گروه تیم فلش مموری شیک C222 USB 3.2 را با طراحی شیک و ارگونومیک عرضه می کند.

فلش مموری C222 USB 3.2 از آلیاژ روی ساخته شده است تا یک سطح فلزی مات نازک ایجاد کند. این دستگاه هم شیک و هم مفید است، با طراحی ارگونومیک ساده که به انگشت شست اجازه می‌دهد تا به خوبی روی سطح صاف درایو فلش USB قرار گیرد و جاگذاری و برداشتن آن آسان باشد و تجربه کاربری راحت و راحت را ارائه دهد. فلش مموری C222 USB 3.2 دارای یک حلقه بند است که به کاربران اجازه می دهد آن را به جاکلیدی، کوله پشتی و لوازم جانبی قابل حمل به دلخواه خود متصل کنند. فلش مموری C222 USB 3.2 نیز طراحی بدون درپوش دارد که مشکل از دست دادن کلاهک را حل می کند و می تواند به سرعت برای استفاده به برق وصل شود. این فلش مموری با فناوری COB (Chip On Board) در برابر آب، گرد و غبار و ضربه مقاوم است تا از داده ها محافظت کند. دارای رابط USB3.2 Gen1 برای پاسخگویی به برنامه های ذخیره سازی روزانه.

گروه تیم متعهد به ارائه محصولات ذخیره سازی راحت و ایمن به مشتریان در سراسر جهان است. فلش درایو جدید USB 3.2 C222 پیشگام روند مد فضای ذخیره سازی موبایل است و عناصر شیک را به درایو فلش USB آورده و دستگاه را وارد سبک زندگی شیک مشتریان می کند. اولین دسته از درایوهای فلش C222 USB 3.2 در آمازون ژاپن، آمازون و نیوگ در آمریکای شمالی با ظرفیت های 32، 64، 128 و 256 گیگابایتی در دسترس خواهد بود که نیازهای ذخیره سازی را برآورده می کند و یک روند مد روز در کل جهان را پیشرو می کند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

گروه تیم، برند پیشرو حافظه در جهان، فلش درایو جدید C222 USB 3.2 را معرفی می‌کند که تلفیقی از فلز ظریف و طراحی ارگونومیک کارآمد است و ظاهری براق با آلیاژ روی را به نمایش می‌گذارد. سطح فلزی خاکستری مات همراه با منحنی ارگونومیک صاف و منحنی، فلش مموری را به خوبی در انگشتان قرار می دهد، بنابراین در دست احساس فوق العاده ای می کند و به زیبایی کاردستی بدیع را به نمایش می گذارد.