وقت رفتن است! Overwatch 2 اکنون در کنسول و رایانه شخصی با قهرمانان جدید، نقشه ها و موارد دیگر در دسترس و رایگان است

فصل 1 که اکنون پخش می‌شود، دارای آیتم‌هایی با مضمون سایبرپانک برای آهنگ‌های Battle Pass رایگان و پولی است: پوسته‌ها، شکلک‌ها، ژست‌های پیروزی، معرفی هایلایت، نمادهای بازیکن، جذابیت‌های سلاح، اسپری‌ها، خطوط صوتی و موارد دیگر. Season 1 Battle Pass Premium شامل اولین پوسته Mythic، یک لایه پوستی قابل تنظیم جدید در Overwatch 2، برای Genji است.

امتیاز نبرد Premium که دسترسی فوری را با اضافه شدن قهرمانان جدید علاوه بر سایر مزایا فراهم می کند، 1000 سکه Overwatch در هر فصل (معادل 10 دلار)، باز کردن پوسته های درون بازی و محتویات دیگر قیمت دارد. همه بازیکنان این فرصت را خواهند داشت که بدون هیچ هزینه‌ای از طریق چالش‌های درون بازی در هر فصل، کوین‌های Overwatch کسب کنند، که می‌توان آنها را ذخیره کرد و برای خرید یک Battle Pass یا سایر موارد موجود در فروشگاه استفاده کرد.

امروز وارد شوید تا به عنوان Kiriko، قهرمان حمایتی تازه رونمایی شده بازی کنید: یک محافظ خشن با قلبی از طلا. او به عنوان سه زن تغییر دهنده بازی به قهرمان تانک Junker Queen و قهرمان آسیب Sojourn ملحق می شود تا فهرستی قابل بازی را تکمیل کند که اکنون شامل 35 قهرمان است. و عصر جدید بدون نگاه جدید چیست؟ نسخه‌ی امروزی شامل پوسته‌های به‌روزرسانی‌شده برای هر قهرمان، بازسازی‌های متعدد کیت توانایی قهرمان، قالب جدید چند نفره پنج به پنج، شش نقشه جدید، حالت جدید بازی Push، سیستم پینگ جدید، حالت رقابتی اصلاح‌شده و موارد دیگر است. از طریق موتورهای گرافیکی و صوتی به روز شده تجربه شده است. به‌علاوه، گروه بازیگران مختلف شخصیت‌ها هرگز تا این حد زنده نبوده‌اند، با بیش از 40000 خط صوتی جدید در بازی.

Overwatch 2 امروز با یک فروشگاه کالای کاملاً جدید که جایگزین سیستم قدیمی Loot Box، یک Battle Pass رایگان برای همه بازیکنان، و یک Battle Pass Premium قابل خرید برای هر فصل، راه اندازی می شود. هر دو نسخه Battle Pass مجموعه‌ای از ویژگی‌ها را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهند تا تجربه Overwatch 2 خود را بهبود بخشند و پس از دو فصل اول، قهرمانان جدیدی را در فواصل زمانی منظم اضافه می‌کنند.

امروز شروع دوره جدیدی برای فرنچایز برنده جوایز بلیزارد اینترتینمنت است: Overwatch 2 اکنون به صورت رایگان در سراسر جهان با پخش بین پلتفرم و پیشرفت برای همه بازیکنان در رایانه شخصی ویندوز از طریق Battle.net، Xbox Series X|S، Xbox One در دسترس است. کنسول های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ! Overwatch 2 برای سال‌های آینده به‌روزرسانی‌های فصلی قابل توجهی را دریافت می‌کند که اغلب شامل ویژگی‌هایی مانند قهرمانان جدید، نقشه‌ها، حالت‌های بازی، لوازم آرایشی و موارد دیگر می‌شود که به‌طور منظم منتشر می‌شوند.

کار توسعه روی حالت مورد انتظار Overwatch 2 PvE در حال انجام است، که باید سال آینده عرضه شود. برنامه های انتشار متعاقبا اعلام خواهد شد.

فصل دوم دارای یک قهرمان تانک جدید و نقشه ای است که اعلام می شود. فصل‌ها هر نه هفته یکبار اجرا می‌شوند، هر کدام دارای یک موضوع منحصر به فرد و کلکسیون‌های جدید هستند که بازیکنان می‌توانند تجربه Overwatch 2 خود را با آن شخصی‌سازی و شخصی‌سازی کنند.

مایک یبارا، رئیس جمهور گفت: «امروز یک شروع جدید بزرگ برای جامعه Overwatch است، و ما نمی‌توانیم منتظر باشیم تا آنها نه تنها همه چیزهایی را که اکنون در حال رخ دادن است، بلکه همه چیزهایی را که قرار است در ماه‌ها و سال‌های آینده رخ می‌دهد، تجربه کنند.» از Blizzard Entertainment. ما همچنین از استقبال قهرمانان جدید از سراسر جهان، بر روی رایانه شخصی و کنسول، به چشم انداز روشن و امیدوارکننده از آینده که این دنیای بازی همیشه نشان داده است، هیجان زده هستیم.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

تحریریه Techpowerup