌گیرد. ارتباط بین دو گوشی در هدفون‌های دور گردنی از نوع باسیم است اما به صورت بی سیم به منبع متصل می‌شود.

هندزفری بلوتوث دو تایی Infinix XE20 TWS

Handsfree ها همانند هدست از میکروفن برخوردار هستند ولی میکروفن‌های استفاده شده در آنها مثل انواع بکار برده شده در هدست‌ها تخصصی نبوده ولی می‌تواند جهت استفاده روزانه برای افراد مختلف مناسب باشد. همچنین به دلیل قرارگیری کامل در داخل گوش می‌تواند در صورت استفاده طولانی مدت آسیب زننده باشد و احتمال صدمه دیدن گوش را بالا می‌برد. در بدنه آنها معمولا کلیدهای کنترلی مربوط به گوشی موبایل تعبیه شده که برای پاسخ دادن تماس، رد تماس و کم و زیاد کردن مورد استفاده قرار می‌گیرند. سازندگان هدفون‌های بلوتوثی از جمله شرکت شیائومی در محصولات حرفه‌ای خود، امکانات ویژه‌ای را قرار می‌دهند. بعضی از هدفون‌های بلوتوثی دارای سنسور ضربان قلب بوده تا در هنگام ورزش، وضعیت سلامتی شما را تحت نظر داشته باشند. بعضی از مدل ها نیز دارای تکنولوژی کاهش نویز در هنگام مکالمه بوده تا صدای شما به طور واضح به مخاطب برسد.

با افزایش تمایل افراد برای استفاده از محصولات بی سیم و خرید هندزفری بلوتوثی موجب شده تا شرکت های فناوری با طراحی و تولید محصولات خلاقانه تر و جدیدتر محصولات جذاب تر و مشتری پسندتری را در اختیار کاربران قرار دهند. امروزه از هدست‌ها بیشتر در فروشگاه‌های اینترنتی، مراکز مخابراتی و مکان‌های که نیاز به مکالمه و پاسخگویی دارند، استفاده می‌شود. هدست‌ها نسبت به هندزفری و هدفون‌ها، میکروفونی قوی‌تر و باکیفیت‌تر دارند تا هنگام مکالمه صدا به خوبی و با صدای رسایی به طرف مقابل برسد.ساختار هدفون و هدست‌ها تقریبا مشابه است و تنها تفاوت آن‌ها به محل قرارگیری میکروفون بر می‌گیرد. میکروفون که در هدفون‌ها در داخل خود دستگاه است، در حالیکه میکروفون هدست‌ها در بیرون ساختار دستگاه قرار دارد که در مقابل دهن کاربران قرار می‌گیرد. استفاده از این دست محصولات در میان گیمرها بسیار رایج است و افراد زیادی برای بازی‌های آنلاین از هدست استفاده می‌کنند و از همین رو مدل‌های مختلفی از هدست‌ها تحت عنوان هدست‌های گیمینگ در بازار موجود است.

خرید هدفون گیمینگ

کانال‌های هندزفری‌های روگوشی برخلاف دسته قبلی کامل در داخل گوش قرار نمی‌گیرد. این دسته از محصولات به هندزفری‌های معمولی یا ایربادز (Ear-Buds) نیز معروف هستند. از جمله مزایا این گروه از هدفون‌ها، می‌توان به قرارگیری راحت در گوش اشاره کرد که این موضوع سبب شده تا هندزفری به راحتی از گوش سر نخورد. قیمت هدفون های گیمینگ نسبت به مدل‌های معمولی اصولا بیشتر است؛ بنابراین هنگام خرید هدفون گیمینگ حتما به این موضوع توجه داشته‌باشید که باید بودجه بیشتری را در نظر بگیرید تا یک هدست گیمینگ خوب و کاربردی بتوانید بخرید. بصورت کلی می‌توان گفت هنگام خرید هندزفری، هدفون و هدست برند چندان مطرح نیست و کارایی اهمیت بالاتری دارد اما اگر شما از طرفداران برند خاصی هستید و محدودیت بودجه ندارید، خرید هدفونهای گران‌قیمت به شما پیشنهاد می‌شود. Handsfree های مدل mini برای مکالمات و کاربردهای روزانه مناسب بودند و نیاز نبود تا کاربران مدل‌های بزرگ را در هنگام مکالمه در داخل گوش‌هایشان قرار دهند.

  • اگر تا به‌حال از هندزفری با سیم استفاده کرده باشید و احیانا از وسایل حمل و نقل عمومی بهره می‌برید، به طور قطع تجربه قطعی یا پارگی سیم هندزفری را سایت اصیل بخرید داشته‌اید.
  • این قابلیت امکان برقراری مکالمات را با بالاترین کیفیت به آن‌ها ارائه می‌دهد.
  • برندهای قدیمی فعال در صنعت صدا نیز عموما هدفون‌های گران‌قیمتی دارند که برای قشر خاصی از کاربران درنظر گرفته شده‌اند.
  • با کلیک روی این لینک و ورود به لیست هدفون ها و انتخاب برند و بازه‌ی قیمتی موردنظر خود لیست تمام محصولات موردنظر شما بر اساس محبوبیت در بین کاربران نمایش داده خواهد شد.
  • هدفون پشت بسته (Closed-Back) دارای محفظه‌ی بسته است که موجب می‌شود صدا ایزوله شده و به اصطلاح فرار نکند.

همانطور که در ابتدا گفته شد پیش از خرید هندزفری و هدفون باید نیاز خود را دقیقا بشناسید؛ برای مثال، یک کاربر عادی با خرید هدفون استودیویی گران‌قیمت هزینه‌ای اضافی انجام داده است. مشخص کردن بودجه، نوع استفاده و منبع صدایی که عموما هدفون به آن متصل مسائلی هستند که پیش از انتخاب محصول باید به آن فکر کنید. شرکت‌ها و برندهای مختلفی در تولید این دست کالاها فعالیت دارند که مدل‌های مختلفی از این محصولات را روانه بازار کرده‌اند.

، علاوه بر اتصال بلوتوث هندزفری به دستگاه شما، دو گوشی نیز از طریق بی سیم به هم متصل می شوند (True Wireless | TWS). این مدل از یک نوار متصل به هر گوشی برخوردارند که براحتی می‌تواند دور گردن قرار گیرد. هدبند به مدلی از این هندزفری که روی سر قرار می‌گیرد اطلاق می‌شود و تک بند نیز نامی است که هدفون‌های پشت گردنی با آن شناخته می‌شوند. گوش دادن به موسیقی، یکی از معدود فعالیت‌هایی است که کل مغز را به تکاپو می‌اندازد، اما نه موسیقی‌ بی کیفیتی که ساز ناکوک بنوازد! آمار و ارقام گویای این حقیقت است که اغلب افراد، به طور میانگین چهار ساعت از روز را سوار بر موج احساسات خود با موسیقی هستند.

قیمت و خرید انواع هدفون، هدست، هندزفری بهترین قیمت تیمچه-اصیل بخرید