مجموعه ای از خنک کننده های Arctic Liquid Freezer II دارای نقص طراحی هستند، این شرکت خدمات رایگان را اعلام کرد

به دلیل تأخیر در حمل و نقل به و از تأسیسات ما، به‌علاوه آخر هفته‌ها، بسته به مقصد، ممکن است لازم باشد چند هفته بدون فریزر مایع II خود بمانید. برای ارسال Liquid Freezer II می توانید از فرم زیر در وب سایت ما استفاده کنید.

ما صمیمانه از همه کسانی که تحت تأثیر این موضوع قرار گرفته اند عذرخواهی می کنیم و از اعتماد شما به ARCTIC تشکر می کنیم.

تیم خدمات ما با کمال میل به تمامی سوالات شما پاسخ خواهد داد. لطفا با ما تماس بگیرید
lf-service@support.arctic.de

آیا گارانتی محصول تحت تأثیر قرار می گیرد؟
خیر گارانتی 6 ساله همیشه به قوت خود باقی خواهد ماند. ما به کیفیت محصولات خود اطمینان داریم و متعهد هستیم که به قول خود به مشتریان خود عمل کنیم. ARCTIC مایل است به طور رسمی از مشتریان خود برای همکاری آنها در اجرای یک راه حل پایدار و برای کمک به ما در عمل به قول خود به مشتریان تشکر کند.

با مراجعه به این صفحه درخواست خدمات را ارسال کنید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

سری Liquid Freezer II از زمان عرضه در سال 2019 جوایز بی‌شماری را کسب کرده و به محصولی محبوب در جامعه سخت‌افزاری تبدیل شده است. از آنجا که ARCTIC متعهد به خدمت به این جامعه با صداقت و شفافیت است، وظیفه ماست که شما را از یک مشکل احتمالی مطلع کنیم. در طول بررسی‌های معمول کیفیت ARCTIC، متوجه یک مشکل احتمالی در برخی از واحدهای Liquid Freezer II شدیم. کدام محصولات به طور بالقوه تحت تأثیر قرار می گیرند؟ محصولات آسیب دیده برای اولین بار در می 2021 به فروش رسیدند.کدام فریزر مایع II تحت تأثیر قرار می گیرند؟
یک فرم در وب سایت ما می تواند برای بررسی اینکه آیا یک Liquid Freezer II خاص تحت تأثیر قرار گرفته است یا خیر استفاده شود. برای این منظور مدل مربوطه، کشوری که سفارش در ابتدا به آن ارسال شده و تاریخ خرید مشخص شده است. به همین ترتیب، مشتریان ما می توانند از این فرم برای دریافت سریع و آسان کیت خدمات رایگان، متشکل از صفحه مسی، واشر، MX-5 0.8g، مایع خنک کننده اضافی و پیچ استفاده کنند.

از آن زمان، ما تضمین کیفیت و تست کنترل کیفیت را افزایش داده ایم. ما همچنین این محصولات را با برچسب “QC Passed” علامت گذاری کرده ایم.

آیا می توان محصولات را برای خدمات پس از فروش ارسال کرد؟
ما همچنین پیشنهاد می کنیم که دوباره کاری را برای مشتریان خود انجام دهیم. برای تعویض مهر و موم و صفحه مسی، می توان محصول را به تیم های خدماتی ما در آلمان یا ایالات متحده ارسال کرد.

کیت سرویس چگونه کار می کند؟ رویه چیست؟
تعویض واشر و صفحه سرد مسی در چند مرحله ساده انجام می شود و نیاز به تخصص ندارد. در این ویدیو نحوه تعویض واشر، صفحه سرد مسی را نشان می دهیم و همچنین دستورالعمل های گام به گام را ارائه می دهیم تا اطمینان حاصل شود که تعویض به راحتی و کارآمد انجام می شود. مثل همیشه، تیم پشتیبانی ما خوشحال است که به مشتریان خود در مورد هر گونه سوال کمک کند.

در برخی از واحدها، واشرها به اندازه کافی ولکانیزه نشده بودند که باعث واکنش شیمیایی بین صفحه سرد مسی و واشر می شد. این واکنش می تواند منجر به بقایای گوگرد و رسوب صفحات مسی شود. اگر این اتفاق افتاده باشد، می تواند منجر به کاهش عملکرد خنک کننده و از دست دادن احتمالی مایع خنک کننده شود. واکنش شیمیایی و تخریب واشر یک فرآیند کند است و ممکن است در دوره ضمانت 6 ساله رخ دهد. بنابراین، دلیلی برای وحشت وجود ندارد. توصیه می کنیم تمام کولرهای آسیب دیده در اسرع وقت تعمیر شوند.

آیا محصولات در حال حاضر در فروشگاه تحت تأثیر قرار می گیرند؟

تمام محصولاتی که در بازار و در انبارهای ما بودند، تحت آزمایش‌های کنترل کیفی اضافی قرار گرفته‌اند و برای اطمینان از اینکه هیچ محصول آسیب‌دیده وارد بازار نشده است، جایگزین شده‌اند.

مشکل چگونه حل می شود؟
ما می دانیم که مشتریان ما به راه حل های خنک کننده خود وابسته هستند. برای اطمینان از کوتاه‌ترین زمان خرابی ممکن، ما یک کیت خدمات خانگی را ایجاد کرده‌ایم تا طول عمر 6 ساله محصول را با خیال راحت تضمین کند. با استفاده از این کیت سرویس، مشتریان ما می توانند به راحتی و در عرض چند دقیقه و بدون هیچ کارشناسی، مهر و صفحه مسی فریزر مایع II خود را به راحتی تعویض کنند. ارائه این کیت خدمات به مشتریان خود فرآیندی پایدار و سازگار با محیط زیست است که تعهد شرکت ما به ایجاد محیطی روشن تر و تمیزتر و در عین حال کاهش زمان خرابی را تایید می کند.