Lexar از سریعترین سری کارتهای الماس نوع B CFExpress جهان رونمایی کرد

در دسترس بودن:



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران سری DIAMOND کارت Lexar Professional CFexpress Type B در این ماه برای خرید آنلاین با قیمت MSRP 219.99 دلار (128 گیگابایت) و 379.99 دلار (256 گیگابایت) در دسترس خواهد بود.

سری DIAMOND از کارت‌های Lexar Professional CFexpress Type B که دارای پروتکل‌های پرسرعت PCIe Gen 3×2 و NVMe هستند، به شما امکان می‌دهند به راحتی ویدیوهای RAW، ProRes و 8K را با بالاترین کیفیت ضبط کنید. این کارت همچنین از مشخصات VPG 400 برای ویدیوهای با کیفیت حرفه ای پشتیبانی می کند و عملکرد مداوم و پایدار را در هنگام نوشتن محتوا روی کارت امکان پذیر می کند. برای تطبیق پذیری بیشتر، سری DIAMOND با دوربین های XQD منتخب سازگار است و به دستگاه های موجود امکان می دهد از عملکرد نسل بعدی بهره مند شوند. علاوه بر این، کارت‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در برابر شوک و لرزش و دمای شدید برای دوام بیشتر مقاومت کنند.

“Lexar سابقه طولانی در ارائه راه حل های حافظه پیشرو در صنعت برای کاربران حرفه ای دارد، و ما هیجان زده ایم که این سنت را با سریع ترین سری DIAMOND کارت های Lexar Professional CFexpress Type B در جهان ادامه دهیم. این کارت به متخصصان کمک زیادی می کند تا روند کار خود را تسریع کنند. ارائه کیفیت، عملکرد و قابلیت اطمینانی که از Lexar انتظار دارند.” جوئل بوکویرن، مدیر عامل Lexar گفت.

Lexar، یک برند پیشرو در زمینه راهکارهای حافظه فلش، با افتخار از سری DIAMOND کارت های Lexar Professional CFexpress Type B جهان که برای فیلمسازان حرفه ای و تولیدکنندگان محتوا طراحی شده است، رونمایی می کند. با افزایش سرعت خواندن تا 1900 مگابایت بر ثانیه و نوشتن 1700 مگابایت بر ثانیه، می‌توانید عملکرد بی‌نظیر سری DIAMOND کارت Lexar Professional CFexpress Type B را تجربه کنید. با حداقل سرعت نوشتن پایدار 1600 مگابایت بر ثانیه، سرعت خود را به طرز چشمگیری افزایش دهید. گردش کار پس از تولید برای افزایش بهره وری