همکاری SCUF Gaming با کوکاکولا برای ایجاد تجهیزات جانبی بازی با نسخه محدود

همکاری SCUF Gaming با کوکاکولا برای ایجاد تجهیزات جانبی بازی با نسخه محدود
SCUF Gaming، خالق دسته کنترلرهای بازی با کارایی بالا (NASDAQ:CRSR)، امروز همکاری خود را با کوکاکولا اعلام کرد که شامل مجموعه‌ای از نسخه‌های محدود SCUF Reflex Pros، هدست‌های SCUF H1، کیبوردهای CORSAIR K65 و موس پدهای CORSAIR است. این محصولات هدفمند، از جمله SCUF Reflex Pro Byte با طراحی سفارشی، از Coca-Cola Byte، آخرین محصول از پلتفرم نوآوری جهانی جدید کوکاکولا، Coca-Cola Creations، الهام گرفته شده اند.

“ما به دلیل نوآوری و قدرت ارتباطی که به محصولات خود می‌دهیم شناخته شده‌ایم. این فرصت با کوکاکولا و مجموعه بایت، محصولاتی با طراحی منحصربه‌فرد در تقاطع خلاقیت، بازی و فرهنگ برای جامعه ما فراهم می‌کند.” Diego Nunez، معاون بازاریابی بازی در CORSAIR گفت. ما از شراکت با Coke برای چنین راه اندازی هیجان انگیز هیجان زده هستیم و امیدواریم که آنها از این اقلام نسخه محدود لذت ببرند.

این محصولات SCUF و CORSAIR با نسخه محدود طراحی شده در ارتباط با زیبایی‌شناسی Coca-Cola Byte، ویژگی فلزی قوطی آلومینیومی اصلی را به تصویر می‌کشد و در عین حال روح یکپارچه‌سازی و احساس قدیمی مرتبط با بازی‌های داخلی را در بر می‌گیرد. قدیمی. به Pac-Man دهه 1980 با پاپ مدرن فکر کنید.
رنگ های پایه یاسی و مشکی هستند و عناصر طراحی منحصر به فردی در کل مجموعه وجود دارد. به عنوان مثال، الگوی پیکسلی روی پد ماوس با خاکستری روشن پوشانده شده است تا عمق و بعد اضافه شود – اشاره ای به قاب های سیمی سه بعدی. لوگوی کوکاکولا پیکسلی، عمداً بزرگ است و مستقیماً روی نوار فاصله صفحه کلید K65 قرار می گیرد. همچنین یک تخم مرغ عید پاک روی صفحه کلید پنهان شده است. (نکته: به دنبال کلیدهای صورتی داغ باشید!)

کارن شوهان، مدیر ارشد صدور مجوز در شرکت کوکاکولا، می‌گوید: «کوکاکولا بایت فقط نوشیدنی گیمرها نیست، نوشیدنی برای رویاپردازان است». “مقصود این است که شما را به مکانی پر از شگفتی از راه دور منتقل کند – مکانی پر از ماجراجویی، هیجان و امکان. و مانند بازی، تنها چیزی که آن را شیرین تر می کند زمانی است که با هم به اشتراک گذاشته می شود. امیدواریم که این محصولات جدید بایت را دوست داشته باشید. مثل ما.”

از اول ماه مه، تعداد محدودی از 500 دستگاه Reflex Pro، 500 H1، 500 ماوس CORSAIR K65 و 500 ماوس پد CORSAIR منحصراً در www.ScufGaming.com/Byte فروخته می شود.

SCUF Reflex Pro Byte از 249.99 دلار شروع می شود. قیمت هدست سفارشی H1 از 149.99 دلار، صفحه کلید CORSAIR K65 از 129.99 دلار و ماوس پد CORSAIR از 59.99 دلار شروع می شود. همه به طور انحصاری برای خرید در www.ScufGaming.com/Byte در دسترس هستند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران