همه اتاق فرار ها | allescape

که همه جور سلیقه‌ای را راضی می‌کند و در اتاق فرار اسپیرال، در ژانر دلهره‌آور و ترسناک دو اتاق فرار عالی طراحی و راه‌اندازی شده که این تم موردپسند اکثریت طرفداران این سرگرمی قرار گرفته است. اگر عاشق حمل معما و حل مسئله و فرآیند تفکر انتقادی هستید، این بازی‌ها به تقویت فکر و حافظه و مهارت‌های حل مسئله شما کمک خواهد کرد. تخفیفان پلتفرمی برای ارتباط بین مراکز خدماتی و فروشندگان با مشتریان است. تخفیفان به مشتریان خود تجربه‌ای جدید و هوشمندانه در خرید کردن ارائه می‌کند و باعث رونق کسب‌وکار شرکای تجاری خود می‌شود. امروز تخفیفان در نقطه‌ای قرار گرفته که می‌تواند روی تفریح و خرید شما تاثیر گذار باشد. با تخفیفان حتی می‌توانید خرید از میوه فروشی‌ها و داروخانه‌های سطح شهر را هم به خریدی هوشمندانه تبدیل کنید!

اتاق فرارهای هر شعبه، متنوع است و سلایق مختلف می‌توانند از آن لذت ببرند. همچنین در هر شعبه فضای انتظار مناسب و امکان ارایه نوشیدنی قبل و پس از بازی فراهم شده. دات آی آر بزرگترین اسکیپ روم در کشور است که در استان‌های تهران، اهواز، اصفهان و کرج دارای شعبه بوده و بیش از ۲۵ اتاق فرار با سناریوها و ژانرهای فوق العاده جذاب طراحی کرده است.

مجموعه اتاق فرار اسکیپ کیوب

اتاق فرار اینفینیتی دارای ۲ بازی به نام‌های بیمارستان و وضعیت قرمز است. اتاق فرار Escape Roomist اتاق فراری است که چهار اتاق فرار به نام‌های راز، تنهایی، نفوذ و میراث پارس را ارائه می‌کند. در بازی‌های کلبه وحشت و روانی، دست و پاى بازیگران بسته می‌شود. هم‌چنین در این دو اتاق و اتاق تسخیر، مواقعی از بازی در تاریکی مطلق قرار می‌گیرید، چنانچه فوبیای فضای تاریک دارید، این بازی‌ها را انجام ندهید. بازی‌‌ها و داستان‌‌های اتاق فرار معمولا شامل موارد زیر می‌‌شود. این مراکز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مثل ضدعفونی مستمر محیط و پذیرش محدود مراجعین، آماده خدمت‌رسانی به شما هستند.

بازی رو انتخاب کنید

همه اتاق فرار ها | allescape

این‌که فکر کنید بازی اتاق فرار تنها یک بازی سرگرم‌کننده برای کودکان و نوجوانان و جوانان است و کاربرد دیگری ندارد، درست نیست. بازی اتاق فرار متناسب با مجموعه‌ای که بازی در آن برگزار می‌شود و ژانر بازی و سبک آن، محدودیت سنی دارد. بریم سراغ اکتور اسکیپ روم ترسناک که همه عاشق این قسمت بازی هستن. به حدی این بخش اسکیپ روم ترسناک مهمه که بعضی از اتاق های فرار ترسناک از بازیگر تئاتر استفاده میکنن. اکتور اتاق فرار باید انقدر حرفه ای باشه که طبق داستان پیش بره و پای خودشو فراتر از حد بازی نذاره. دکور این خانه و معماهای جالب توجه آن اتمسفر خیلی خوبی را برای بازی ایجاد می‌کنند که شما را به خوبی درگیر می‌کنند.

اتاق فرار انگل

به‌طور حتم مواجه‌شدن با موجودات فضایی می‌تواند بسیار جالب باشد، حتی اگر این تجربه در تخیل یا محیطی غیرواقعی اتاق فرار ترسناک تهران صورت بگیرد. فکر می‌کنید اگر زمانی با دوستانتان مجبور باشید به یک بانک خیلی بزرگ دستبرد بزنید، چطوری انجامش می‌دهید؟ نیازی به انجام این کار نیست! شما در این اتاق فرار بدون دردسر آن را می‌توانید تجربه کنید. این بازی بیش از هرکدام از اتاق‌های فرار نیاز به همکاری و گروهی بازی‌کردن دارد و در غیر این صورت موفق نخواهید شد. همچنین در نظر داشته باشید که فضای بازی در حداقل لوکس نوری طراحی شده است. فضای اتاق فرار تابوت به‌صورت دلهره‌آور و خاص طراحی شده و یکی از دشوارترین بازی‌های این مجموعه است.

  • شعبه‌های مختلف عمدتا در مناطقی است که امکان استفاده از حمل‌و‌نقل عمومی فراهم بوده و از مناطق مختلف شهر تهران در دسترس باشد.
  • اتاق فرار “ناپدیدشده” دومین اتاق از مجموعه “امگا” است که در منطقه نارمک تهران قرار گرفته است.
  • اتاق فرار آخرین نفر محصول سال ۱۴۰۰ است و اولین اتاق فرار ترسناک با تم مدرسه به شمار می‌آید.
  • بازی اسکیپ روم مهارت های انسان را مورد بررسی قرار می دهد و می تواند آن را به صورت بنیادین تقویت کند.
  • این مجموعه سه اتاق قرار جداگانه دارد که برای رده‌های سنی مختلف برنامه‌ریزی‌شده است.