جمهوری گیمرهای ایسوس اولین سیستم وای فای ROG Mesh را راه اندازی کرد

ROG Rapture GT6 همچنین از RangeBoost Plus، آخرین و قدرتمندترین تکامل مجموعه مشهور و انحصاری فناوری های شبکه بی سیم ایسوس بهره می برد. نسل بعدی چیپست WiFi Broadcom با چندین ویژگی پیشرو در صنعت ASUS ترکیب می شود تا محدوده سیگنال و پوشش کلی را تا 38٪ افزایش دهد. این سیستم مشبک WiFi عملکرد و زیبایی را در یک بسته کاملا متعادل ترکیب می کند که قابلیت های اکوسیستم WiFi 6 کل خانه را به سطح جدیدی از پوشش سیگنال و تجربه بازی می رساند.

ROG Rapture GT6 می تواند تا 10000 مگابیت در ثانیه پهنای باند ارائه دهد، به لطف دو باند 5 گیگاهرتز که هر کدام با سرعت 4804 مگابیت در ثانیه و یک باند 2.4 گیگاهرتز با حداکثر سرعت 574 مگابیت بر ثانیه کار می کنند. این پهنای باند عظیم به لطف 9 آنتن داخلی و فناوری ASUS RangeBoost Plus می تواند تا 5800 فوت مربع را پوشش دهد. و برای کسانی که خواهان اتصالات سیمی چند گیگابیتی واقعی هستند، یک پورت WAN 2.5 گیگابیت بر ثانیه و ترانک LAN نیز وجود دارد. در همین حال، ROG touch دارای شتاب بازی سه سطحی برای جلوگیری از لرزش، کاهش تاخیر، کاهش پینگ و افزایش سرعت است و تجربه‌های بازی به یاد ماندنی را ممکن می‌سازد.

طراحی جسورانه و کاربردی

ROG Rapture GT6 با فرم و عملکرد برتر طراحی شده است. با جابجایی آنتن‌های متعدد خود از بیرون به داخل، از طراحی شیکی برخوردار است. استایل آینده‌نگر آن با لوگوی Aura RGB، دریچه‌های تهویه هوا و شعار ROG برای کسانی که جرات دارند در یک طرف برجسته شده است. و در بالا و پایین، توری‌های تهویه با سینک‌های حرارتی داخل هم‌تراز هستند تا اثرات همرفتی ایده‌آل و اتلاف گرما را داشته باشند. نسخه سفید مهتابی نیز برای کسانی که زیبایی شناسی روشن تری را ترجیح می دهند در دسترس است.

جفت آنتن هوشمند با RangeBoost Plus
ROG Rapture GT6 به جای هشت آنتن معمولی، 9 آنتن داخلی دارد. نهم یک آنتن هوشمند است که برای تشخیص مسیرهای رسیدن سیگنال بهینه برای اتصالات بک هال، بهبود اتصال مش و حذف مناطق مرده وای فای طراحی شده است.

در دسترس بودن و قیمت
ASUS ROG Rapture GT6 در Q4 در آمریکای شمالی در دسترس خواهد بود.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

سیستم مش دو بسته را می توان تنها در سه مرحله با استفاده از برنامه تلفن همراه ASUS Router راه اندازی کرد، که سپس می تواند برای نظارت بر شبکه و تغییر تنظیمات، حتی زمانی که از خانه دور هستید، استفاده شود. متناوبا، نسخه تکی می تواند با برنامه ادغام شود تا پوشش AiMesh را تنها با چند کلیک گسترش دهد.

یک طیف UNII-4 با ظرفیت بالا
جدیدترین روترهای ROG WiFi 6 همچنین شامل دسترسی به باند جدید 5.9 گیگاهرتز در قالب کانال سوم 160 مگاهرتز با قدرت بالا است. این کانال برای ارائه پهنای باند بیشتر به دستگاه هایی که به طور خاص به آن نیاز دارند، یا برای بهبود ظرفیت پیوند برای تنظیماتی که می توانند از قدرت سیگنال اضافی بهره مند شوند، طراحی شده است. باند 5.9 گیگاهرتز منحصراً برای روترهای بی سیم جدید رزرو شده است، بنابراین کاربران با دستگاه های WiFi سازگار می توانند از تداخل اتصال کمتری نسبت به قبل برخوردار شوند، به خصوص در محیط های اداری یا تجاری. آپارتمانی که بسیاری از شبکه های WiFi 5 مجاور ممکن است برای تحویل سیگنال با هم رقابت کنند.

جمهوری گیمرهای ایسوس (ROG) امروز ROG Rapture GT6 را معرفی کرد، اولین سیستم وای فای مش ROG که برای گیمرها بهینه شده است. این سیستم سه‌بانده WiFi 6 از ترکیب پیچیده‌ای از اجزای پیشرفته و نرم‌افزار برای ارائه سرعت دانلود فوق‌العاده سریع، بازی با تاخیر کم، حذف مناطق مرده و امنیت قوی استفاده می‌کند.

ایمنی برق و دسترسی آسان
بسته امنیتی شبکه ایسوس که به تازگی بهبود یافته است، با ویژگی های بیشتر از همیشه وارد بازار می شود. ASUS Instant Guard به کاربران این امکان را می دهد که از این سیستم روتر به عنوان یک تونل VPN در حین حرکت استفاده کنند تا اتصال اینترنتی ایمن تر در هنگام استفاده از WiFi عمومی داشته باشند. با جدیدترین Instant Guard 2.0، اکنون می توانید اتصال را حتی با دوستان و خانواده خود از طریق یک پیوند URL ساده به اشتراک بگذارید. در همین حال، ویژگی Safe Browsing محتوای ناخواسته را از نتایج موتورهای جستجو فیلتر می کند تا تجربه مروری دوستانه تر برای خانواده داشته باشد. اشتراک رایگان مادام العمر برای Instant Guard و ASUS AiProtection در اختیار کاربران قرار می گیرد.