دی وی دی رایتر یا درایو نوری اینترنال مخصوص کامپیوتر در فروشگاه نیک نام تِک | techpowerup

اگر از دی وی دی رایتر اکسترنال به خوبی حفاظت گردد و آن را درون محفظه ای پلاستیکی و … نگهداری کنید که سبب شود، گرد و غبار حین جابه جایی این وسیله وارد آن نشود، به راحتی می توان بی آنکه مشکلی برایش پیش آید؛ از آن در کامپیوترهای دیگر نیز بهره گرفت و این خود می تواند صرفه جویی بسیار مناسبی نیز به همراه داشته باشد. برای ایراد دوم که عنوان شد ابتدا توضیحی را نسبت به وظیفه موتور چرخنده بیان می‌کنیم تا با مکانیزم آن آشنا شوید. عمل اسپری کردن را چند بار با فاصله انجام دهید تا میله گردان موتور به خوبی تمیز شود. تامین می گردد و از این پورت می توانید جهت اتصال به کامپیوتر بهره گیرید.

  • در دی وی دی رایتر اکسترنال بلوری، امکان خوانش و رایت با کیفیت بسیار بالا نیز وجود دارد که این موضوع بستگی به نوع درایوی دارد که بر روی سیستم نصب شده است.
  • تمامی تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری کامپیوتر به صورت کاملاً تخصصی در مرکز تعمیرات کامپیوتر لنوو انجام می پذیرد.
  • درایو اینترنال دارای مزایا و معایبی است که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.
  • با این حال این قطعه گاهی با مشکل مواجه شده و نیاز به تعمیر خواهد داشت.
  • دقت کنید لنز دی وی دی رایتر لپ تاپ به شدت حساس است و باید به آرامی تمیز شود به همین دلیل اگر دقت و یا مهارت کافی در این زمینه ندارید به یک نمایندگی تعمیرات لپ تاپ مراجعه کنید تا دستگاه آسیبی نبیند.

دی وی دی رایتر های کامپیوتر ها از نظر اندازه تفاوتی با یکدیگر ندارند اما در لپ تاپ ها سه مدل دی وی دی رایتر وجود دارد . با تمیز کردن موتور خیلی از ایرادها ، مانند وقتی که سی دی اجرا می شود ولی دی وی دی نه یا رایت نکردن دی وی دی رایتر که اگر نرم افزاری نباشد حل می شود. اگر شما هم بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ خود دی وی دی رایتر دارید حتماً تا به حال با مشکلات آن روبرو شده اید.

http://asanbehbar.irاینکه اگر ویندوز خود را روی یک مجله خبری سخت افزار کامپیوتر SSD فوق ‌العاده سریع نصب کنید قادر هستید نرم‌ افزار ها را در یک چشم بهم زدن اجرا کنید. انواع دی وی دی رایتر اکسترنال، نیاز به هیچ گونه منبع تغذیه ای جز، خود لپ تاپ یا کامپیوتر ندارند . در این درایوها، به طور معمول برای اتصال به کامپیوتر، 2 کانکشن ارتباطی یو اس بی طراحی گردیده است که دی وی دی پلیر از این طریق به سیستم متصل شده و انرژی مورد نیاز خود را از خود کامپیوتر دریافت می کند و شروع به کار می کند.

دی وی دی رایتر اکسترنال ایسوس SDRW-08D2S-U Lite

شاملیک موتور در وسط رایتر است که وظیفه چرخش دیسک را بر عهده دارد. می باشد که برای دیدن محصولات بیشتر به سایت آرکا آنلاین رجوع کنید. در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند. و شما نیازی به نصب به صورت دستی ندارید البته مشکل رایت نکردن از برنامه ای که برای رایت نیز استفاده می کنید نیز می تواند باشد.

درایو DVD اینترنال لایت آن مدل iHAS124-14 گارانتی اصلی

IBM؛ این سری از درایو ها، مخصوص لپ تاپ های قدیمی شرکت لنوو می‌باشد. یک بار دی وی دی میخونه سی دی نمیخونه یا درش باز نمیشه یا باز میشه ولی به سرعت بسته میشه و یه سری مشکلات دیگه . دی وی دی رایتر ایسوس، دی وی دی رایتر لایت آن،و دی وی دی رایتر پایونیر. شرکت پايونير که از سال 1938 شروع به کار کرده، محصولات متنوعی از جمله دستگاه‌های جي پی اس، آمپلی فاير،اسپيکر،ضبط‌های حرفه‌ای و نيمه حرفه‌ای ماشين، دی وی دی رايتر، بلو-ری، سيستم‌های صوتی و تصويری و …