گروه تیم کارت CFast صنعتی سری A501 را راه اندازی کرد

کارت حافظه Team Group A501 CFast مجهز به یک IC 3 بعدی TLC اصلی درجه یک، دارای استقامت رتبه بندی 3000 چرخه P/E است و تا 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی را برای برنامه های با ظرفیت بالا ارائه می دهد. A501 پس از انجام آزمایش‌های سخت دما، قادر به مقاومت در برابر دمای -40 درجه سانتیگراد تا +85 درجه سانتیگراد است و عملکرد پایدار را در دوره‌های طولانی کار در شرایط دمایی سخت تضمین می‌کند. علاوه بر این، این کارت می تواند سرعت خواندن تا 550 مگابایت بر ثانیه و نوشتن 490 مگابایت بر ثانیه (مدل 512 گیگابایت) را ارائه دهد و از حالت خواب زمستانی کم مصرف DevSleep برای صرفه جویی قابل توجهی در مصرف انرژی و استفاده در انواع برنامه های خودکار پشتیبانی می کند. آخرین کارت حافظه CFast همچنین با مشخصات محصول صنعتی مطابقت دارد و راه حل های مطابق با استانداردها و بسیار سفارشی شده را ارائه می دهد که نیازهای مشتری را برآورده می کند.

کنترلر کارت حافظه A501 CFast از دستورات Global Wear Leveling و TRIM پشتیبانی می کند و سیستم عامل آن را می توان برای رفع نیازهای دستگاه های مشتری تنظیم کرد و پایداری و دوام بیشتر محصول را امکان پذیر می کند. علاوه بر این، مشتریان می‌توانند از ابزار اختصاصی SMART گروه تیم نه تنها برای نظارت آسان بر سلامت و عمر دستگاه‌های ذخیره‌سازی، بلکه از تنظیمات حفاظت از نوشتن و ویژگی‌های موتور ECC. تصحیح خطا) برای ایجاد ستون فقرات قابل اعتماد برای تجهیزات خودکار استفاده کنند. گروه تیم به ارائه خدمات فنی حرفه ای و معرفی راه حل های ذخیره سازی صنعتی ابتکاری و بهبود یافته ادامه خواهد داد.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

با توسعه 5G و رواج اینترنت اشیا، اتوماسیون صنعتی جهانی وارد دوره توسعه سریع شده است. با در نظر گرفتن این روند، گروه تیم نسل جدید کارت حافظه A501 CFast خود را عرضه کرد که با مشخصات CFast 2.0 مطابقت دارد و از رابط SATA III 6.0 گیگابیت بر ثانیه پشتیبانی می کند. A501 با عملکرد بالا، ظرفیت زیاد و وزن سبک خود می تواند بر روی انواع دستگاه های سخت افزاری و ابزارهای اتوماسیون صنعتی تعبیه شده نصب شود و به ارتقاء اتوماسیون صنعتی به سطح بعدی کمک کند.