کامپیوتر چیست و چه کاربردی دارد کاربرد رایانه در زندگی و صنعت مخترع کامپیوتر | techpowerup

شما می‌توانید با رجوع به مشخصات کیس، طول کارت گرافیک قابل نصب، تعداد جایگاه‌ها، تعداد فن‌ها، سازگاری با نصب کولر و رادیاتور کولر، تعداد جایگاه‌های فن، سازگاری با مادربرد (نظیر ATX و EATX) و طول پاور قابل نصب را بررسی کنید. فراموش نکنید مادربردهای PC معمولاً فقط از یک نسل حافظه رم (نظیر DDR4) پشتیبانی می‌کنند و شما نمی‌توانید به دلخواه از میان DDR4 یا DDR5 انتخاب کنید و باید حتماً با مادربرد کامپیوتر و پردازنده انطباق داشته باشد. فروشگاه اِگزو گیم به عنوان عرضه کننده رسمی و تخصصی محصولات گیمینگ، سیستم‌های تخصصی در بودجه‌های مختلف را برای گیمرهای عزیز فراهم می‌کند و با گارانتی و ضمانت معتبر شرکتی آن‌ها را بفروش می‌رساند.

  • هدف ما این است که تمامی گیمرها با قدرت خرید مختلف، بتوانند کامپیوتری ر..
  • برای سیستم‌های گیمینگ میان رده پردازنده 6 هسته‌ای (حداقل 4 هسته‌ای)، برای سیستم‌های گیمینگ رده بالا 8 هسته‌ای و برای بازی‌های جهان باز سنگین با قطعات رده بالا پردازنده 10 تا 16 هسته‌ای توصیه می‌شود.
  • این مادربرد از حافظه‌های پرقدرت DDR4 تا فرکانس ۴۰۰۰ مگاهرتز در حالت XMP نیز پشتیبانی خواهد کرد.
  • شارژر و مبدل باتری، وسایلی هستند که برای بسیاری از دستگاه های دیجیتال قابل استفاده هستند.
  • فروشگاه اِگزو گیم به عنوان عرضه کننده رسمی و تخصصی محصولات گیمینگ، سیستم‌های تخصصی در بودجه‌های مختلف را برای گیمرهای عزیز فراهم می‌کند و با گارانتی و ضمانت معتبر شرکتی آن‌ها را بفروش می‌رساند.

مشکلات مجله خبری سخت افزار کامپیوتر در زمینه‌ی به خدمت گرفتن تجهیزات جانبی در کامپیوتر را خاتمه می‌دهد. به وسیله‌ی پورت USB می توان یک دستگاه جدید را بدون نیاز به خاموش کردن کامپیوتر یا استفاده از یک کارت سخت افزاری به کامپیوتر متصل کرد. در صورتی که دستگاهی برای بار اول به این طریق نصب گردد سیستم عامل آن را تشخیص داده و با نصب درایور مربوطه امکان استفاده از دستگاه فراهم می‌شود. دستگاه‌های متصل به پورت USB را می‌توان به دفعات به سیستم متصل و یا جدا نمود. سیستم فوق از گرافیک پرقدرت و پردازنده نسل دوازدهمی برخوردار است و از گیمینگ 4K گرفته تا کار با برنامه های تخصصی و گرافیکی می توانید روی آن حساب باز کنید.

آل این وان All in one دوهسته فروشگاهی

اینترنت بزرگ‌ترین شبکه در جهان است که از اتصال کامپیوتر های زیادی به‌هم تشکیل شده‌است. کامپیوتر ها می‌توانند به اینترنت متصل شوند و از منابع اطلاعاتی متعدد اینترنت بهره ببرند. راندمان یا میزان بهره‌وری این منبع تغذیه با توجه به استاندارد 80PLUS امتیاز رنگ برنزی را دریافت می‌کند که به معنای بازده ۸۵ درصدی محصول تحت شرایط معمول است. برای یک پی سی گیمینگ میان رده و با توجه به پیشنهادات در این مقاله، حداقل توان ۵۵۰ برای شما مناسب خواهد بود؛ البته اگر در آینده قصد آپگرید کامپیوتر خود را دارید بهتر است به فکر منبع تغذایه‌ای با توان ۶۰۰ وات به بالا باشید.

کارت گرافیک بایوستار مدل BIOSTAR GT1030 4GB DDR4

رم یا حافظه موقت یک حافظه بسیار پر سرعت است که امکان انتقال و آدرس دهی بسیار سریع برای پردازنده ها را فراهم می آورد. حافظه بالاتر به پردازنده اجازه می‌دهند فرآیند محاسبات را سریع‌تر انجام دهد در نتیجه بالا بردن رم، سرعت کامپیوتر شما را نیز افزایش خواهد داد. به طور یقین، سرعت رم بالاتر به معنای پردازش سریع‌تر و به طبع تجربه روان‌تر خواهد بود. اما همیشه هم تهیه رم‌ها با فرکانس بالا نمی‌تواند سرعت سیستم شما را از یک حدی بالاتر ببرد. این باتری ها ابعادی در حدود یک سکه کوچک دارند و در مادربورد کامپیوتر مورد استفاده قرار می گیرند.

لوازم جانبی چند رسانه ای کامپیوتر، عمدتا شامل لوازم جانبی صوتی و تصویری می شود. لوازم جانبی چند رسانه ای بیشتر با تولید، ویرایش، پخش و کنترل رسانه و محتوای صوتی و تصویری در ارتباط هستند که در ادامه برخی از آن ها را معرفی می کنیم. نام قطعات را ارسال نمایید و استعلام موجودی و قیمت کامپیوتر را در اسرع زمان دریافت نمایید. به این منظور می بایست دوره های آموزشی کار با کامپیوتر را بگذرانید.

http://asanbehbar.ir